XXL Nutrition

Brievenbus dichttimmeren

Enkel als de bewoner niet thuis is mag deze door de brievenbus worden gedaan, om te voorkomen dat de deurwaarden (bij een {concept} dagvaarding) hiervoor meerdere keren langs het huis van de gedaagde moet.
Hoe dat bij (andere) overheidsorganen zit weet ik niet. Ik geloof je, Klaas

Sterker nog, betekende dwangbevelen kunnen sinds een recente wetswijziging gewoon via de post worden bezorgd. Door een postbode en zonder dat er aangebeld wordt.

timmer je briefenbus dicht en zet er een safe neer. vertel alleen de postbode de code :)

Aangetekende post mag nooit door de brievenbus worden gedaan maar moet persoonlijk worden overhandigt met handtekening als ontvangstbewijs, door de ontvanger of een meerderjarige bewoner, woonachtig op hetzelfde adres als de ontvanger.

Leuk voor jou, maar niet alle brieven van de deurwaarder komen aangetekend aan. Als vroegere vakantiejob heb ik meerdere huizen moeten opkuisen waar meerdere brieven met het logo van de deurwaarder en aanmaningen op de grond lagen. Ik heb trouwens nergens gesproken over aangetekende brieven.

Toedels, assistente.

Op alle bagger retour afzender schrijven en weer in de brievenbus doen.

Hang een briefje neer dat je een tijdje weg bent en de buren alle post ontvangen (Én reclame vergeet dat er niet bij te zetten)
Nu krijgen je buren alle post probleem opgelost.

Mede DBB'ers,

Misschien een lompe vraag maar als ik mijn brievenbus dicht zou timmeren (en er dus geen post meer doorheen kan) waar komt mijn post dan terecht?

Ik heb een sticker tegen ongewenste post op m'n brievenbus maar bezorgers hebben er dikke maling aan. Helaas kan ik er telkens niemand op betrappen en heb ik dus nog geen bezorgers een lesje kunnen leren...

Vandaar dat ik mijn brievenbus wil dichtspijkeren maar wil uiteraard mijn 'gewenste' post gewoon op kunnen halen ergens. Ik rijd toch dagelijks langs het postkantoor, maar zal het hier ook terecht komen?

Jij bent ook zeker ook de chagrijnige buurman waar alle kinderen uit de straat bang voor zijn. En de hond die ballen lek steekt als een kind die in je tuin schopt.

• Topic Starter Topic Starter
Toch knap van ze dat keer op keer dit forum weten te vinden :roflol:

@TS: Is je brievenbus al dichtgetimmerd of heb je de postbodes in elkaar getimmerd?

Nog niet :). Aangezien dus kennelijk de post retour afzender gaat.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Terug
Naar boven