- Waardering
- 1.095
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 19%
Van die wijde pijpen lijken net tenten, zou daar echt nooit mee lopen. Lijk je net een skater boy.
Broeken is net zoals met schoenen, ze moeten direct lekker zitten, want het argument 'je moet ze inlopen' is al lang achterhaalt. Er zijn heel veel mensen die in te smalle schoenen lopen omdat 90% van de schoenen smal gemaakt geworden, puur omdat dit men mooier vind. Hoe vaak word je voetbreedte nou opgemeten?
Dat gezegd hebbende, vind het dus grappig dat ook bij broeken meer geredeneerd word naar looks dan naar comfort. Waarom jezelf in een strakke(re) broek hijsen waar je man business vacuum verpakt zitten? Ik vind het niet lekker zitten en volgens mij wel meer mensen niet, want er zijn er genoeg die thuis switchen naar een wijdere broek. Dus de mode vind het mooier en dus is de algemene mening ook zo is dan mijn conclusie.
Ik zorg dat mijn benen en mijn ballen de ruimte hebben om te kunnen....floreren

Dus hier iemand met misschien iets wijdere pijpen en wandelschoenen op een festival.
Antwoord op de vraag
Ik koop meestal de meest baggy pants van de PME Legends, ja ze zijn rete duur maar het enige merk dat mij nog nooit heeft teleurgesteld met slechte kwaliteit en blijven jaren goed en kan ze daarna afdragen tijdens het klussen. Net zoals bredere schoenen is hier ook 90% nogal slim en dus heb je keus uit maar een paar broeken.
Pantalons ga ik ook voor de comfort pants
Boven 18 graden sowieso een korte broek, want dat is toch wel het lekkerste.

Ik heb geen +100$ over voor een domme broek