MuscleMeat

Brexit gaat door!

De mensheid heeft een schuld van 50 biljoen. Aan wie? De kaboutertjes? Nee, letterlijk de hele aardbol is een zeepbel. Staatsschuld is niets meer dan een nummertje.
aan elkaar. wat denk jij dat er met je spaargeld gebeurt of met je toekomstige pensioen? denk je dat rente zo maar uit de lucht komt vallen?
als je dit al niet snapt kan je beter gewoon stoppen met posten.

gibraltar toch lekker in de eu. (en uit de uk?)
Dan zal de EU de druk nog verder opvoeren om de belastingwetgeving aan te passen, iets dat de EU al lang wilt. Dat is een dilemma aangezien Gibraltar veel miljonairs aantrekt vanwege het maxium aan inkomstenbelasting. Wat ik heb vernomen is dit echt een schijntje. Iets van minimaal 15.000 en max 20.000 pond per jaar dat is het. Of je nou 10 of 100 miljoen binnenkrijgt. Regels voor vestigen zijn ook soepel.

je bent trouwens ook een enorme idioot als je schuld categorisch als iets slechts classificeert

Dan zal de EU de druk nog verder opvoeren om de belastingwetgeving aan te passen, iets dat de EU al lang wilt. Dat is een dilemma aangezien Gibraltar veel miljonairs aantrekt vanwege het maxium aan inkomstenbelasting. Wat ik heb vernomen is dit echt een schijntje. Iets van minimaal 15.000 en max 20.000 pond per jaar dat is het. Of je nou 10 of 100 miljoen binnenkrijgt. Regels voor vestigen zijn ook soepel.
Interesting, en het getrek tussen UK en Spanje over die rots?

Interesting, en het getrek tussen UK en Spanje over die rots?
De bevolking stemt in de paar referenda hierover telkens massaal (± >95%) voor UK. Nog twee eilandjes die fiscaal voordelig zijn, jersey & guernsey, hoor je niks over. Die maken zich niet zo druk denk ik.

Ja

Hoorde op de radio dat ze in sommige kringen spreken over een verenigd Ierland.

Dit is ook gewoon waarom het niet zal doorgaan.

Je gaat echt niet 2 deelstaten uit je unie gooien, of op zijn minst problemen zoeken, omdat je met 2% gewonnen hebt, terwijl die deelstaten falicant tegen zijn.

Neem nog de tegenstelling jong-oud erbij maakt dit een storm in een glas water.

Ms wordt de EU wel eindelijk wakker dat het geitewollensokken links-gedoe niet werkt, maar de anti-establishment onzin evenmin.

Dit is ook gewoon waarom het niet zal doorgaan.

Je gaat echt niet 2 deelstaten uit je unie gooien, of op zijn minst problemen zoeken, omdat je met 2% gewonnen hebt, terwijl die deelstaten falicant tegen zijn.

Neem nog de tegenstelling jong-oud erbij maakt dit een storm in een glas water.

Ms wordt de EU wel eindelijk wakker dat het geitewollensokken links-gedoe niet werkt, en anti-establishment onzin evenmin.

Mss.... maar hoe lang zien we al dat geitenwollensoken en boomknuffelgedoe niet werkt?

Het probleem met heel de EU en GB trouwens ook is gewoon gebrek aan goed leiderschap in een relatief simpele structuur. Als ze zo graag een unie willen kijk dan gewoon naar hoe de VS was toen deze opgericht werd. Eenvoudige grondwet, onafhankelijke staten met hun eigen volksvertegenwoordigers en elk zijn onafhankelijkheid. Maak het gewoon na met zoveel mogelijk vrijheid. Maar persoonlijk zie ik Europa als een divers continent dat geen federatie of unie nodig heeft. Jammer dat er geen Trump is voor het Europese continent, of zelfs maar iets wat in de buurt komt.

KISS principe werkt altijd, maar ze willen toch hun postjes. Dus unie of VE gaat nooit wat worden vrees ik.

Huidige project hoort iig in de prullenmand en back to the drawing board zou ik zeggen. Hoop dat de man met het ongekamde haar beter zal presteren dan ik vermoed in GB. Maar realistisch gezien gaan ze elkaar nog liever saboteren, zeker met egotrippers die verder niets te bieden hebben zoals VHS.

gaan ze nu ook een muur bouwen met de grens met ierland?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven