Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja inderdaad...
Maar wat ik me nou afvraag... stel je koopt 2x 1TB interne SATA... je gebruikt ze puur als data schijven (backup). Verbruiken die dan extra stroom als je de PC inschakeld? Want in dat geval zou je beter de data erop zetten en die HD's gewoon in de kast bewaren ofzo?
Zeer interessant materiaal ook! Wist niet dat zoiets bestondAls het hogere stroomverbruik een probleem is zou ik je aan kunnen raden om voor een externe HD te gaan die je alleen aansluit als je hem nodig hebt OF..
[Link niet meer beschikbaar]
Je koopt zoiets en steekt er je interne HD van 1 TB in wanneer je er wat op wilt zetten of er wat vanaf wilt lezen !
Je hebt ze ook als dock waar 2 harddisks in kunnen ( Deze dingen kosten net geen 3 tientjes)
Ps. Dit sluit je gewoon via je usb poort aan op je pc. Je kunt dan gewoon HD's effe koppelen en ontkoppelen aan je pc.. altijd handig..
Ja inderdaad...
Maar wat ik me nou afvraag... stel je koopt 2x 1TB interne SATA... je gebruikt ze puur als data schijven (backup). Verbruiken die dan extra stroom als je de PC inschakeld? Want in dat geval zou je beter de data erop zetten en die HD's gewoon in de kast bewaren ofzo?
Zeer interessant materiaal ook! Wist niet dat zoiets bestond![]()
nope, heb enkel een tb externe hd, maar waarom niet allebei kopen?Hm heel interessant ding.. heb jij er zo 1 dan? Jammer dat het geen TB is![]()
Kan ook... ik zie dat ie trouwens wel bestaat in TB , maar zal dan wel bijna het dubbele kosten. Dan kan je wel +200 films kwijt natuurlijk.nope, heb enkel een tb externe hd, maar waarom niet allebei kopen?
Ja maar het blijft toch nog goedkoper he, en downloaden is leuker dan betalenOudere films zijn meestal voor een prikje te koop, als je dan toch de film echt wilt hebben kan je misschien beter een aantal van die films aanschaffen. Tegenwoordig dumpen ze films van 2 jaar oud al voor prijzen tussen de 5 en 10 euro, soms zelfs nog recentere films.
De echte klassiekers blijven duur.Oudere films zijn meestal voor een prikje te koop, als je dan toch de film echt wilt hebben kan je misschien beter een aantal van die films aanschaffen. Tegenwoordig dumpen ze films van 2 jaar oud al voor prijzen tussen de 5 en 10 euro, soms zelfs nog recentere films.
Het heeft zo wel z'n voordelen ja, zeker als je ze kan krijgen voor tussen de 2 en 5 euro /st. Moeten er wel geen krassen op komen natuurlijk.Gelukkig koop ik m'n dvd's in de winkel, dan ben ik wel gerust voor de komende honderd jaar, en hopelijk kan mijn erfgenaam er dan ook nog van genieten.