Da Vince
Cool Novice
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 80kg
Wil je soms zijn foldertjes komen sorteren?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stel je timmerd je brievenbus dicht..
Zal zo'n gozer dan niet gewoon het spul onder je deur door naar binnen schuiven?
[Link niet meer beschikbaar]
Dat gaat niet, in nederland zijn de deuren wel goed afgehangen, en sluiten ze wel goed
Dat snappen die Belgen toch niet 

Dat gaat niet, in nederland zijn de deuren wel goed afgehangen, en sluiten ze wel goed
Als iedereen zijn brievenbus zou dichttimmeren, dat zou ook geen bedoeling zijn he. Ik denk toch niet dat dit zo maar kan. Mensen met aanmaningen en brieven van de deurwaarder komen er dan ook wel makkelijk vanaf...![]()

Ik zou zeggen probeer het is eens voor de gein, denk dat je misschien nog verbaast staat onder hoeveel deuren je nog een papiertje binnen kunt duwen.
Misschien dat het bij nieuwe woningen niet meer gaat, maar de wat oudere woningen?

Als iedereen zijn brievenbus zou dichttimmeren, dat zou ook geen bedoeling zijn he. Ik denk toch niet dat dit zo maar kan. Mensen met aanmaningen en brieven van de deurwaarder komen er dan ook wel makkelijk vanaf...![]()
Aangetekende post mag nooit door de brievenbus worden gedaan maar moet persoonlijk worden overhandigt met handtekening als ontvangstbewijs, door de ontvanger of een meerderjarige bewoner, woonachtig op hetzelfde adres als de ontvanger.
Enkel als de bewoner niet thuis is mag deze door de brievenbus worden gedaan, om te voorkomen dat de deurwaarden (bij een {concept} dagvaarding) hiervoor meerdere keren langs het huis van de gedaagde moet.Dit gaat niet meer op voor overheden in het geval van bijvoorbeeld dwangbevelen vanwege efficiency overwegingen. Een betekend dwangbevel mag gewoon zonder persoonlijke interactie via de postbus afgegeven worden mits deze door de postservice betekend is als zijnde een garantie dat deze is ontvangen door de belastingschuldige.