Fitness Seller

Brock Lesnar nieuws

hoe kun je dat nou zeggen.
hij heeft 1 partij makkelijk gewonnen tegen een slechte tegenstander.
1 partij via beslissing gewonnen van een gemiddelde tegenstander en 1 partij al snel verloren tegen een goede tegenstander. Er valt dus nog eigenlijk niet al te veel te zeggen. Ja, dat brock ook een gemiddelde ufc vechter is.

Tja ik weet 't maar je moet niet vergeten dat sinds die partij tegen Mir er heel wat uurtjes submission defense in de training zijn gegaan. Sapp kwam puur op kracht heel ver. Brock doet op kracht er niet veel voor onder denk ik, maar is daarnaast itt Sapp een allround atleet met niet te onderschattten vechtersmentaliteit.

Mijn gevoel zegt dat Nog 't niet redt tegen Brock.

Ik weet het niet. Ik ben er vrij zeker van dat Lesnar makkelijker te submitten is dan Sapp, en submission is bijna het enige wapen van Nog. Lesnar is bruut maar qua size en absolute kracht is hij geen Sapp, al de rest is hij beter. Absulote kracht en size zijn belangrijk om niet gesubmit te worden. Infact Nog is de enige die Sapp ooit heeft gesubmit, zegt ook wel wat.

Helemaal mee eens maar toch zie ik 't Nog niet redden :p

Brock doet er qua fysiek niet heel veel voor onder en zijn andere kwaliteiten maken 't verschil.

Helemaal mee eens maar toch zie ik 't Nog niet redden :p

Brock doet er qua fysiek niet heel veel voor onder en zijn andere kwaliteiten maken 't verschil.

Als Mir Lesnar kan submitten kan Nog het zeker imo. Hangt er maar vanaf hoeveel Lesnar verbeterd is. We shall see.

Lesnar heeft imo de mogelijkheid elke vechter naar de grond te brengen en hem daar te controleren. Puur door zijn brute kracht en wrestling skills kan hij domineren, alleen is het op de grond oppassen voor een submission als hij tegen een goede BJJ vechter staat. Ik denk dat hij het niet zo moeilijk gaat krijgen tegen Kongo, zeker als hij zich zo blijft verbeteren. Zorgen dat je niet tegen een paar stoten aanloopt en Kongo gewoon op de grond smijten. Moet absoluut te doen zijn. Als Lesnar zijn BJJ-skills kan bijbrengen (zowel aanvallend, maar zeker ook verdedigend) kan hij het elke heavyweight erg lastig maken.

UFC 91: Randy Couture vs Brock Lesnar

heb ook de mail gekregen...

vind het een bizarre fightsamenstelling...

Brock zal captain america wel een lesje leren.

Zou bizar zijn als Brock nu al de titel zou winnen. Hij heeft wel kans.

en hoe zit het dan met nogueira?

Weet ik ook niet. UFC.com geeft aan dat het een titelgevecht is.

Ultimate Fighting Championship President Dana White today announced that after a year away from the game, UFC® heavyweight champion Randy "The Natural" Couture will make his long-awaited return to the Octagon to defend his title against rising star Brock Lesnar in a clash of titans destined to shake the foundations of the sport. This championship bout, the biggest heavyweight title fight in years, will headline UFC 91: COUTURE vs. LESNAR, live from the MGM Grand Garden Arena in Las Vegas on Saturday, Nov. 15, 2008.

hij heeft ook al een match gehad in UFC 87 tegen Heath Herring

Weet ik ook niet. UFC.com geeft aan dat het een titelgevecht is.

nog en mir beginnen deze maand aan een nieuwe reeks TUF en zij zijn de 2 coaches... en eind van het jaar was er normaal een titelgevecht voorzien tussen die 2... net zoals jackson en griffon en de vorige TUF...

strange sh*t

nog en mir beginnen deze maand aan een nieuwe reeks TUF en zij zijn de 2 coaches... en eind van het jaar was er normaal een titelgevecht voorzien tussen die 2... net zoals jackson en griffon en de vorige TUF...

strange sh*t

Ja, vaag inderdaad.

Zo vaag is 't niet. Randy was de titelhouder en tijdelijk non-actief. Nog is daarom altijd de interim titelhouder geweest. De winnaars van beide parijen (Couture vs Lesnar & Nog vs Mir) gaan in 2009 tegen elkaar voor unificatie van de titel.

Ja, dat las ik ook net inderdaad. Nog vs Mir gaat gewoon door, zal daarna inderdaad de 2 winnaars tegen elkaar zijn. Zou wat zijn als Brock straks Mir weer tegenkomt, maar goed, zo ver is het nog lang niet. Randy Couture is voor mij toch wel favoriet om te winnen.

Ja, dat las ik ook net inderdaad. Nog vs Mir gaat gewoon door, zal daarna inderdaad de 2 winnaars tegen elkaar zijn. Zou wat zijn als Brock straks Mir weer tegenkomt, maar goed, zo ver is het nog lang niet. Randy Couture is voor mij toch wel favoriet om te winnen.

ik zie mir in geen duizend jaar van nog winnen hoor...

Terug
Naar boven