XXL Nutrition

Bouw jij je leven om je training heen?

Ik doe mijn best :)

Ray......

train 3x in de week, als ik tijd over heb 4x dus kan altijd wel schuiven met dagen. maar probeer altijd wel op vaste tijden te trainen, dan weet ik dat het rustig is.

vaste trainingstijden en als ik vrije tijd heb maak ik er een extra dagje van, meestal 4 x in de week. verders zorg ik wel dat ik school en werkpauzes niet met mensen ga "chillu" in stad ofzo maar dat ik gewoon in de kantine ga eten.

Nee ik heb een leven, ik bouw mijn training wel om mijn leven heen.

Denken mensen hier nou werkelijk dat als je 1x een training overslaat je al je gains verliest of dat het daadwerkelijk verschil maakt? Of dat als je naar de Mc donalds gaat in de cut dat je hele cut dan gelijk verziekt is?

Denken mensen hier nou werkelijk dat als je 1x een training overslaat je al je gains verliest of dat het daadwerkelijk verschil maakt? Of dat als je naar de Mc donalds gaat in de cut dat je hele cut dan gelijk verziekt is?

Nee het gaat over het totaal plaatje. Hoe combineer je het structureel en niet die ene keer waar jij het over hebt.

Nee het gaat over het totaal plaatje. Hoe combineer je het structureel en niet die ene keer waar jij het over hebt.

Ik zie hier posts van mensen dat ze niet met hun vriendin meewillen naar haar oma omdat ze dan een training missen

Mensen die niet naar bruiloften van vrienden gaan omdat ze dan trainingen missen?

zijn jullie niet helemaal goed wijs of wat? :roflol:

hehe alsk een afspraak ben vergeten of dat ik ging stappen schrik ik ook wel effe
van shit hoe ga k mn training inplannen, meestal lukt dat wel. gewoon een kwestie
van routine

Tip voor als je weinig tijd hebt, Koop zoals mij een bankdrukbankje een stang en 2 dumbbells, dan kan je bijna alles thuis doen als je geen tijd hebt om naar gym te gaan.

Vind het wel zonde om de hele week op mn voeding te letten en de helft er in een avondje weer aan te eten :D

Het kan wel, dan maar een weekje langzamer je doel bereiken, maar je moet t niet wekelijks doen.

Bovendien is het daarna ook veel lastiger discipline te houden en weer goed verder te gaan, na zo'n onderbreking van je ritme.

Ik weet nu al dat maandag de sportschool dicht is en dat ik dinsdagavond (na school) moet werken en dus op z'n vroegst woensdag pas weer kan trainen... daarom ga ik misschien morgenvroeg :).

BB = plannen

Ik hou er zeker wel rekening mee, ga wel eens later naar vrienden zodat ik eerst nog even kan sporten, enzovoorts. Alcohol drink ik ook nog maar zeer beperkt. Maar niet alles wijkt voor de training, ik ga niet dood als ik een dagje mis.

Ik kijk hoe mijn week is qua andere planningen (school, werk, bepaalde activiteiten met vrienden/vriendin) & dan plan ik wanneer ik kan gaan trainen.
Probeer wel steeds 4 x te trainen in de week, op niet-trainingsdagen gewoon wat cardio.

Terug
Naar boven