- Waardering
- 1.273
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 20%
Nee, maar jij zo te zien wel, aan de spelling van m'n username te zien.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Why not. Al was het enkel uit protest. Het kan ook zorgen voor nog meer teleurstelling bij een grote groep mensen die nu al met veel onvrede rondlopen, wat zou daarmee gebeuren als Wilders niet aan de verwachtingen voldoet. Sowieso lijkt mij van belang om een partij erbij te hebben die flinke bestuurlijke ervaring heeft en bepaalde plannen enigszins neutraliseert en/ of in meer praktische banen leidt.
realisme i.p.v dromen a.u.bJa. Maar dat is nu niet zo. Dus als je het over realisme hebt, moet je kijken naar het huidige aanbod. Ik snap het vergelijk met de LPF wel, echter zit Wilders al langer in de kamer en lijkt het veel meer gestructureerd dan dat zooitje LPF. Iets dat ook te danken is aan het enigszins ondemocratische karakter van de partij. Perfect is het allemaal niet, maar opnieuw, dat is de rest ook niet. Van mij mag hij het proberen mocht dat zover komen. Iets dat ik betwijfel want eenmaal in het stemhokje vallen mensen terug in oude gewoontes.ik pleit voor meer bewezen topmensen uit het bedrijfsleven i.p.v de Klavertjes die nog nooit
een dag hebben gewerkt in hun levenrealisme i.p.v dromen a.u.b
ik pleit voor meer bewezen topmensen uit het bedrijfsleven
Nee, maar jij zo te zien wel, aan de spelling van m'n username te zien.
Dat is jouw comeback?Als de politiek een eating contest was wel ja.
Tijd voor de terugkeer van JP.Die kans heeft ie al gehad, weet je nog, toen ie op de eerste dag dat ie in de regering zat z'n keiharde breekpunt van de aow die op 65 moest blijven liet vallen en niet veel later het hele kabinet liet klappen en er een regeringscrisis uitbrak. Wat een sterke leider is het toch
Als de politiek een eating contest was wel ja.
Tijd voor de terugkeer van JP.
![]()

Zit je nu mn diss van jouw username te dissen alsof het niet de bedoeling was?Dat is jouw comeback?
Oh ik weet nog dat de gehele regering onder leiding van jp bij voorbaat al demoniseerde en werk weigerde om het na een paar maanden betaald vakantie nog eens te proberen. Ik weet er weinig van maar dat leek me niet te weiten aan een man (zelfs niet de daadwerkelijke leider op dat moment).Die kans heeft ie al gehad, weet je nog, toen ie op de eerste dag dat ie in de regering zat z'n keiharde breekpunt van de aow die op 65 moest blijven liet vallen en niet veel later het hele kabinet liet klappen en er een regeringscrisis uitbrak. Wat een sterke leider is het toch
Als de defintie van een sterke leider zich beperkt tot breekpunten niet laten vallen, wordt er sowieso blijk gegeven van een beperkt perspectief in deze.
Zullen we een poll houden wie er onzinnig lult en wie niet?
Maar ligt dat aan de genoemde punten of aan de gewilligheid tot democratisch werken van de regering in z'n geheel? Ik heb ook liever goede oplossingen dan die waar iederen blij mee is..nee maar dit typeert prima waarom wilder totaal niet in staat zal zijn om succes vol nederland te regeren. Veel van zijn punten die nu wel vrolijk roept zijn gewoon totaal niet haalbaar en realistisch. Makkelijk om overal nee op te roepen, maar zelf met een oplossing komen waar mee iedereen blij zal zijn is niet makkelijk.
Maar ligt dat aan de genoemde punten of aan de gewilligheid tot democratisch werken van de regering in z'n geheel? Ik heb ook liever goede oplossingen dan die waar iederen blij mee is..
Daarom schreef ik eerder dat het mij wenselijk lijkt wanneer er sowieso een partij mee zou moeten regeren met flinke bestuurlijke ervaring, zodat bepaalde plannen in meer praktische banen geleidt kunnen worden. En met oplossingen komen waar iedereen blij mee zal zijn is onmogelijk. Maar als bepaalde scherpe kanten kunnen worden geneutraliseerd dan zie ik niet in waarom niet. Vergeet niet dat op lokaal en provinciaal niveau er ook nog allerlei lagen zijn die niet zomaar 'uitgeroeid' zijn (PVDA). Welke partij(en) geven wel blijk van haalbare oplossingen die voor iedereen hapbaar en naar tevredenheid zijn? Nou? Volgens mij wordt er stelselmatig een grote groep, omwille van policor of iets dergelijks, ter zijde geschoven en de andere groepen (inclusief minderheden) wel meegenomen. Als het andersom zou zijn, zou het land te klein zijn.Veel van zijn punten die nu wel vrolijk roept zijn gewoon totaal niet haalbaar en realistisch. Makkelijk om overal nee op te roepen, maar zelf met een oplossing komen waar mee iedereen blij zal zijn is niet makkelijk.