Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Valt behoorlijk mee, als je mma wedstrijden gaat doen worden ze al snel heftiger en zullen ze je benen misschien hard doordraaien in een klem. Maar in een training gaat niemand je been met intentie breken, als je gewoon normaal afklopt is er niks aan de hand..
We hebben een kenner.je moet kiezen wat je leuk vind. Als je van sport houd die meer inhoud dat op elkaar in rossen moet je gaan boksen, als je paar de ander de t*ering in wil slaan en zn botten wilt kunnen breken moet je MMA gaan doen.
je moet kiezen wat je leuk vind. Als je van sport houd die meer inhoud dat op elkaar in rossen moet je gaan boksen, als je paar de ander de t*ering in wil slaan en zn botten wilt kunnen breken moet je MMA gaan doen.
je moet kiezen wat je leuk vind. Als je van sport houd die meer inhoud dat op elkaar in rossen moet je gaan boksen, als je paar de ander de t*ering in wil slaan en zn botten wilt kunnen breken moet je MMA gaan doen.
Dinsdag ga ik naar de vechtschool. Ze hebben boksen, K-1, bjj, MMA, dus alle opties staan open.

Eerste deel ben ik met je eens. Tweede deel is onzin, je hebt er altijd kneuzen bij zitten die het puur doen om elkaars kop eraf te trekken, maar dit is wel een hele overhaaste generalisatie.
---------- Post toegevoegd Sat 26 May 2012 om 18:25 ----------
Veel plezier!![]()
Vandaag eerste training! Wish me luck!
Zal wel zwaar worden.. maar hopelijk wel leuk!
Thx man!
Heb eerste training achter de rug, was best leuk, alleen niet intensief voor mij. Ben niet moe, zegt wel (gelukkig) dat ik 'n goeie conditie heb. Ik denk dat ik doorga met boksen!
Die komen namelijk ongetwijfeld nog wel als je bij een goede boksschool zit, ongeacht hoe goed je conditie is haha.