Fitness Seller

Brock Lesnar nieuws

En wanneer gaat deze gevochten worden dan??

Nu zaterdag (overmorgen) in amerika dus downloaden kan dan op zondag meestal :D

He hoe heette die hele lelijke straatvechter met die grote baard nou ookalweer? Hij werd/(wordt) getraind door Bas Rutten...

Heeft die nog weles gevochten???

*edit Kimbo!? wanneer was zijn laatste gevecht??

He hoe heette die hele lelijke straatvechter met die grote baard nou ookalweer? Hij werd/(wordt) getraind door Bas Rutten...

Heeft die nog weles gevochten???

*edit Kimbo!? wanneer was zijn laatste gevecht??

Kimbo Slice. Laatste gevecht was tegen James Thompson, ik dacht eind mei of begin juni in EliteXC.

• Topic Starter Topic Starter
VIDEO_Of_Heath_Herring_Training_for_Brock_Lesnar

[Link niet meer beschikbaar]

Ik hoop dat Lesnar een flink pak slaag krijgt.
Vind trouwens de KT als uitgevoerd in het 1e filmpje van HH een erg belabberd programma.

Hier is de partij van Brock Lesnar vs Heath Herring.

Heb hem hier opgezet, zou moeten werken kan het niet testen ben @ work :)

had het verwacht dat hij ging winnen, als je de beste takedownvechter tegen de persoon met de een zeer zwakke takedownverdediging zet kun je verwachten wat er gebeurd. Vond het een saaie pot, meer lay&pray dan wat anders.

Ik zou brock liever op zijn normaal gewicht zien vechten dan zich constant aan de 265lbs limiet te moeten houden.

Het ziet er naar uit dat Brock tegen Kongo zal vechten in ufc 91

Brock Lesnar will apparently be fighting in November at UFC 91. Lesnar, who recently manhandled Heath Herring at UFC 87, will likely be competing for a title shot according to multiple sources. While Lesnar's opponent has yet to be named, strong indications coming out of the UFC have placed Cheick Kongo at the top of the list and sources close to Kongo have confirmed that the Frenchman has been contacted by UFC officials about fighting Lesnar this November. This fight is highly likely.
UFC 91 will take place at the Rose Garden in Portland,

Je moet wel toegeven dat Lesnar geen scam is. Oké, vecht-technisch schiet hij veel tekort, maar wtf is up met zijn conditie en kracht. Die kerel kan nogal wat compenseren en gaat goede vechters niet uit de weg. De meeste heavyweights zullen gewoon een pak rammel van hem krijgen.

Het is absoluut geen vechter met klasse en Fedor of Nog zullen hem wel makkelijk submitten, maar er is dus wel een hele goeie vechter voor nodig. Hij heeft nog een hoop ruimte voor progressie, al zal ik wss nooit een fan worden.

Je moet wel toegeven dat Lesnar geen scam is. Oké, vecht-technisch schiet hij veel tekort, maar wtf is up met zijn conditie en kracht. Die kerel kan nogal wat compenseren en gaat goede vechters niet uit de weg. De meeste heavyweights zullen gewoon een pak rammel van hem krijgen.

Het is absoluut geen vechter met klasse en Fedor of Nog zullen hem wel makkelijk submitten, maar er is dus wel een hele goeie vechter voor nodig. Hij heeft nog een hoop ruimte voor progressie, al zal ik wss nooit een fan worden.

Als je nagaat hoeveel moeite Nog had met Sapp, denk ik eerlijk gezegd dat mocht hij langs Kongo komen, de belt zo goed als binnen is voor Brock.

Als je nagaat hoeveel moeite Nog had met Sapp, denk ik eerlijk gezegd dat mocht hij langs Kongo komen, de belt zo goed als binnen is voor Brock.

Ik weet het niet. Ik ben er vrij zeker van dat Lesnar makkelijker te submitten is dan Sapp, en submission is bijna het enige wapen van Nog. Lesnar is bruut maar qua size en absolute kracht is hij geen Sapp, al de rest is hij beter. Absulote kracht en size zijn belangrijk om niet gesubmit te worden. Infact Nog is de enige die Sapp ooit heeft gesubmit, zegt ook wel wat.

hoe kun je dat nou zeggen.
hij heeft 1 partij makkelijk gewonnen tegen een slechte tegenstander.
1 partij via beslissing gewonnen van een gemiddelde tegenstander en 1 partij al snel verloren tegen een goede tegenstander. Er valt dus nog eigenlijk niet al te veel te zeggen. Ja, dat brock ook een gemiddelde ufc vechter is.

Terug
Naar boven