XXL Nutrition

Borst ingescheurd

The Rock

Monstrous Giant
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
234
Lengte
1m94
Massa
118kg
Gisteren was ik aan het trainen. De benchpress stond op het programma. Nadat ik mijn schouders goed had opgewarmt en 3 opwarmsets op de benchpress had gedaan, begon het echte werk. Eerste setje, easy going, nergens last van. Tweede setje, 1e rep, geen probleem, 2e rep, geen probleem, 3e rep, ik liet de barbell zakken, wilde hem uitstootten waarna ik een enorme krak ik mijn borst hoorde en voelde, en gelijk al mijn kracht weg was. Gelukkig lette mijn trainingspartner goed op (tnx!), en heeft hij het gewicht omhoog getild. Toen ik rechtop ging zitten voelde ik meteen dat het goed fout zat, ik kon namelijk mijn arm amper nog bewegen. Ik liep naar de spiegel en zag meteen een "kuil" in mijn borstspier zitten, net onder m'n arm. Gewoon een holte van 3 cm diep ofzo.

Vervolg, ik naar huis, op naar het ziekenhuis. Eenmaal daar aangekomen, wat testjes gedaan en een beetje aan gewriemeld, kwamen ze tot de conclusie dat mijn borstspier ingescheurd was. Ik was daar best blij mee, ik had namelijk zelf het idee dat het afgescheurd was. Mijn oksel/borst/bovenarm is nu blauw/paars, wordt steeds erger. Maar goed, nu paar weken rust houden, en hopelijk geneest het goed. Volgende week vrijdag moet ik weer terug naar het ziekenhuis om alles te controleren.

Op een veel k*tter moment kon het niet komen, ik maakte echt goede gains de laatste tijd, zowel op krachtgebied als massa. Maar ja, misschien een goed moment om de cut eens echt in te gaan zetten. Maar ik zie wel, voorlopig liggen mijn gedachten nog niet bij trainen.

K*tzooi!

Klote voor je :mad: !beterschap gewenst

Oe ik kreeg al pijn gevoelens toen ik het las :eek:
Sterkte man!

Dat is echt balen :( Hopelijk ben je snel hersteld, succes bro :thumbs:

t*ring hey, da's een flinke blessure! Veel beterschap gewenst!

• Topic Starter Topic Starter
Tnx gasten. Ik schrok me ook echt rot toen ik het zo voelde knakken, echt bizar gewoon. Ik voelde m'n borst echt naar binnen schieten zeg maar.

Beterschap, en suc6 veder.
Komt zo iets vaker voor nog nooit van gehoord eigenlijk.
En hoe wil/kan je dit volgende keer voorkomen/ of andere hier.
Mazzl suc6

Beterschap, en suc6 veder.
Komt zo iets vaker voor nog nooit van gehoord eigenlijk.
En hoe wil/kan je dit volgende keer voorkomen/ of andere hier.
Mazzl suc6

zorg gewoon dat je goed opwarmt mja, the rock had dat gedaan, miss omdat je zon flinke gains maakte laatste tijd? dat dat een oorzaak kan zijn? iig veel beterschap enne.. ik vraag me eg af hoe die chest er nu uitziet van jou,, kun je niet een foto plaatsen??

Zwaar klote voor je man, veel beterschap!

Nee!!!!!:eek:
Idd beterschap!!

Flink kleaute. Moet er zelf niet aan denken dat ik mijn eerste echt grote blessure krijg.

Kolere zeg! :eek:

Maar was er geen echte oorzaak voor?

Beterschap!

damn, dat zuigt bigtime.

maarja, je kunt altijd nog benenwerk doen als je weer wilt trainen ;)

Wow! Dat moet pijn hebben gedaan, beterschap!

damn ! sick!! hoeveel kg drukte je en hoe hard was je de laatste tijd vooruit gegaan dan? Waaruit bestaat je warming up voor elke training uit?

Jezus, mijn tenen krommen gewoon bij het lezen van dit verhaal, beterschap bro!

klote man!! leef met je mee kerel! je moed niet laten hangen!
Lekker door blijven eten, en je rust pakken, idd mischien kan je aan je benen werken, houd je toch wat bezig!

echt jammer man, cutten zou ik nu wel niet doen. Als je cut zonder krachttraining ga je veel spiermassa inleveren.

Je schrijft niets over pijn, doet dat niet ontiegelijk veel pijn of viel dat mee?

dit is ook klote voor de toekomst.

denk je dat je straks nog maximaal kan bankdrukken met het idee dat het kan scheuren? gruwelijk lijkt me dat.

Terug
Naar boven