XXL Nutrition

Borst ingescheurd

Damn bro, serieus k*t voor je.

Beterschap en een spoedig herstel.

Sterkte Bro!

Succes met je herstel en doe rustig aan!

Naar wat voor k*tziekenhuis ben je geweest?
Als er een deuk in je borst zit is er een gedeelte afgescheurd!!!
Dat moet dan binnen een bepaalde tijd ik ben dat vergeten weer aangehecht worden
Nu kan dat niet meer
Beterschap!!!

Wow, dit klinkt echt heel pijnlijk.
Echt sterkte!

• Topic Starter Topic Starter
Naar wat voor k*tziekenhuis ben je geweest?
Als er een deuk in je borst zit is er een gedeelte afgescheurd!!!
Dat moet dan binnen een bepaalde tijd ik ben dat vergeten weer aangehecht worden
Nu kan dat niet meer
Beterschap!!!

Gewoon hier in Gouda. De deuk lijkt vandaag al iets kleiner te zijn geworden, dus dat scheelt alweer. Ik heb volgende vrijdag weer een afspraak in het ziekenhuis, kijk dan wel wat ze zeggen. Ik dacht zelf ook dat het afgescheurd was, ook omdat ik echt de spier voelde "wegschieten" zeg maar, kan het een beetje vergelijken met een elastiek die je te ver uittrekt, en dan uit elkaar klapt. Ik zei ook tegen de dokter dat ik dacht dat hij afgescheurt was, maar "bij zo'n grote jongen als ik was daar wel wat meer voor nodig", aldus de dokter.

Had wel het gevoel dat ik niet echt serieus genomen werd daar. Toen ik bij de vrouw kwam die achter de balie zat en die je probleem aanhoort enzo, vertelde ik dat ik dacht dat mijn borst afgescheurd was. De reactie die ik toen kreeg was: "Nou, pff..dat zal wel niet". Op dat moment had ik er wel achter die balie vandaan willen slepen :D

beterschap man hoop dat het weer goed hersteld en dqt er niet een al te zwakke plek overblijft

Wat een hufters!!!
Ik heb wel eens gehoord ze moeten dan die spier of dat gedeelt ervan met een soort haak weer op z'n plaats halen en dat is natuurlijk voor hun zwaar werk!
Snijden zijn ze beter in
Maar dat komt ook door al die besparingen de artsen hebben het te druk
Dat stomme wijf bij de receptie zou ik als eerste voor d'r bek slaan
Verder eerst heel goed laten genezen anders hou je je hele leven er plezier van!
Ik heb die fout ook ooit gemaakt
Dus wees gewaarschuwd!!

Weet niet of het zo'n vaart zal lopen. Ik neem aan dat ze echt wel een goed oordeel hebben gegeven, en anders zal dat volgende vrijdag wel naar boven komen neem ik aan.

k*t voor je man, herstel rustig aan .... echt balen man

Beterschap, lijkt me niet fijn om mee te maken:eek: .
Sterkte!

veel beterschap, dit verdient niemand..

Klote man... Heb er bij ons in de sportschool ook van gehoord, mooi klote is het, al hebben er nog zat mensen wedstrijden mee gedraaid

Gaat wel, pijn is deels verdwenen, al voel ik het nog wel behoorlijk. Ik probeer mijn arm de hele tijd zo dicht mogelijk tegen mijn lichaam aan te houden, dan is de pijn het minst. Soms probeert de spier zich nog aan te spannen, wat een heel raar gevoel met zich mee brengt. M'n oksel en vooral biceps worden wel steeds meer blauw/paars/geel, de plek wordt steeds groter zeg maar. Maar goed, als dat het ergste is :)

Lees het nu pas, sterkte bro.

En succes met de revalidatie

ja, veel suc6 ermee man

Dit is nu op dit moment mijn arm (k*tfoto, met mobiel gemaakt, geen digicam tot beschikking):

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het is niet echt goed te zien zo, het is in het echt ook een stuk donkerder dan op de foto. Het gedeelte richting m'n mouw is helemaal geel, is alleen niet te zien op de foto. Die witte streepjes door de plek heen is striae :P

Damn dat is echt geen pretje,beterschap ermee

Zo dat is een beste plek, hoelang verwacht je dat het gaat duren totdat je weer hersteld bent?

Terug
Naar boven