- Waardering
- 234
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 118kg
Gisteren was ik aan het trainen. De benchpress stond op het programma. Nadat ik mijn schouders goed had opgewarmt en 3 opwarmsets op de benchpress had gedaan, begon het echte werk. Eerste setje, easy going, nergens last van. Tweede setje, 1e rep, geen probleem, 2e rep, geen probleem, 3e rep, ik liet de barbell zakken, wilde hem uitstootten waarna ik een enorme krak ik mijn borst hoorde en voelde, en gelijk al mijn kracht weg was. Gelukkig lette mijn trainingspartner goed op (tnx!), en heeft hij het gewicht omhoog getild. Toen ik rechtop ging zitten voelde ik meteen dat het goed fout zat, ik kon namelijk mijn arm amper nog bewegen. Ik liep naar de spiegel en zag meteen een "kuil" in mijn borstspier zitten, net onder m'n arm. Gewoon een holte van 3 cm diep ofzo.
Vervolg, ik naar huis, op naar het ziekenhuis. Eenmaal daar aangekomen, wat testjes gedaan en een beetje aan gewriemeld, kwamen ze tot de conclusie dat mijn borstspier ingescheurd was. Ik was daar best blij mee, ik had namelijk zelf het idee dat het afgescheurd was. Mijn oksel/borst/bovenarm is nu blauw/paars, wordt steeds erger. Maar goed, nu paar weken rust houden, en hopelijk geneest het goed. Volgende week vrijdag moet ik weer terug naar het ziekenhuis om alles te controleren.
Op een veel k*tter moment kon het niet komen, ik maakte echt goede gains de laatste tijd, zowel op krachtgebied als massa. Maar ja, misschien een goed moment om de cut eens echt in te gaan zetten. Maar ik zie wel, voorlopig liggen mijn gedachten nog niet bij trainen.
K*tzooi!
Vervolg, ik naar huis, op naar het ziekenhuis. Eenmaal daar aangekomen, wat testjes gedaan en een beetje aan gewriemeld, kwamen ze tot de conclusie dat mijn borstspier ingescheurd was. Ik was daar best blij mee, ik had namelijk zelf het idee dat het afgescheurd was. Mijn oksel/borst/bovenarm is nu blauw/paars, wordt steeds erger. Maar goed, nu paar weken rust houden, en hopelijk geneest het goed. Volgende week vrijdag moet ik weer terug naar het ziekenhuis om alles te controleren.
Op een veel k*tter moment kon het niet komen, ik maakte echt goede gains de laatste tijd, zowel op krachtgebied als massa. Maar ja, misschien een goed moment om de cut eens echt in te gaan zetten. Maar ik zie wel, voorlopig liggen mijn gedachten nog niet bij trainen.
K*tzooi!

!beterschap gewenst
Hopelijk ben je snel hersteld, succes bro