MuscleMeat

Bouw jij je leven om je training heen?

Als ik fanatiek train dan baal ik er wel van als ik een dag moet missen ja, je voelt je niet compleet als je na een week geen spierpijn door heel je lichaam voelt lopen.

Nu train ik helaas niet meer fanatiek, drukdrukdruk.

yep, trainen komt op de 1e plaats.

Studies blijven prioritieit, maar dat valt gelukkig vrij goed te combineren :).

Een beetje wel, heb voor trainen nu eenmaal wat meer motivatie dan voor de rest van mn leven :D

Maar sociaal leven gaat ten alle tijde voor.

Ik doe wel zo veel mogelijk om m'n planning in orde te houden ja maar af en toe zijn er toch dingen die prioriteit hebben.

Nogal als ik wat anders doe dan gebruikelijk vind ik dit meestal al snel k*t omdat ik dan uit me routine geraak

Deels wel ja, drink bijna geen alcohol meer en eet geen junkfood. Bodybuilding is een lifestyle.

trap haar oma. goede benen training bro

Ja ik ben precies zo. Heb laatst een bruiloft moeten laten varen omdat ik anders 3 trainingsdagen zou missen.

Grotendeels wel. Ook tijdens mijn werk en werkafspraken houd ik er rekening mee. Eigenlijk met alle afspraken die ik maak.
Ik train MA/DI/WO/VR en als het kan op ZA. De ZA ben ik flexibel, de rest niet echt.

---------- Post toegevoegd Fri 27 Apr 2012 om 20:00 ----------

Overigens ben ik niet te genieten als ik trainingen mis, dus mijn vriendin vindt dat wel ok. :)

Niet echt. Ik train meestal op maandag altijd en dan op dinsdag of woensdag, hangt van de goesting/spierpijn af. En vanaf dan verschilt het week per week.

Ik heb weken waarbij ik dan nog 3x ga trainen dus 5x ( met dan nog 2x zwemmen en 2,3x lopen erbij )en heb evengoed weken waarbij het bij 2x blijft. Ben er erg flexibel in. Ik neem 2 vaste dagen en de rest is altijd aanpasbaar. Het is voor mij ook altijd een hobby geweest en geen lifestyle.

Neem ook wel zoveel mogelijk goeie zaken mee van voeding maar het leven heeft zoveel meer te bieden dan alleen BB'ing. Wel respect voor de hardcore mensen onder ons natuurlijk :).

Vroeger wel, nu niet (meer). Als iemand vroeger soms vroeg van ga je mee naar de cinema dan zei ik wel eens van nee sorry, moet juist om dit uur gaan trainen.. Nu zou ik wel naar cinema gaan. Als ik terug echt serieus train zal het wss wel weer worden zoals vroeger.

volgens mij moet je eerst een leven hebben om je training errond te kunnen plannen.

werktijden gaan boven training natuurlijk :)

ja zeker, ik eet alleen nog maar fastfood zodat ik meer tijd heb voor trainen

Is te zien :trollface:

Terug
Naar boven