Tnx voor de berichtjes allemaal, doet me goed.
Aan de genen die zich afvragen of het pijn doet, ****, ik ging echt door de grond, ik schreeuwde het letterlijk uit. Ik kan het het beste omschrijven als dat iemand een mes pakt, hem onder je oksel in je borst steekt en dan lekker heen en weer gaat zitten wroeten. Plus dat ik echt mijn borst naar binnen voelde schieten, wat echt onwijs eng voelde, en een beetje een schrikreactie bij mezelf teweeg bracht. Het k*tte was dat de pijn ook steeds erger werd, en ik op een gegeven moment zelfs in m'n bicep/onderam/hand pijn had, echt een onwijs vaag gevoel, beetje gevoel van beursheid zeg maar. Nu zelfs the day after doet het nog veel zeer. Af en toe als ik zeg maar een beweging maak waardoor normaal de borstspier zich aanspant, voelt dat echt onwijs vaag. De spier probeert zich aan te spannen, maar omdat het ingescheurt is, voelt dit echt super wazig, en doet ook zeer.
@TheNose: Ja ik weet het dat platte bench door veel mensen als blessuregevoelige oefening wordt gezien, maar dan vooral voor de schouders dacht ik? Maar ja, ik bench al zo lang als ik train, en ik was echt goed warm, plus dat het een gewicht was, wat ik al onwijs vaak het gedrukt.