Heb je het fysiek van bv KaLe hier op dbb wel eens gezien?

Niets ten nadele van kale overigens
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vergeet niet dat Lesnar hier 127kg! droog weegt. Bob Sapp woog in z'n begin tijd in de k1 zelfs 170 kg. Knappe jongen die dat naturel haalt met zo'n vetpercentage![]()

Jazeker. En komt dat in de buurt van een Bob Sapp of een Brock Lesnar? Alle respect naar Kale toe, maar dat haalt hij echt niet.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
komt erbij dat lesnar een naturel is die niet met dumbbells traint ! maar met stokken, boomstammen en stoelen
cfr eerder gepost filmpje : YouTube - Brock Lesnar's Trainning
Je quote een post van wwe, maar dan staat mijn naam er boven, en daarna geef je mijn antwoord, alsof het van jou afkomt 
Jij quote vaagJe quote een post van wwe, maar dan staat mijn naam er boven, en daarna geef je mijn antwoord, alsof het van jou afkomt
![]()

hahaha
je snapt wel wat ik bedoel
die quote-knop maakt soms rare sprongen, vooral als er afbeeldingen aan te pas komen

Hehe jah. Maar goed, Brock traint heus niet alleen met boomstammen/gasflessen etc. Ik denk dat hij menig sportschool wel van binnen heeft gezien. Hij is trouwens de oude trainingspartner van Batista (http://sportsmedia.ign.com/sports/i...atista-animal-unleashed-20050721053017434.jpg), die nu in de WWE zit. Stel je voor trouwens als je die 2 in je gym ziet rondlopen![]()

Ik denk dat het gelul is dat filmpje waarin hij laat zien hoe hij traint. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Hij wilt zo alleen een rocky-achtig imago creeeren. Alleen maar voor de commercie.
Hij doet krachtoefeningen in de gym, maar omdat hij flexibel/lenig/snel moet blijven doet hij ook veel bodyweight oefeningen, en andere oefeningen waarbij je je hele lichaam gebruikt. Zal een combinatie van beiden zijn. Hij zegt ook in z'n film dat hij is opgegroeid op een boerderij, en daar eigenlijk begonnen is met trainen. Gewoon met balen hooi smijten enzo, boter karnen etc. Geen sportschool in de buurt daar 
[/QUOTE]Jazeker. En komt dat in de buurt van een Bob Sapp of een Brock Lesnar? Alle respect naar Kale toe, maar dat haalt hij echt niet.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Vergeet niet dat Lesnar hier 127kg! droog weegt. Bob Sapp woog in z'n begin tijd in de k1 zelfs 170 kg. Knappe jongen die dat naturel haalt met zo'n vetpercentage![]()
Als je alleen z'n kop nu al ziet, zie je al dat hij wat extra spek heeft, dat scheelt ook wel. In de WWE woog hij tussen de 125 en 135 kg ja, wel gortdroog.[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hij is niet veel vetter, als in abs zijn nog zichtbaar. Zijn schouders. borst , traps beduidend minder....ik vind het raar
Niettemin i love rock and brock![]()
Vaak worden gewichten in de WWE zelfs nog wat aangedikt, dus het is vreemd als hij in z'n WWE periode hetzelfde zou wegen als nu. Maar goed, zal dan wel.
Hmmz dan ben ik zwaarder
Die tackle move staat hem natuurlijk wel op zijn buik geschreven, na zijn worstel en football achtergrond. Agility heeft ie ook grotendeels van het worstelen (college tijd) en door zijn krachten en snelheid moet top position control idd ook niet tot de problemen behoren, vandaar ik hem liefst een echte partij zie vechten ipv tegen angle...
Angle vs Lesnar voor het eggie zou echt geen slechte partij zijn denk ik. Vergeet niet dat Angle een gouden medaille op de Olympische spelen in Atlanta heeft gewonnen tegen een tegenstander van 20kg zwaarder.
Ik ben benieuwd hoe Brock Lesnar het in de toekomst gaat doen, volgens mij kan hij nog wel hoge ogen gaan gooien. Weet iemand iets over gevechten in de toekomst?