Ik denk dat als je je heel eventjes de moeite neemt te lezen over van der Ham dat je een andere mening zult hebben.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat als je je heel eventjes de moeite neemt te lezen over van der Ham dat je een andere mening zult hebben.
Hoeft niet, ik ken hem (niet persoonlijk). D66 is funest voor Nederland.Ik denk dat als je je heel eventjes de moeite neemt te lezen over van der Ham dat je een andere mening zult hebben.
Hoeft niet, ik ken hem (niet persoonlijk). D66 is funest voor Nederland.
ja de D66 is echt funest voor nederland!Wat een rare opmerking. Iedere partij is funest voor Nederland als die partij alleen zou regeren. Daarom hebben we een democratie.Hoeft niet, ik ken hem (niet persoonlijk). D66 is funest voor Nederland.
En dan noem je mijn opmerking raarWat een rare opmerking. Iedere partij is funest voor Nederland als die partij alleen zou regeren. Daarom hebben we een democratie.
Daarnaast is een partijprogramma een richtlijn.
.Waar haal je dat vandaan?En dan noem je mijn opmerking raar.
Dus als een partij 75 zetels krijgt is dat geen democratie?
Waar haal je dat vandaan?
Je weet dat democratie inhoudt dat je regeert met in acht name van de minderheid?
Al heb je 149 zetels in de 2e en alle in de 1e kamer. Dan nog moet je luisteren naar de inbreng van dat ene andere parlementslid.
Jij hebt duidelijk geen kaas gegeten van politiek. Ik vind het maar een zwarte pieten argument.Waar haal je dat vandaan?
Je weet dat democratie inhoudt dat je regeert met in acht name van de minderheid?
Al heb je 149 zetels in de 2e en alle in de 1e kamer. Dan nog moet je luisteren naar de inbreng van dat ene andere parlementslid.
Hoezo dat dan?Jij hebt duidelijk geen kaas gegeten van politiek. Ik vind het maar een zwarte pieten argument.
Ik begrijp je vraag niet.
Dus in een democratie moet de meerderheid (149 zetels) naar de minderheid (1 zetel) luisteren?Hoezo dat dan?
Doe je dat niet dan is het inderdaad geen democratie meer maar een dictatuur, waarin de meerderheid een minderheid onderdrukt.
Wat is een dictatuur dan volgens jou?Was meer een cynische opmerking op het feit dat je niet helemaal begrijpt wat een dictatuur nu is.
Het is maar goed dat mensen als jij niet aan de macht zijn in dit land. Ik durf het bijna niet te zeggen maar je komt over als een 2e Adolf op deze manier.Dus in een democratie moet de meerderheid (149 zetels) naar de minderheid (1 zetel) luisteren?
Je bent niet toevallig familie van Sylvana Simons?
Een dictatuur is per definitie niet democratisch. Bij een dictatuur heeft 1 persoon (of een klein groepje) de absolute macht.Wat is een dictatuur dan volgens jou?
Dat het niet altijd een regerende meerderheid is maar dat het ook een minderheid kan zijn, zal ik dan maar even corrigeren. Daar was ik wat onduidelijk.
Maar een meerderheid die niet regeert met in acht nering van de minderheid is ook wel degelijk een dictatuur. Er is namelijk sprake van het onderdrukken van een groep.
Adolf Hitler vergeleek mensen met Sylvana Simons? Of voel je je zo speciaal dat het vergelijken met Sylvana Simons gelijk staat aan genocide? Ben je soms familie van Erdogan?Het is maar goed dat mensen als jij niet aan de macht zijn in dit land. Ik durf het bijna niet te zeggen maar je komt over als een 2e Adolf op deze manier.
Als je weer normaal kunt discussiëren zonder er vanalles onrelevants uit te kramen wil ik wel antwoord geven. Maar op deze manier heb je vanaf nu evenveel succes als je tegen een muur praat.