MuscleMeat

Brievenbus dichttimmeren

Fuzzy Wuzzy

Dutch Bodybuilder
Waardering
17
Lengte
1m88
Massa
91kg
Vetpercentage
14%
Mede DBB'ers,

Misschien een lompe vraag maar als ik mijn brievenbus dicht zou timmeren (en er dus geen post meer doorheen kan) waar komt mijn post dan terecht?

Ik heb een sticker tegen ongewenste post op m'n brievenbus maar bezorgers hebben er dikke maling aan. Helaas kan ik er telkens niemand op betrappen en heb ik dus nog geen bezorgers een lesje kunnen leren...

Vandaar dat ik mijn brievenbus wil dichtspijkeren maar wil uiteraard mijn 'gewenste' post gewoon op kunnen halen ergens. Ik rijd toch dagelijks langs het postkantoor, maar zal het hier ook terecht komen?

Het is toch makkelijker om al die ongewenste zooi weg te gooien dan telkens je post ergens anders ophalen? Ik weet niet eens of het wel kan.

Meld het bij het distributiecentrum in de buurt, klacht indienen helpt misschien dat die koters erop worden aangesproken.

• Topic Starter Topic Starter
Meld het bij het distributiecentrum in de buurt, klacht indienen helpt misschien dat die koters erop worden aangesproken.

Te vaak gebeld. Maar het gaat niet alleen om die verpakte reclametroep. Ook folders van lokale eettentjes, jehova en andere kerkelijke rommel, taxibedrijven noem het maar op...

Te vaak gebeld. Maar het gaat niet alleen om die verpakte reclametroep. Ook folders van lokale eettentjes, jehova en andere kerkelijke rommel, taxibedrijven noem het maar op...
Jehova troep krijgen wij ook binnen, maar dat is van een mevrouw die het graag bij ons in de bus stopt voor mijn moeder, ik heb haar wel eens gebelt en voor de deur verteld dat we dit niet willen ontvangen maar ze blijft doorgaan. Ze heeft ooit mijn moeder op haar werkt ontmoet en een discussie gehad over een onderwerp... en sindsdien ontvangen wij ''Ontwaakt'' met een briefje van José met daar op 'veel leesplezier'. Gaat nu ongelezen de oud papier bak in.

Er zijn vaak meerdere distributeurs, je kan ze herkennen aan de fietstassen. Ik het zelf ooit voor Distriq gewerkt en waar stickers waren was ik blij, dan hoefde ik daar weer niet heen te lopen.

Ik denk dat de post gewoon teruggestuurd wordt dan...

Je kunt ook een postbus huren.

Als iedereen zijn brievenbus zou dichttimmeren, dat zou ook geen bedoeling zijn he. Ik denk toch niet dat dit zo maar kan. Mensen met aanmaningen en brieven van de deurwaarder komen er dan ook wel makkelijk vanaf...:roflol:

Doe niet zo moeilijk, pleur die zooi gewoon weg als je het niet wil

Ik denk dat je briefen of op het postkantoor belanden of bij één van je buren;)

Waarom je brievenbus dichttimmeren als je een freaking slotgracht kan graven? Laat die bitches zwemmen.

Post gaat dan retour naar de afzender, de postbode moet dan namelijk (schriftelijk) aangeven dat er geen brievenbus (meer) aanwezig is op het adres.

Flink irritant die ongewenste post inderdaad. Bij mij zijn het vooral shoarmazaken die blijven ingooien. Bel die toko's op en scheld ze verrot.

Ik denk dat je briefen of op het postkantoor belanden of bij één van je buren;)

Eerder retour afzender, het zijn geen pakketten. Je maakt de bezorging in feite onmogelijk en de TNT heeft weinig andere keuze dan de onbezorgbare stukken terug te sturen. Ze gaan echt geen postbusje voor je spelen.

snij een vinger af als je zo iemand te pakken krijgt , ga een maandje de gevangenis in , kader dat krantbericht in je brievenbus , dan zullen ze wel 2 x nadenken

Ik zal iets anders bij je dichttimmeren. :trollface:

kill it with fire

Ik heb als postbode gewerkt en als je om één of andere reden post niet kon bezorgen (zoals bijvoorbeeld door een dichtgespijkerde postbus:P) dan moest je die post terugzenden naar de afzender.

wat is je adres dan?

Terug
Naar boven