Fitness Seller

borstvergroting

memikey

Novice
Waardering
0
Weet iemand mij te vertellen, wat de theoretische achtergrond is als je kijkt naar een borstvergroting en de spieropbouw met de don't en de do's ?
Zelf heb ik naar informatie gezocht voor iemand maar het enige wat mensen je vertellen is dat je minimaal een half jaar moet wachten en rustig aan moet beginnen, maar dat is zon vaag en makkelijk antwoord.

Weet iemand wat er precies met de spieren rondom je borst gebeurt na zon ingreep en waarbij rekening gehouden moet worden?

Vriendelijke Groet,

Mike

Wil je een vrouw worden?

wahaha ik weet van nix man srr :p
gwn grappeg

• Topic Starter Topic Starter
dit is een vraag voor iemand bij mij in het centrum, aangezien dit ongebruikelijke stof is, ben ik er niet zo bekend mee en wil ik wel meer erover leren

verkeerde topic!

waarom verkeerde topic? het is een belangrijke fitness vraag voor mensen die hier mee te maken krijgen... had gehoopt dat iemand hier meer ervaring mee had.

what the **** is dit voor bullshit topic???

Ik denk niet dat je in Europa veel mannen gaat vinden die dat hebben laten doen.
Chest implants zijn vooral populair bij Amerikanen die niet naar de gym willen ;)

Heb je het over een vrouw?

Ik heb een keer iemand op MTV dat zien doen, die pec implants.

Liep ie later vol trots te paraderen op het strand, elke serieuze bodybuilder zag dat het een ****ed up borst was.

vraag gerard joling , die heeft dat gedaan.

gasten gaat gewoon over een vrouw...die schijnen ook te trainen...

gasten gaat gewoon over een vrouw...die schijnen ook te trainen...

Dat dacht ik al :).
Ik heb geen idee hoe dat precies zit..maar zal wel hetzelfde verhaal zijn als bij mannen met dit soort implantaten. Ik denk dat je moet wachten totdat het genezen is en dan wel kan trainen...

Maar vraag me dan af, word deze implantaat geplaatst ONDER de borstspieren of BOVEN de borstspieren. Hmm geen idee ???.

In dat geval maakt het volgens mij wel wat uit..qua wanneer je weer kan trainen of hoe ver je kan gaan met trainen.

Denk dat je het beste kan informeren bij de chirurg zelf.

Dit vond ik net bij www.velthuiskliniek.nl

Na een normale herstelperiode van zo’n acht weken (zonder complicaties) kunt u rustig beginnen met trainen. Oefeningen waarbij het implantaat direct contact maakt met de plaat worden afgeraden. De eerste paar weken kunt u het beste alleen de benen trainen, na ongeveer twaalf weken kunt u beginnen met trainen van het bovenlichaam. Begin vooral met de borst- en rugspieren heel voorzichtig!

Terug
Naar boven