AndroidHealthClinic

Borst??

Axel1

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
92kg
Vetpercentage
12%
hallo,

ik train nu zeg een kleine 6maanden serieus .
ik ben van 106kg waarvan het grootste gedeelte vet..
naar 88kg gegaan en heb nog een heel klein beetje vet..

het probleem is alleen dat ik in proportie een kleine borst heb vergeleken bij mijn armen en schouders..???

wat kan hiervan het probleem zijn?
en wat kan ik er het beste aan doen?

Mvg. Axel ;)

Laatst bewerkt:
hallo,

ik train nu zeg een kleine 6maanden serieus .
ik ben van 106kg waarvan het grootste gedeelte vet..
naar 88kg gegaan en heb nog een heel klein beetje vet..

het probleem is alleen dat ik in proportie een kleine borst heb vergeleken bij mijn armen en schouders..???

wat kan hiervan het probleem zijn?
en wat kan ik er het beste aan doen?

Mvg. Axel ;)

Op diepte beginnen te trainen. Je borst bestaat uit boven-/midden en onderkant en dan heb je nog de breedte.
Probeer eens dumbel-pullovers, decline flyes, incline BP en dumbbell BP in 1 programma uit te voeren met 3 sets per oefening, want dan pak je alles in 1x.

Op diepte beginnen te trainen. Je borst bestaat uit boven-/midden en onderkant en dan heb je nog de breedte.
Probeer eens dumbel-pullovers, decline flyes, incline BP en dumbbell BP in 1 programma uit te voeren met 3 sets per oefening, want dan pak je alles in 1x.

+1

Je zit trouwens wel in de log-sectie. Vragen kun je beter stellen in de sectie oefeningen of schema's, aangezien een goed schema voor spieropbouw wel noodzakelijk is, evenals goede voeding ;)

Succes!

Hoeveel bank je ?

• Topic Starter Topic Starter

+1 ok man thanks ik ga het eens proberen ;)

yoooooooooooooooooooooooooooooooooo vriend niet zo lang trainen man, jij breekt veel te veel spier af, 1 uur en liever niet langer, tenzij je je benen doet mag je een kwartiertje extra doen om niet meer naar buiten te kunnen lopen

• Topic Starter Topic Starter

hoeveel reps zijn dat dan? want volgens mij als je 3 setjes maakt met 8 reps train je op kracht en niet op massa...
verbeter me als ik het fout heb.

gr.

doe aan piramide training bijv, benchen 10, 8 ,6 , 6 en dan 6 , 6 , 8 , 10 van zwaar gewicht naar steeds zwaarder dat is bigtime massa

Goede log dit!

Ik ga je zeker volgen!

hoeveel reps zijn dat dan? want volgens mij als je 3 setjes maakt met 8 reps train je op kracht en niet op massa...
verbeter me als ik het fout heb.

gr.

Ik zou voor 6-12 reps gaan in pyramidevorm, maar ben zelf geen BB-er, dus als ik het fout zeg graag een correctie.;)

3 setjes van 8 reps is zeker niet alleen voor kracht!
8 setjes van 3 reps daarintegen wel, misschien bedoelde je dat?

Terug
Naar boven