MuscleMeat

Broeken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom verbaast dit mij niets.

Ben het wel met je eens, je mag best een beetje laten zien wat je hebt.
Hoe kom ik anders van die onzekerheid af.

Ga mijzelf beetje afdekken om andere mensen tevreden te houden. Jullie kunnen allemaal mijn dikke kont kussen.

Ik heb dan ook een broek van Cotton-district en dat zit dan zo met 72cm benen (grootste maat)

3D6E75C2-C6D0-4C67-BC7A-6DD3B2CC2A95.jpeg
Die riem is wel heel fout

Geordie shore incomming :trollface:

Vind ik persoonlijk juist wel netjes staan bij dat soort broeken. Maar kan me goed voorstellen als je dat niet vindt.
Gucci is altijd fout. Linksom of rechtsom.
Merk zou me in principe niet eens zoveel uitmaken. Zolang het maar niet fucking groot erop staat.

Ik wil niet geassocieerd worden met die Nederlanders die een denken Mocro te zijn. Wat een fucking cringe is dat zeg.

• Like
Waarderingen: Pren
Merk zou me in principe niet eens zoveel uitmaken. Zolang het maar niet fucking groot erop staat.

Ik wil niet geassocieerd worden met die Nederlanders die een denken Mocro te zijn. Wat een fucking cringe is dat zeg.
Mee eens! Dat idee heb ik wel bij die heuptasjes / Gucci petjes. Verder ieder ze eigen smaak, en doen waar die zich gelukkig bij voelt.

Mee eens! Dat idee heb ik wel bij die heuptasjes / Gucci petjes. Verder ieder ze eigen smaak, en doen waar die zich gelukkig bij voelt.
Die nektasjes waren vroeger wel handig voor drugs en siggies.

Dat sowieso. Snap niet hoe je een leven kunt leiden als je je alleen maar druk moet maken om de meningen van anderen.

Die nektasjes waren vroeger wel handig voor drugs en siggies.

Dat sowieso. Snap niet hoe je een leven kunt leiden als je je alleen maar druk moet maken om de meningen van anderen.
Zo is het toch. De één houdt van rood de ander van blauw. interesseert me geen klote wat een ander denkt.

Betaalbaar :bang: Ik heb geen +100$ over voor een domme broek

Je kunt ze bij een doorsnee jeans handelaar tussen de 50 en 100 euro per stuk kopen.

Uiteraard hebben ze ook duurdere modellen.
Ik vergeet af en toe dat het merendeel hier student/jong is, excuses :aai:

Kunnen we de Belgen überhaupt serieus nemen?

Niks grappiger dan een of andere dude die tof probeert over te komen en vervolgens dan praat met een Belgisch accent. Dat is toch gewoon schattig.
Alleen bij wijfen is het geil. Als gozer zijnde klinkt het wel heel nichterig inderdaad.:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven