Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met andere woorden, met in acht name van de minderheid.Een dictatuur heeft absolute macht en heeft geen democratisch kenmerk. Bij een dictatuur zijn er geen transparante en eerlijke verkiezingen (of totaal geen verkiezingen), er is geen echte scheiding der machten. (natuurlijk kan een democratie wel afglijden tot een dictatuur)
Een partij met een meerderheid in alle kamers heeft zich nog steeds te houden aan de grondwetten en de afspraken gemaakt in de EU, de VN en het Europees hof. (die zij niet zomaar te veranderen).
Vind dat je nu wel een beetje reageert als een 2e Adolf.
Jij hebt duidelijk geen kaas gegeten van politiek. Ik vind het maar een zwarte pieten argument.
Complete waanzin.
volgens de kenners in VK is het een referendum en geen neverendum,
dus er komt geen 2e keer,
hebben ze daar toch meer ballen dan onze nationale rubberen ruggengraat alias de flapdrol en achterlijke janet ,M. Rutte
ja precies we missen hier in nederland echt een sterke leider zoals Wilders! Die doet wat hij zegt!!1

Was die opmerking serieus bedoeld?ja precies we missen hier in nederland echt een sterke leider zoals Wilders! Die doet wat hij zegt!!1
Was die opmerking serieus bedoeld?
Ik vraag het maar even omdat ik zo nu en dan nogal moeite heb om sarcasme te doorzien.

Niet dan? Zou hem wel de kans willen geven..ja precies we missen hier in nederland echt een sterke leider zoals Wilders! Die doet wat hij zegt!!1
Was die opmerking serieus bedoeld?
Ik vraag het maar even omdat ik zo nu en dan nogal moeite heb om sarcasme te doorzien.
We the undersigned call upon HM Government to implement a rule that if the remain or leave vote is less than 60% based a turnout less than 75% there should be another referendum.
Why not. Al was het enkel uit protest. Het kan ook zorgen voor nog meer teleurstelling bij een grote groep mensen die nu al met veel onvrede rondlopen, wat zou daarmee gebeuren als Wilders niet aan de verwachtingen voldoet. Sowieso lijkt mij van belang om een partij erbij te hebben die flinke bestuurlijke ervaring heeft en bepaalde plannen in meer praktische banen leidt. Maar goed, de partijen die van oudsher ervaring hebben gooien er ook met de pet naar. Kijk naar Rutte en co, veel slechter gaat het niet worden.