goed begin, alleen gaf ie idd niet zo slim zn been weg. beginnersfoutje idd, maar hij heeft wel potentie, en het was iig geen saaie pot, tegenwoordig ook al een prestatie-)
Het waren stuk voor stuk mooie wedstrijden gisteren. Ik heb genoten

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
goed begin, alleen gaf ie idd niet zo slim zn been weg. beginnersfoutje idd, maar hij heeft wel potentie, en het was iig geen saaie pot, tegenwoordig ook al een prestatie-)

Jammer inderdaad, maar goed, Frank Mir is uitstekend vanuit de guard, dat heeft hij weer bewezen. Lesnar liet wel zien dat hij in de toekomst zeker een goede vechter kan worden, zoals hij Frank Mir 2x tegen de grond kreeg was van grote klasse. Zeker die eerste takedown was echt supersnel. Ook toen hij zo eenvoudig van hem wegdraaide op de grond, zie je toch dat hij echt goed kan worstelen. Maar goed, hier kan hij van leren, en zal hem niet zo snel een 2e keer gebeuren. Wel belachelijk trouwens dat de scheids direct een punt afpakte.
ik vond het niet zo speciaal, een bullrush van lesnar(wat te voorspellen was) en lesnar die een pak extra kracht had tov mir. Mir zijn standup zuigt echt, die middle kick trok echt absoluut op de zeik, hij wou precies dat lesnar hem neerhaalde.
Lesnar zal hoogstens een sub-topper worden. Mir zie ik niet tegen big nog winnen.
Allesinds ga ik ook wat kilo's bijpakken, mir had een mooie sterke fysiek en bleef mobiel op 115kg. Ik ga nog een paar kg bijpakken voor mn volgende gevecht.
'This video is no longer available due to a copyright claim by ZUFFA, LLC '

is 109 bij 1,94 niet genoeg dan??
ik zelf ga waarschijnlijk zakken naar de +- 86 a 88 kilo op 185cm, zit nu op de 92 kilo
Jammer inderdaad, maar goed, Frank Mir is uitstekend vanuit de guard, dat heeft hij weer bewezen. Lesnar liet wel zien dat hij in de toekomst zeker een goede vechter kan worden, zoals hij Frank Mir 2x tegen de grond kreeg was van grote klasse. Zeker die eerste takedown was echt supersnel. Ook toen hij zo eenvoudig van hem wegdraaide op de grond, zie je toch dat hij echt goed kan worstelen. Maar goed, hier kan hij van leren, en zal hem niet zo snel een 2e keer gebeuren. Wel belachelijk trouwens dat de scheids direct een punt afpakte.
het lijkt erop dat de scheids denk dat mir K.O. is en daarom er zo opduikt. kijk maar hoe de scheids naar mir staart als hij erbij is..... normaal krijg je gewoon een waarschuwing en word je niet uitelkaar gehaald maar omdat de scheids d8 dat mir k.o. was en toen hij er boven hing zag dat hij er helemaal naast zat, loste hij het maar zo op... dat zijn teorien van andere en ze kunnen best gelijk hebben togh??
als je goed luistert hoor je massa na de eerste 2 keer zeggen "watch the back of the head brock". Hij heeft dus wel degelijk een waarschuwing gehad, wat de commentators ook zeggen.
als je goed luistert hoor je massa na de eerste 2 keer zeggen "watch the back of the head brock". Hij heeft dus wel degelijk een waarschuwing gehad, wat de commentators ook zeggen.
Ahja, hij is in ieder geval niet af gegaan ofzo, hij hield zich prima staande. Hij liet z'n been te makkelijk hangen, maar goed, beginnersfoutje. Dit is pas z'n 2e mma gevecht ooit, hij heeft dus nog genoeg te leren. Als hij wat beter in jiu jitsu wordt kan hij zeker wat schade gaan aanrichten in de heavyweight divisie. Tijdens we weigh-ins was het verschil 10lbs, maar tijdens het gevecht leek het wel 50lbs.