Fitness Seller

Brock Lesnar nieuws

Vergis je niet in Brock Lesnar. Dit is een man die 300 push-ups doet en daarna fluitend wegloopt. Hij jogt met een boomstam van 80kg op z'n rug. Brock is niet zomaar iemand. Die kerel waarvan hij gewonnen heeft in z'n MMA debut was trouwens de winnaar van de zilveren medaille van de Olympische spelen in de judo sport.

Die kerel is 2-6 in MMA. Houdt 't wel relevant he?

Die kerel is 2-6 in MMA. Houdt 't wel relevant he?

Ja tuurlijk is hij geen geweldige MMA vechter, maar het is ook maar niet zomaar een stootzak zoals de meeste mensen denken :)

In het filmpje wat ik net postte zie je trouwens ook een n*ger in een blauw pak voorbij komen. Dat is Mark Henry, zal bij veel mensen wel bekend zijn.

sterk is hij wel, maar damn wat een lelijk mannetje.

ik dacht dat het wel min of meer toegestaan werd. gezien bob sapp en vele andere bullebakken.

tjah en dat brock toen alles had, wat denk je van fedor als hij nog eens flink ging kuren erbij ;)

Bob sapp heeft alleen in Japan gevochten, daar is anabolen niet verboden tenminsten er wordt niet op gecontroleerd.
Dat is in de VS wel anders.

Bodybuilding Universe - Articles

Bob sapp
kijk eens wat daar staat:eek: ???

What It Takes:

Bob Sapp is a natural. But to get as muscular and strong as he is takes more than natural genetics, it also takes hard work and the right tools. The right tools include a reasonable lifestyle, progressive training, an advanced diet, and the use of research driven nutritional supplements.

Bodybuilding Universe - Articles

Bob sapp
kijk eens wat daar staat:eek: ???

What It Takes:

Bob Sapp is a natural. But to get as muscular and strong as he is takes more than natural genetics, it also takes hard work and the right tools. The right tools include a reasonable lifestyle, progressive training, an advanced diet, and the use of research driven nutritional supplements.

Coleman zegt ook dat ie naturel is jongen. Word wakker en ruik de koffie zoals de Amerikanen zeggen.

nice moves die lesnar

Bob sapp heeft alleen in Japan gevochten, daar is anabolen niet verboden tenminsten er wordt niet op gecontroleerd.
Dat is in de VS wel anders.

klopt niet
sapp vocht al meerdere malen in andere landen...
voorbeeld : sapp vs kimo (battle at the bellagio, en dat ligt nog altijd in de VS - Las vegas) sapp vs aerts (in amsterdam, dat ligt nog altijd in euhhm... euhm.... ja dààr ja)

Als ik naar hem en naar zijn stats kijk, hij zou een goede concurrent voor mariusz pudzianowski zijn.Hele goede denk ik.

Maar vechten is iets anders, al denk ik wel dat hij het van de "makkelijke" tegenstanders zal winnen alleen al vanwege zijn fysieke gesteldheid.

Ja Brock is gewoon heel erg sterk, maar hij heeft daarnaast ook wel een erg goede worstel achtergron niet te vergeten. Er staat op die wikipedia site van hem (Brock Lesnar - Wikipedia, the free encyclopedia) helemaal op t eind dat Kurt Angel hem heeft uitgedaagd voor een wedstrijd op MMA regels. Weet iemand hier meer van af? dit is een wedstrijd die ik persoonlijk wel zou willen zien

klopt niet
sapp vocht al meerdere malen in andere landen...
voorbeeld : sapp vs kimo (battle at the bellagio, en dat ligt nog altijd in de VS - Las vegas) sapp vs aerts (in amsterdam, dat ligt nog altijd in euhhm... euhm.... ja dààr ja)

Ik heb dit op 4 juni gepost slimme vent, Sapp heeft pas op 23 juni tegen Aerst gevochten.

Ja Brock is gewoon heel erg sterk, maar hij heeft daarnaast ook wel een erg goede worstel achtergron niet te vergeten. Er staat op die wikipedia site van hem (Brock Lesnar - Wikipedia, the free encyclopedia) helemaal op t eind dat Kurt Angel hem heeft uitgedaagd voor een wedstrijd op MMA regels. Weet iemand hier meer van af? dit is een wedstrijd die ik persoonlijk wel zou willen zien

Kurt Angle is al enige tijd in onderhandeling met UFC over een contract voor een aantal gevechten. Hij heeft al vaker kenbaar gemaakt dat hij tegen Lesnar wil vechten. Ik zou het jammer vinden voor Angle, want ik denk dat Angle compleet gesloopt wordt. Niet alleen is Brock zo'n 15kg zwaarder, maar Angle z'n fysieke gesteldheid is echt belabberd.

Ik denk dat het echt wel mogelijk is zonder anabolen.Hoezo zou het nou weer niet kunnen?????

Ben jij nou zo eigenwijs of lijkt dat maar zo? Alles wat tegen je wordt gezegd trek je in twijfel. Zoals al eerder gezegd, wake up and smell the coffee. Zoek eens een naturel bodybuilding wedstrijd op, en leg het fysiek ernaast wat een Bobb Sapp heeft, of Brock Lesnar in z'n WWE tijd. Kijk even naar het verschil, spreekt voor zich.

Ik weet niet hoe het zit met het gewichtsverschil en angle zijn fysieke gesteldheid heb al een tijd nix meer over hem gehoord, maar ze zaten allebei in de WWE en waren daar allebei wel toppers. Aangezien de WWE niet echt is wil ik wel eens zien wat zij doen in een echt gevecht. Ik heb trouwens nog nix van brock zijn mma partijen gezien weet mischien iemand waar ik dit kan vinden?

Ik weet niet hoe het zit met het gewichtsverschil en angle zijn fysieke gesteldheid heb al een tijd nix meer over hem gehoord, maar ze zaten allebei in de WWE en waren daar allebei wel toppers. Aangezien de WWE niet echt is wil ik wel eens zien wat zij doen in een echt gevecht. Ik heb trouwens nog nix van brock zijn mma partijen gezien weet mischien iemand waar ik dit kan vinden?

Angle z'n nek is compleet naar de mallemoer. Angle en Lesnar hebben tijdens hun WWE periode trouwens weleens backstage een echt potje olympisch worstelen gedaan, wat Angle trouwens won. Dat is wel een knappe prestatie, aangezien in Brock Lesnar z'n WWE periode hij rond de 130 kg woog, en Angle altijd rond de 100/105kg zat. Brock heeft tot nu toe maar 1 MMA gevecht gehad, hij is pas net begonnen. Het gevecht kan je hier zien: YouTube - Brock Lesner k1 fighting

Ben jij nou zo eigenwijs of lijkt dat maar zo? Alles wat tegen je wordt gezegd trek je in twijfel. Zoals al eerder gezegd, wake up and smell the coffee. Zoek eens een naturel bodybuilding wedstrijd op, en leg het fysiek ernaast wat een Bobb Sapp heeft, of Brock Lesnar in z'n WWE tijd. Kijk even naar het verschil, spreekt voor zich.[/QUOTE]

Heb je het fysiek van bv KaLe hier op dbb wel eens gezien?

Ben jij nou zo eigenwijs of lijkt dat maar zo? Alles wat tegen je wordt gezegd trek je in twijfel. Zoals al eerder gezegd, wake up and smell the coffee. Zoek eens een naturel bodybuilding wedstrijd op, en leg het fysiek ernaast wat een Bobb Sapp heeft, of Brock Lesnar in z'n WWE tijd. Kijk even naar het verschil, spreekt voor zich.

Heb je het fysiek van bv KaLe hier op dbb wel eens gezien?[/QUOTE]

Jazeker. En komt dat in de buurt van een Bob Sapp of een Brock Lesnar? Alle respect naar Kale toe, maar dat haalt hij echt niet.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vergeet niet dat Lesnar hier 127kg! droog weegt. Bob Sapp woog in z'n begin tijd in de k1 zelfs 170 kg. Knappe jongen die dat naturel haalt met zo'n vetpercentage :D

Terug
Naar boven