Fitness Seller

Brievenbus dichttimmeren

Spaar het een half jaar op en dump het dan weer bij de distributeur, vertel hem dan dat je over zes maanden weer terug komt als dat tuig door gaat :roflol:

Zelfde bij de eettentjes, gewoon terugbrengen/sturen :cool:

ik gebruik die ongewenste post om op te fappen en mn kont aftevegen en douw het dan bij hun in de brievebus.

Stel je timmerd je brievenbus dicht..
Zal zo'n gozer dan niet gewoon het spul onder je deur door naar binnen schuiven?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Onder de deur doorschuiven... :roflol:

Lijkt Borneo wel! Ohnee, daar hebben ze geen deuren. Waar zou de post dan blijven? Retour afzender?

51354923-hier-waak-ik-schildpad.gif

Schrikt ze wel af :)

Als iedereen zijn brievenbus zou dichttimmeren, dat zou ook geen bedoeling zijn he. Ik denk toch niet dat dit zo maar kan. Mensen met aanmaningen en brieven van de deurwaarder komen er dan ook wel makkelijk vanaf...:roflol:

Ik heb zelf voor een best lange periode als zaterdagmedewerker bij de TNT gewerkt en kan me herinneren dat dit incidenteel toch wel voorkwam, in de wijken waar ik dan liep. Of mensen die met ducktape hun brievenbus hadden dichtgeplakt. :D

Als iedereen zijn brievenbus zou dichttimmeren, dat zou ook geen bedoeling zijn he. Ik denk toch niet dat dit zo maar kan. Mensen met aanmaningen en brieven van de deurwaarder komen er dan ook wel makkelijk vanaf...:roflol:

Aangetekende post mag nooit door de brievenbus worden gedaan maar moet persoonlijk worden overhandigt met handtekening als ontvangstbewijs, door de ontvanger of een meerderjarige bewoner, woonachtig op hetzelfde adres als de ontvanger.

Ze gooien het, vastgemaakt aan een baksteen, door je ruit heen

Aangetekende post mag nooit door de brievenbus worden gedaan maar moet persoonlijk worden overhandigt met handtekening als ontvangstbewijs, door de ontvanger of een meerderjarige bewoner, woonachtig op hetzelfde adres als de ontvanger.

Dit gaat niet meer op voor overheden in het geval van bijvoorbeeld dwangbevelen vanwege efficiency overwegingen. Een betekend dwangbevel mag gewoon zonder persoonlijke interactie via de postbus afgegeven worden mits deze door de postservice betekend is als zijnde een garantie dat deze is ontvangen door de belastingschuldige.

Dit gaat niet meer op voor overheden in het geval van bijvoorbeeld dwangbevelen vanwege efficiency overwegingen. Een betekend dwangbevel mag gewoon zonder persoonlijke interactie via de postbus afgegeven worden mits deze door de postservice betekend is als zijnde een garantie dat deze is ontvangen door de belastingschuldige.
Enkel als de bewoner niet thuis is mag deze door de brievenbus worden gedaan, om te voorkomen dat de deurwaarden (bij een {concept} dagvaarding) hiervoor meerdere keren langs het huis van de gedaagde moet.
Hoe dat bij (andere) overheidsorganen zit weet ik niet. Ik geloof je, Klaas

Kan je geen boobytrap rond je brievenbus maken?

Bv een put laten graven van zo'n meter of 4 diep vlak voor je brievenbus. Dan dek je die gewoon af met wat takken, zal je zeker geen reclame shit meer krijgen.

Terug
Naar boven