Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
He hoe heette die hele lelijke straatvechter met die grote baard nou ookalweer? Hij werd/(wordt) getraind door Bas Rutten...
Heeft die nog weles gevochten
*edit Kimbo!? wanneer was zijn laatste gevecht??

Hier is de partij van Brock Lesnar vs Heath Herring.
[Link niet meer beschikbaar]

Je moet wel toegeven dat Lesnar geen scam is. Oké, vecht-technisch schiet hij veel tekort, maar wtf is up met zijn conditie en kracht. Die kerel kan nogal wat compenseren en gaat goede vechters niet uit de weg. De meeste heavyweights zullen gewoon een pak rammel van hem krijgen.
Het is absoluut geen vechter met klasse en Fedor of Nog zullen hem wel makkelijk submitten, maar er is dus wel een hele goeie vechter voor nodig. Hij heeft nog een hoop ruimte voor progressie, al zal ik wss nooit een fan worden.
Als je nagaat hoeveel moeite Nog had met Sapp, denk ik eerlijk gezegd dat mocht hij langs Kongo komen, de belt zo goed als binnen is voor Brock.
Als je nagaat hoeveel moeite Nog had met Sapp, denk ik eerlijk gezegd dat mocht hij langs Kongo komen, de belt zo goed als binnen is voor Brock.