Fitness Seller

Branden toch niet zo voordelig?

Btw je kan ook zo'n 1ste xbox kopen, ombouwen en HDD DVD speler van maken :rolleyes:

Ja inderdaad...

Maar wat ik me nou afvraag... stel je koopt 2x 1TB interne SATA... je gebruikt ze puur als data schijven (backup). Verbruiken die dan extra stroom als je de PC inschakeld? Want in dat geval zou je beter de data erop zetten en die HD's gewoon in de kast bewaren ofzo?

Als het hogere stroomverbruik een probleem is zou ik je aan kunnen raden om voor een externe HD te gaan die je alleen aansluit als je hem nodig hebt OF..

[Link niet meer beschikbaar]

Je koopt zoiets en steekt er je interne HD van 1 TB in wanneer je er wat op wilt zetten of er wat vanaf wilt lezen !

Je hebt ze ook als dock waar 2 harddisks in kunnen ( Deze dingen kosten net geen 3 tientjes)

Ps. Dit sluit je gewoon via je usb poort aan op je pc. Je kunt dan gewoon HD's effe koppelen en ontkoppelen aan je pc.. altijd handig..

• Topic Starter Topic Starter
Als het hogere stroomverbruik een probleem is zou ik je aan kunnen raden om voor een externe HD te gaan die je alleen aansluit als je hem nodig hebt OF..

[Link niet meer beschikbaar]

Je koopt zoiets en steekt er je interne HD van 1 TB in wanneer je er wat op wilt zetten of er wat vanaf wilt lezen !

Je hebt ze ook als dock waar 2 harddisks in kunnen ( Deze dingen kosten net geen 3 tientjes)

Ps. Dit sluit je gewoon via je usb poort aan op je pc. Je kunt dan gewoon HD's effe koppelen en ontkoppelen aan je pc.. altijd handig..
Zeer interessant materiaal ook! Wist niet dat zoiets bestond :D

Ja inderdaad...

Maar wat ik me nou afvraag... stel je koopt 2x 1TB interne SATA... je gebruikt ze puur als data schijven (backup). Verbruiken die dan extra stroom als je de PC inschakeld? Want in dat geval zou je beter de data erop zetten en die HD's gewoon in de kast bewaren ofzo?

ja.

externe harddisks is the way to go. Vol schrijven en in de kast leggen. (10 - 30 watt per schijf ofzo ? (sommige schijven verbruiken nogal veel mnder dan anderen))

Een wisselframe is wellicht het goedkoopst, maar te veel gedoe. Je hebt ook van die kabel-dingetjes voor het aansluiten van gewone harde schijven aan usb.

Zoiets bijvoorbeeld: t7nb4z.jpg - 146449

nope, heb enkel een tb externe hd, maar waarom niet allebei kopen?
Kan ook... ik zie dat ie trouwens wel bestaat in TB , maar zal dan wel bijna het dubbele kosten. Dan kan je wel +200 films kwijt natuurlijk.

Ik vind dat ding vooral handig omdat je gewoon je data van pc erop zet en zo kan kijken op tv, lijkt me een enorme uitsparing van tijd (gedaan met dvdtjes branden). Plus het bewaart de data ook nog beter.

Oudere films zijn meestal voor een prikje te koop, als je dan toch de film echt wilt hebben kan je misschien beter een aantal van die films aanschaffen. Tegenwoordig dumpen ze films van 2 jaar oud al voor prijzen tussen de 5 en 10 euro, soms zelfs nog recentere films.

Oudere films zijn meestal voor een prikje te koop, als je dan toch de film echt wilt hebben kan je misschien beter een aantal van die films aanschaffen. Tegenwoordig dumpen ze films van 2 jaar oud al voor prijzen tussen de 5 en 10 euro, soms zelfs nog recentere films.
Ja maar het blijft toch nog goedkoper he, en downloaden is leuker dan betalen :p

500 films x 5-10 euro 2500-5000 euro nee bedankt ;)

De echte klassiekers blijven duur.

binnen 10jaar verkopen dus!

Gelukkig koop ik m'n dvd's in de winkel, dan ben ik wel gerust voor de komende honderd jaar, en hopelijk kan mijn erfgenaam er dan ook nog van genieten.

Gelukkig koop ik m'n dvd's in de winkel, dan ben ik wel gerust voor de komende honderd jaar, en hopelijk kan mijn erfgenaam er dan ook nog van genieten.
Het heeft zo wel z'n voordelen ja, zeker als je ze kan krijgen voor tussen de 2 en 5 euro /st. Moeten er wel geen krassen op komen natuurlijk.

ik brand tegenwoordig ook niks meer, mede omdat de schijfjes in belgië belachelijk duur zijn. Maar ook omdat ze idd snel verslijten. M'n hele x-files series begint aardig te happeren na een 3tal keren te zien te hebben.

bestaan er geen dvd schijfjes van een betere kwaliteit?

Media center ftw. Je koopt zon lege bak, flikkert al je ouwe zooi erin met een mega hardeschijf en je bent klaar :thumb:

Terug
Naar boven