Fitness Seller

Boven kant borst

Bezoekers in dit topic

als ik dumbbell press ga ik nooit symmetrisch, is dit normaal?
 
wat is er mis met de smith, vind m wel eens lekker om m daar op te doen en heb altijd een super pomp na de tijd.

Mijn voorkeur gaat echter wel uit naar Incline dumbbell Press en Dumbbell Flyes

Same here
 
oke bedankt voor julie reacties!, oke ik ga volgende week dan maar boven kant borst trainen in de smith machine
 
bij cable flyes word de bovenkant borst buitengeslotnen.

gast.. jij zit hier zoveel bullshit te verkondigen. Het ligt er helemaal aan uit welke hoek je cable flys doet en bovenkantborst wordt nooit "buitengesloten" tijdens chest oefeningen. Ook tijdens decline presses gebruik je bovenkant borst
 
Ik zou tevens de flat bench gewoon even laten voor wat het is en idd concentreren op incline werk.
Verder sluit ik me aan bij de incline db press en flys.
Persoonlijk voel ik cable flys meer.
 
gewoon borst 2 keer per week trainen:

maandag:

benchpress (4x6)
incline dumbbell press (3x8)
dumbbell flyes (3x8)
cable cross (2 x 10~12)

donderdag:
incline smith press (4x6)
incline (cable flyes) (3x8)
 
Als je je handen omdraaid bij het vlakbenchen leg je toch ook meer nadruk op de bovenkant
En arnold press is ook goed voor bovenkant
 
incline dumbbell pressen en incline smith barbell is ook best goeie oefening .
 
bij cable flyes word de bovenkant borst buitengeslotnen.

whaha waar slaat da nou weer op, incline cable flyes spreek je gewoon bovenkantborst mee aan.
 
[A]apparaat
smith machine
[C]geen van beiden

C


:rolleyes:

"The majority of my chest development has come from 30-degree incline Smith benches. I bb benched for years initially, and built strength but little development. When I started Smith incline benching, my chest exploded, and I've stuck with it the past 7-8 years. Purists scoff, but if it works I don't give a shit what anyone says, especially when my chest outclasses theirs..."
 
:rolleyes:

"The majority of my chest development has come from 30-degree incline Smith benches. I bb benched for years initially, and built strength but little development. When I started Smith incline benching, my chest exploded, and I've stuck with it the past 7-8 years. Purists scoff, but if it works I don't give a shit what anyone says, especially when my chest outclasses theirs..."

van wie is die quote?
 
Als je je handen omdraaid bij het vlakbenchen leg je toch ook meer nadruk op de bovenkant

weet niet hoe breed je 'm dan pakt, maar op die manier breed benchen lijkt me in ieder geval heel blessure gevoelig, en smal bench op die manier pak je vooral de triceps mee aan.
 
weet niet hoe breed je 'm dan pakt, maar op die manier breed benchen lijkt me in ieder geval heel blessure gevoelig, en smal bench op die manier pak je vooral de triceps mee aan.
Schouderbreedte neem ik altijd zeker niet breder,want da wringt met mijn polsen,voel mijn bovenkant toch goed opspannen bij deze oefening en doe ze als laatste en begin dan met dippen voor triceps en beetje onderkant en ga dan verder met isolatie oefeningen voor triceps.

Dus als je triceps met omgekeerd benchen ook gebruikt is het beetje voorvermoeien hé...
 
Back
Naar boven