Fitness Seller

Brock Lesnar nieuws

Zijn klok begint te tikken, en hij heeft veel achterstand op de meeste vechters.

Ik vind dat de zwaargewichtsklasse open moet worden ipv -265lbs. Zouden er wat meer freaks meedoen, maar who cares.

Klok begint te tikken? Hij is pas 30, valt toch wel mee. Zijn wrestling skills zijn sowieso al van wereldklasse, als hij z'n jiu jitsu ook maar 50% verbeterd in vergelijking tot nu is het al een veel gevaarlijke vechter.

-265 is inderdaad niet echt hoog, ik zou zelf liever -285 zien ofzo. Daarboven denk ik niet, dan komen de mensen zoals Sapp en Akebono enzo erop af, en die hoef ik al helemaal niet in de UFC te zien.

Klok begint te tikken? Hij is pas 30, valt toch wel mee. Zijn wrestling skills zijn sowieso al van wereldklasse, als hij z'n jiu jitsu ook maar 50% verbeterd in vergelijking tot nu is het al een veel gevaarlijke vechter.

-265 is inderdaad niet echt hoog, ik zou zelf liever -285 zien ofzo. Daarboven denk ik niet, dan komen de mensen zoals Sapp en Akebono enzo erop af, en die hoef ik al helemaal niet in de UFC te zien.

Het is altijd lachen om Sapp te zien vechten;)

Zijn klok begint te tikken, en hij heeft veel achterstand op de meeste vechters.

Ik vind dat de zwaargewichtsklasse open moet worden ipv -265lbs. Zouden er wat meer freaks meedoen, maar who cares.

Alsjeblieft niet zeg. Een ding uit Pride zal ik niet missen en dat zijn de vechters waarvan de enige credentie hun immense lijf is.

Het is altijd lachen om Sapp te zien vechten;)

Vind er weinig lachen aan. Zulke gasten horen in het circus of in de showworstelindustrie. Bob Sapp is gewoon een debiel en totaal geen goed voorbeeld voor hoe vechters zich moeten gedragen. In de UFC hoef ik hem dus helemaal niet te zien.

Brock squat rond de 800lbs, en z'n benchpress zit rond de 600lbs ;) Kracht heeft hij genoeg. De kerel die je in het filmpje van Ghostrider ziet, met die zwarte lange broek en dat zwarte hempje, is de Big Show, die rond de 200 kg woog op dat moment.

@Prelude: Ik weet dat het vechten anders is in de ring dan bijvoorbeeld een 100meter sprint, maar vergeet niet dat Brock van huis uit een fantastische mat-worstelaar is, die verscheidene Amerikaanse high-school kampioenschappen heeft gewonnen. Hij heeft echt wel "ring-gevoel", plus dat hij in z'n WWE tijd ook elke dag in een ring heeft gestaan. Natuurlijk is een WWE match anders dan een "echte" match, maar als Brock goed getraind wordt weet ik zeker dat hij een impact kan maken.
klopt niet;zn lifts in zn wwe-periode waren
sq=700lbs
bp=475lbs
dl=700lbs
hij is erg sterk maar niet zoals powerlifters natuurlijk,wrestlers trainen niet zo vaak en zwaar al powerlifters.
ik mis de tijd met goldberg,the rock,lesnar,big show...

Wanneer gaat brock weer vechten?

in juni tegen mark ''the hammer coleman''

:/ Die coleman is toch al zowat bejaard?

De 40 al ff gepasseerd idd.

worstelaars moeten blijven worstelen. die gasten hebben skills in entertainen en zijn gerust zwaar goed in vorm etc, maar of ze het kunnen afleggen tegen minotauro/fedors/etc lijkt me stug..

worstelaars moeten blijven worstelen. die gasten hebben skills in entertainen en zijn gerust zwaar goed in vorm etc, maar of ze het kunnen afleggen tegen minotauro/fedors/etc lijkt me stug..

Hij is van origine een echte (geen WWE) worstelaar en een hele goede. Zo'n beetje de beste basis die je voor MMA kan hebben.

Even een update, Coleman is gekwetst aan de knie en zal dus niet vechten tegen Lesnar. Er wordt vollop een vervanger gezocht, anders wordt de partij uitgesteld.

Allesinds gaat dat een pak moeilijker worden als een oude Coleman... Herring staat op plaats 6 van mijn top van de zwaargewichten. Ik gok op een RNC van Herring.

Maw eindelijk een echte partij voor brock

Ja Brock zal hier wel aan de bak moeten. Herring is gewoon een gevaarlijke vechter. Ben benieuwd wat brock in kan brengen tegen deze man. Leuke partij imo

• Topic Starter Topic Starter
The "Brock Lesnar" effect

--------------------------------------------------------------------------------

So here we are, approaching another Brock Lesnar fight, and once again the interest in this Saturdays UFC is massive!!

Everyone is divided, arguing for and against their favorite fighter, and GSP's fight is almost like a co-main event if we look at how excited people are to see Lesnar fight again.

This is the affect of bringing in someone like Brock Lesnar, everyone can see his potential,and everyone secretly wants him to win, wants a heavyweight that they can show current non UFC fans that invokes an immediate "jesus, he's a monster!!" type of response.

The potential for Lesnars career in the UFC has no boundaries, he could become more popular than Randy was at his peak, he has size, speed, athletisism, strength, and is working hard on technique, so all we seem to be missing is experience, which although a big piece of the puzzle, isnt the be all and end all.

The UFC was very clever to sign Lesnar, he makes UFC events unpredictable and exciting, he's still a new unproven fighter going in there against guys with 20 plus fights to their names, he's bringing everything he's got and has shown he has guts to get in there when most people doubted him, stand in full public view, and fight far more experienced and highly rated fighters.

Just on Sherdog more threads get started about Brock Lesnar, can he win, Heaths the best, etc etc than at any other time, it's like he reignites interest in fighting again, imagine the UFC without him, it'd be a much more boring place.

Im rooting for Lesnar, hope he gets an impressive win, even though im not sure Lesnars natural attributes and wrestling skills can beat Herring, Ill be cheering Lesnar all the way and hoping he can do it.

Ik ben ook zeer benieuwd naar Lesnar vs Herring. Ik hoop dat Lesnar wint, zou goed zijn voor z'n carriere.

Terug
Naar boven