AndroidHealthClinic

Brock Lesnar nieuws

Heb je het fysiek van bv KaLe hier op dbb wel eens gezien?

Jazeker. En komt dat in de buurt van een Bob Sapp of een Brock Lesnar? Alle respect naar Kale toe, maar dat haalt hij echt niet.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vergeet niet dat Lesnar hier 127kg! droog weegt. Bob Sapp woog in z'n begin tijd in de k1 zelfs 170 kg. Knappe jongen die dat naturel haalt met zo'n vetpercentage :D

komt erbij dat lesnar een naturel is die niet met dumbbells traint ! maar met stokken, boomstammen en stoelen ;)

cfr eerder gepost filmpje : YouTube - Brock Lesnar's Trainning

Jazeker. En komt dat in de buurt van een Bob Sapp of een Brock Lesnar? Alle respect naar Kale toe, maar dat haalt hij echt niet.

komt erbij dat lesnar een naturel is die niet met dumbbells traint ! maar met stokken, boomstammen en stoelen ;)

cfr eerder gepost filmpje : YouTube - Brock Lesnar's Trainning

Jij quote vaag :D Je quote een post van wwe, maar dan staat mijn naam er boven, en daarna geef je mijn antwoord, alsof het van jou afkomt :D

Jij quote vaag :D Je quote een post van wwe, maar dan staat mijn naam er boven, en daarna geef je mijn antwoord, alsof het van jou afkomt :D

hahaha :)
je snapt wel wat ik bedoel ;)
die quote-knop maakt soms rare sprongen, vooral als er afbeeldingen aan te pas komen

hahaha :)
je snapt wel wat ik bedoel ;)
die quote-knop maakt soms rare sprongen, vooral als er afbeeldingen aan te pas komen

Hehe jah. Maar goed, Brock traint heus niet alleen met boomstammen/gasflessen etc. Ik denk dat hij menig sportschool wel van binnen heeft gezien. Hij is trouwens de oude trainingspartner van Batista (http://sportsmedia.ign.com/sports/i...atista-animal-unleashed-20050721053017434.jpg), die nu in de WWE zit. Stel je voor trouwens als je die 2 in je gym ziet rondlopen :P

Ik denk dat het gelul is dat filmpje waarin hij laat zien hoe hij traint. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Hij wilt zo alleen een rocky-achtig imago creeeren. Alleen maar voor de commercie.

Ik denk dat het gelul is dat filmpje waarin hij laat zien hoe hij traint. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Hij wilt zo alleen een rocky-achtig imago creeeren. Alleen maar voor de commercie.

Hij doet dat soort dingen wel degelijk, maar niet álleen maar dat soort dingen :) Hij doet krachtoefeningen in de gym, maar omdat hij flexibel/lenig/snel moet blijven doet hij ook veel bodyweight oefeningen, en andere oefeningen waarbij je je hele lichaam gebruikt. Zal een combinatie van beiden zijn. Hij zegt ook in z'n film dat hij is opgegroeid op een boerderij, en daar eigenlijk begonnen is met trainen. Gewoon met balen hooi smijten enzo, boter karnen etc. Geen sportschool in de buurt daar :P

Heb je het fysiek van bv KaLe hier op dbb wel eens gezien?

Vergeet niet dat Lesnar hier 127kg! droog weegt. Bob Sapp woog in z'n begin tijd in de k1 zelfs 170 kg. Knappe jongen die dat naturel haalt met zo'n vetpercentage :D[/QUOTE]

Jij zegt dat Brock in zijn WWE tijd rond de 130kg weegt ...?
Op sherdog staat dat brock nu 129kg weegt...Fight Finder - Brock Lesnar's Mixed Martial Arts Statistics

Of hij was in de WWE zwaarder, want hij is klein geworden voor zijn doen...

Vergeet niet dat Lesnar hier 127kg! droog weegt. Bob Sapp woog in z'n begin tijd in de k1 zelfs 170 kg. Knappe jongen die dat naturel haalt met zo'n vetpercentage :D

Jij zegt dat Brock in zijn WWE tijd rond de 130kg weegt ...?
Op sherdog staat dat brock nu 129kg weegt...Fight Finder - Brock Lesnar's Mixed Martial Arts Statistics

Of hij was in de WWE zwaarder, want hij is klein geworden voor zijn doen...[/QUOTE]

Hij is inderdaad kleiner geworden, maar in de WWE was hij een heel pak droger. Plus veel bruiner, wat ook veel doet voor het oog :D Als je alleen z'n kop nu al ziet, zie je al dat hij wat extra spek heeft, dat scheelt ook wel. In de WWE woog hij tussen de 125 en 135 kg ja, wel gortdroog.

Hij is niet veel vetter, als in abs zijn nog zichtbaar. Zijn schouders. borst , traps beduidend minder....ik vind het raar :P
Niettemin i love rock and brock :D

Hij is niet veel vetter, als in abs zijn nog zichtbaar. Zijn schouders. borst , traps beduidend minder....ik vind het raar :P
Niettemin i love rock and brock :D

Tsja, dan weet ik het ook niet :P Vaak worden gewichten in de WWE zelfs nog wat aangedikt, dus het is vreemd als hij in z'n WWE periode hetzelfde zou wegen als nu. Maar goed, zal dan wel.

hij is afgevallen naar net onder de 265 pond, omdat hij zijn pijlen op de UFC heeft gericht, en daar is het maximum dat je mag wegen in de HW div. 265 pond. zijn agility is uniek voor iemand met zijn bouw, hij is respectvol naar de andere vechters, heeft geen grootheidswaanzin, heeft in zijn partij tegen kim laten zien dat hij een uitstekende top position controle heeft, en zijn passing van de half guard naar mount was een perfect uitgevoerde move. hij is er echt goed mee bezig.

Hmmz dan ben ik zwaarder :P
Die tackle move staat hem natuurlijk wel op zijn buik geschreven, na zijn worstel en football achtergrond. Agility heeft ie ook grotendeels van het worstelen (college tijd) en door zijn krachten en snelheid moet top position control idd ook niet tot de problemen behoren, vandaar ik hem liefst een echte partij zie vechten ipv tegen angle...

Hmmz dan ben ik zwaarder :P
Die tackle move staat hem natuurlijk wel op zijn buik geschreven, na zijn worstel en football achtergrond. Agility heeft ie ook grotendeels van het worstelen (college tijd) en door zijn krachten en snelheid moet top position control idd ook niet tot de problemen behoren, vandaar ik hem liefst een echte partij zie vechten ipv tegen angle...

Angle vs Lesnar voor het eggie zou echt geen slechte partij zijn denk ik. Vergeet niet dat Angle een gouden medaille op de Olympische spelen in Atlanta heeft gewonnen tegen een tegenstander van 20kg zwaarder.

Ik ben benieuwd hoe Brock Lesnar het in de toekomst gaat doen, volgens mij kan hij nog wel hoge ogen gaan gooien. Weet iemand iets over gevechten in de toekomst?

Angle vs Lesnar voor het eggie zou echt geen slechte partij zijn denk ik. Vergeet niet dat Angle een gouden medaille op de Olympische spelen in Atlanta heeft gewonnen tegen een tegenstander van 20kg zwaarder.

Ik ben benieuwd hoe Brock Lesnar het in de toekomst gaat doen, volgens mij kan hij nog wel hoge ogen gaan gooien. Weet iemand iets over gevechten in de toekomst?

Het zou geen slechte worstelpartij zijn nee ;)

Volgens mij is er nog niets bekend over z'n volgende partij maar potentie heeft ie zeker.

idd bang dat het een worstel match word ipv mma :P

Waarom zijn al die ****ing partijen van YouTube afgehaald??

• Topic Starter Topic Starter
A former NCAA heavyweight wrestling national champion and pro wrestling superstar, Brock Lesnar made his mixed martial arts debut in impressive fashion on June 2nd against Min Soo Kim. That fight was fulfillment of a one-fight deal with K-1.

Now, the 30-year-old Lesnar wants to compete in the UFC.

With his collegiate wrestling accomplishments and pro wrestling popularity, Brock Lesnar is one of the highest profile free agents in MMA. Sporting an MMA record of 1-0, what Lesnar lacks in MMA experience, he more than makes up for in potential pay-per-view buys.

Contacted by several promotions, Lesnar is tired of the run-a-round and is ready to ink a deal.

"We're playing the games, but I'm tired of playing games,” stated Lesnar. “It's time for somebody to make a move. I'm going to go down to the UFC and see what the hell is going on down there."

Asked if he has talked to UFC President Dana White about his interest in competing in the Octagon, Lesnar answered, "We've spoken. I cannot deny or confirm anything. I'm just telling you this, I'm going to be there Saturday night and I'm looking for a win. I don't care who it is. If I had to fight somebody, I'd like to fight Randy [Couture]. I'll fight [Gabriel] Gonzaga. We'll see what happens."

He added, "I hope Randy wins that fight. I hope Randy wins that fight and then I can fight him in December."

"I'm going to be attending the UFC this weekend, and I'm going to go down and watch and see in person, because I've watched these guys fight on TV. I'm going to go down there and see for myself and watch these heavyweights that I know I can beat," Lesnar told MMAWeekly.

"I'm looking to fight somebody with credentials. I'm not just talking Silver Medals in Judo. I want a belt. I've fought a lot of tomato cans. I've already had it. You know? I want a fillet Mignon. Let's do it, and do it right. I want to fight somebody, somebody that's got credentials because I've got them too. There isn't a wrestler, there isn't a heavyweight out there my size that has done the things I've done."

Questioned if the UFC is where he'd like to eventually compete, Lesnar responded, "The UFC, they're the big dogs on the street, obviously. You've got Randy Couture, who he's definitely going to be past his prime here. You've got Fedor [Emelianenko]. There's nobody out there that is unbeatable. Okay? All the media builds Fedor into this great monster. Well, every monster has his day.

“There isn't a guy like me walking around that can do the things that I do. These guys, they don't know. Let's put it this way, in college, or everywhere that I've gone, everybody has said that I'm one strong son-of-a-b*ch, and that's what I am, and I'm able to back it up."

Lesnar has a wrestling resume that rivals or surpasses most everyone competing in MMA. We've seen accomplished collegiate wrestlers like Randy Couture, Matt Lindland, Josh Koscheck, and others succeed in MMA.

Does Lesnar believe he has the ability to have the same success?

"Absolutely, no doubt in my mine. I mean, you take Randy Couture for example, I mean he's the heavyweight champion of the UFC, but he's a small heavyweight. Let's face it, Tim Sylvia was not a legitimate heavyweight champion," responded Lesnar.

"I enjoyed watching Randy beat the sh*t out of Tim Sylvia. I enjoyed that. I mean take a look at this guy, Tim Sylvia, the guy’s feet; they're damn near webbed. He looks like the Swamp Thing. The guy is a vulture. He can't wrestle worth a crap. He's got a jab and a little right hand. There's no way. I'd double-leg his a** right through that cage so fast, and that would be the end of the fight. I'm tired. I'm tired of this. Brock Lesnar wants to fight somebody, somebody with credentials, and Tim Sylvia ain't the guy."

"I'm a fighter, and I believe that if somebody should be holding a belt in the UFC, it's Brock Lesnar."

The UFC has negotiated with Kurt Angle to fight in the Octagon; it would only make sense for them to jump on the opportunity to sign Lesnar.

Terug
Naar boven