AndroidHealthClinic

Brock Lesnar nieuws

is er eigenlijk iemand die een fysiek als brock nastreeft, ik vind het 1 grote ugly mother****er met rare verhoudingen.

In z'n WWE tijd was het echt een monster.

15dsawn.jpg

Nu is hij wat minder, maar ja, anders wordt hij meteen voor 2 jaar geschorst.. :D

Laatst bewerkt:
In z'n WWE tijd was het echt een monster.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nu is hij wat minder, maar ja, anders wordt hij meteen voor 2 jaar geschorst.. :D

Hij is afgevallen om de gewichtsgrens van 265lbs te halen. Niet door zijn as-gebruik, dat is toch makkelijk te timen tussen fights door.

Ik weet het niet zeker hij is groot + sterk en denk wel dat hij de wil heeft Maar denk niet dat hij echt wat gaat maken in MMA ... denk dat hij snel vergeten gaat worden op het MMA gebied

Ultimate MMA Video Blog: UFC All Access Brock Lesnar Video

Zijn ufc all access. Ik ben niet onder de indruk, hij toont log en traag, zijn stand-up mist die "snap". Van zijn gewichtstraining laten ze amper iets zien. Alle respect voor circuittraining, ik doe het zelf ook, maar daar alleen bouw en onderhoud je zijn kracht en massa niet van.

wanneer is dat gevecht nou dan??

morgen, maar wij gaan de uitslag maar zondagochtend weten...

kunnen we niet ergens live kijken>?

Ultimate MMA Video Blog: UFC All Access Brock Lesnar Video

Zijn ufc all access. Ik ben niet onder de indruk, hij toont log en traag, zijn stand-up mist die "snap". Van zijn gewichtstraining laten ze amper iets zien. Alle respect voor circuittraining, ik doe het zelf ook, maar daar alleen bouw en onderhoud je zijn kracht en massa niet van.

Valt me inderdaad iets tegen op gebied van snelheid en explosiviteit. Hij traint niet met dezelfde snelheid/intensiteit als bijvoorbeeld een Sherk of Wanderlei. Maar goed, hij weegt ook eventjes wat meer natuurlijk. Maar goed, ik ben wel benieuwd naar UFC 81 :)

SOW

Wat is er met Mir gebeurd :eek:

Vergeleken met lesnar

Mir woog in op 255lbs, Lesnar 265lbs. 5 kg verschil maar dus, dit gaat een zalig matchupje worden.

Mijn predictie: ik denk dat Lesnar in de 1ste ronde nog een submission aan zijn kloten gaat hebben, waarschijnlijk armbar. Stand-up gaat het niet veel voorstellen, beide vechters hun zwakke punt.

Voor de mensen die niet weten hoe mir zijn vorige fights eruit zag(link kopieren en plakken in browser)

[Link niet meer beschikbaar]

Mijn predictie: ik denk dat Lesnar in de 1ste ronde nog een submission aan zijn kloten gaat hebben, waarschijnlijk armbar. Stand-up gaat het niet veel voorstellen, beide vechters hun zwakke punt.

Die kans zit er dik in. Lesnar zal naar voren gaan en Mir op z'n rug gooien. Daarna ground and pound, waarbij hij heel erg moet oppassen. Ik denk dat Lesnar wel een pak sterker is dan Mir, dat moet hij goed gaan gebruiken.

heeft brock nou ook een rechter lat probleem, of is dat de foto..?

Mir op Submission in ronde 1

doet het niet bij mij...

Opzich deed lesnar het niet eens zo heel slecht voor zijn 2e mma match. En dan ook nog eens tegen een BJJ expert als mir. Als lesnar meer zou gaan trainen op het grondvechten dan zie ik in lesnar best een grote, hij gaf(zoals te zien is) mir een flink aantal klappen maar werd gewoon gepakt door een beginnersfout)

Frank Mir x Brock Lesnar UFC 81

Yep zag er niet slecht uit. Het was snel voorbij maar de man heeft zeker potentie.

Hmm jammer voor Brock , ik vond hem wel beter maar helaas door één foutje ging het mis :(

goed begin, alleen gaf ie idd niet zo slim zn been weg. beginnersfoutje idd, maar hij heeft wel potentie, en het was iig geen saaie pot, tegenwoordig ook al een prestatie-)

Terug
Naar boven