MuscleMeat

Broeken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Van die wijde pijpen lijken net tenten, zou daar echt nooit mee lopen. Lijk je net een skater boy.

Broeken is net zoals met schoenen, ze moeten direct lekker zitten, want het argument 'je moet ze inlopen' is al lang achterhaalt. Er zijn heel veel mensen die in te smalle schoenen lopen omdat 90% van de schoenen smal gemaakt geworden, puur omdat dit men mooier vind. Hoe vaak word je voetbreedte nou opgemeten?

Dat gezegd hebbende, vind het dus grappig dat ook bij broeken meer geredeneerd word naar looks dan naar comfort. Waarom jezelf in een strakke(re) broek hijsen waar je man business vacuum verpakt zitten? Ik vind het niet lekker zitten en volgens mij wel meer mensen niet, want er zijn er genoeg die thuis switchen naar een wijdere broek. Dus de mode vind het mooier en dus is de algemene mening ook zo is dan mijn conclusie.

Ik zorg dat mijn benen en mijn ballen de ruimte hebben om te kunnen....floreren :D

Dus hier iemand met misschien iets wijdere pijpen en wandelschoenen op een festival.

Antwoord op de vraag
Ik koop meestal de meest baggy pants van de PME Legends, ja ze zijn rete duur maar het enige merk dat mij nog nooit heeft teleurgesteld met slechte kwaliteit en blijven jaren goed en kan ze daarna afdragen tijdens het klussen. Net zoals bredere schoenen is hier ook 90% nogal slim en dus heb je keus uit maar een paar broeken.

Pantalons ga ik ook voor de comfort pants

Boven 18 graden sowieso een korte broek, want dat is toch wel het lekkerste.

Ja, PME is prima kwaliteit. Closed ook (die zijn duurder maar zitten ook we echt prima)

Eens, maar een normaal getailleerde broek staat toch het beste om je onderbenen?
Dat staat zeker mooi, maar voor sommige is een normaal getailleerde broek lastig te vinden. Ik heb korte benen maar een brede waist. Echt een ramp om fatsoenlijke broeken te vinden. Trainingsbroeken zijn ook altijd net iets te lang, helemaal kut 😛

Ik koop altijd de chino's bij Uniqlo, correcte maten. zit als gegoten. en totaal niet duur.

lengtes 32-36 dacht ik.

Ja je kan wel wat moeilijker ademen in die broek.:p
Ik val al meteen uit de boot zeg met 'matenhulp' wat een discriminatie, maximum gewicht dat je kan aanklikken : 91->95kg
conclusie: ik waag het er niet op
Wel mooie stijl die chino's.

Je kan een broek kopen en denken van 'ja die zit echt perfect'. Vervolgens 1 keer in de was en het is een skinny jeans geworden.:(

Ik val al meteen uit de boot zeg met 'matenhulp' wat een discriminatie, maximum gewicht dat je kan aanklikken : 91->95kg

Je kan een broek kopen en denken van 'ja die zit echt perfect'. Vervolgens 1 keer in de was en het is een skinny jeans geworden.:(
Klopt ze zitten wel echt als een skinny jeans. Als je daar niet van houdt. Moet je het zeker niet doen inderdaad.

Zolang je ze gewoon op 30 graden wast en niet in de droger flikkert lijkt me niks aan de hand.

• Like
Waarderingen: BB_

Denk ook niet dat de kleding die @fredje1800 past, per se geschikt is voor jou (of mij) als ik zo naar de stats kijk.

Ik heb dan ook een broek van Cotton-district en dat zit dan zo met 72cm benen (grootste maat)

3D6E75C2-C6D0-4C67-BC7A-6DD3B2CC2A95.jpeg

Zolang je ze gewoon op 30 graden wast en niet in de droger flikkert lijkt me niks aan de hand.
Stretch stofjes krimpen altijd wel wat ongeacht de temperatuur( of je moet ze op 'handwas' zetten)voor de rest alles op 30 bijna inderdaad :)

• Topic Starter Topic Starter
Voor mode advies vraag ik normaal een compensatie maar een comfi stretch broek is altijd leuk en luchtig.
Beetje nonchalant maar toch stijlvol. (J&J hebben er)
Makkelijk te combineren met sneakers, herenschoenen, blazers & t-shirtjes.
(Geen ervaring met deze site)

Voor meer lifestyle advies kan u altijd persoonlijk contact met mij opnemen voor een zacht prijsje.
Zien er goeie broeken uit maar ik ben van de straat jwz. Ik hoef niet zo netjes te zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven