MuscleMeat

Ervaringen met borderline?

• Topic Starter Topic Starter
Je mag van geluk spreken dat je er van af bent.

Ben jij jaloers op een relatie waarin zij haar vriend al bedrogen heeft? Als jij bij haar was dan jij de hoorntjesdrager geweest. En het zal niet bij 1 x blijven hoor.

Maar ik kan wel bergrijpen dat je zo iets hebt van waarom of had ik maar dit of dat gedaan enz.

Tijd is het enigste dat zal helpen.
Weet ik allemaal met mn verstand ze :) Het wringt nog wat en ergens zegt n stemmetje van wat als ze dat nu achtergelaten heeft en het niet meer doet maar dat stemmetje zwijgt al snel weer als ik realistisch denk dat ze te ver weg is om zomaar plotsklaps te "genezen". Hij heeft echt geen flauw benul van haar verleden volgens mij en dat is inderdaad nx om jaloers op te zijn.
Het knaagt ook dat ze nu niet alleen is zoals ik, ik ben ook maar n mens ;)

Laatst bewerkt:
If only je had geluisterd naar de 1e ~100 replies :p

If only je had geluisterd naar de 1e ~100 replies :p
Lol... Ik wou jullie inderdaad niet geloven hoe ze was maar sinds de eerste post hier heb ik ze wel niet meer gezien e ;) Ik heb de waarheid dan stukje bij beetje ontdekt. Maar ze is zooooo goed in wat ze doet (liegen, manipuleren, je binnen "hengelen") en ze doet het duidelijk nu weer opnieuw met haar vriend...

Lol... Ik wou jullie inderdaad niet geloven hoe ze was maar sinds de eerste post hier heb ik ze wel niet meer gezien e ;) Ik heb de waarheid dan stukje bij beetje ontdekt. Maar ze is zooooo goed in wat ze doet (liegen, manipuleren, je binnen "hengelen") en ze doet het duidelijk nu weer opnieuw met haar vriend...
Dat is exact wat borderliners doen.

Afsluiten en nu je nieuwe leven gaan inrichten......genieten van je dochter zoveel als mogelijk!

Ik weet dat je het zo niet bedoelt, maar ik moest hard loll'en om hoe fout het klinkt, zeker in de context van dit topic.:roflol:

Zo had ik er nog niet eens naar gekeken haha......misschien ben ik nog niet helemaal scherp......ik moest vanmorgen mijn dochter naar school brengen en aangezien dit in het dorp is waar mijn ex woont, moest ik dus extra vroeg op.......

Meh, als je aanneemt dat bodybuilders van nature onzeker zijn over hun lichaam (narcisme komt ook voort uit onzekerheid) dan is het niet zo gek dat borderliners die als natuurlijke prooi zien. Koren op de molen voor dramaverslaafden natuurlijk, want die voelen dat instinctief aan en weten precies hoe ze die initiele verliefdheid kunnen triggeren. Ik geef toe, die eerste aanname is nogal een flinke sprong, maar statistisch gezien heb ik wel het gevoel dat dit zou kunnen kloppen.
zij liet mij zien hoe slecht ik was in liefde voor mezelf hebben en grenzeloos in help projecten. Zij was nummer xx die ik met persoonlijke issues wilde helpen en een mix van verliefdheid en bezorgdheid voor kreeg.

Ik moest deze week plots weer aan deze posts denken en de aanname van het aantrekken van vrouwen met stoornissen. Ik vond het toen wat vergezocht maar denk nu dat het wel eens kan kloppen. Ik had het de voorbije maanden weer zitten vrees ik en weer veel te lang laten aanslepen :duh::duh::duh:

Ik moest deze week plots weer aan deze posts denken en de aanname van het aantrekken van vrouwen met stoornissen. Ik vond het toen wat vergezocht maar denk nu dat het wel eens kan kloppen. Ik had het de voorbije maanden weer zitten vrees ik en weer veel te lang laten aanslepen :duh::duh::duh:

Met dezelfde of een ander gestoord mens?

Nee kerel, een ander natuurlijk ;) minder zwaar maar nietemin onbetrouwbaar en met issues achteraf gezien... Vandaar mijn post dat ik nu meer geloof begin te hechten aan het "aantrekken"

Je kan je beter eens goed aftrekken ipv zulke wijven aan te trekken :D

Welke trekjes had deze?

Je kan je beter eens goed aftrekken ipv zulke wijven aan te trekken :D

Welke trekjes had deze?
Goh, twee maanden relatie en dan plots instorten en er "niet meer klaar voor", daarna aantrekken en afstoten. De hele tijd gesloten en een muur rondom zich houden. En uiteindelijk deze week heel uit het niets heel afstandelijk, geïrriteerd bij alles en agressief, niet hoe ik ze kende (vermoedens dat er iemand anders opgedoken is recent ook)

Ik trek ze echt niet bewust aan e, ik had haar zelfs het verhaal van de vorige verteld :rolleyes:

Goh, twee maanden relatie en dan plots instorten en er "niet meer klaar voor", daarna aantrekken en afstoten. De hele tijd gesloten en een muur rondom zich houden. En uiteindelijk deze week heel uit het niets heel afstandelijk, geïrriteerd bij alles en agressief, niet hoe ik ze kende (vermoedens dat er iemand anders opgedoken is recent ook)

Ik trek ze echt niet bewust aan e, ik had haar zelfs het verhaal van de vorige verteld :rolleyes:

En wat zei ze? ik ben niet zoals de anderen hahahaha :D Vaak zijn ze idd niet zoals de vorige exen maar nog erger hahahaha

Heb met zulke figuren ook genoeg ervaring. Als ik nu van op voorhand via berichtjes of op de eerste dates van die trekjes opmerk dan stop ik er direct mee.

Maar vaak kunnen ze het maanden zelfs bijna 1 jaar volhouden,maar vroeg of laat komt de ware aard boven bij zulke mensen.

Verlies het vertrouwen niet in je eigen oordeel kerel. Ik heb ook legio van die meiden gehad en op een gegeven moment ga je twijfelen aan jezelf. Het is een kwestie van tijd voor je een "normale" meid tegenkomt. Het is nu eenmaal een gegeven dat de normale meiden in een lager aantal beschikbaar zijn dan de borderliner of andere issue types, die steeds weer op straat geworpen worden nadat de ware aard naar boven is gekomen. Dus de kans dat je zo'n probleemgeval tegenkomt, is vele malen groter ;)

En wat zei ze? ik ben niet zoals de anderen hahahaha :D Vaak zijn ze idd niet zoals de vorige exen maar nog erger hahahaha

Heb met zulke figuren ook genoeg ervaring. Als ik nu van op voorhand via berichtjes of op de eerste dates van die trekjes opmerk dan stop ik er direct mee.

Maar vaak kunnen ze het maanden zelfs bijna 1 jaar volhouden,maar vroeg of laat komt de ware aard boven bij zulke mensen.
Hmmz, ze zei toen letterlijk "ik heb alvast geen borderline". Erger is ze niet denk ik maar in ieder geval even goed issues. Ik had het helaas pas door vanaf die crash maar toen zat ik er al smoorverliefd in en had ik niet gedacht dat het zo erg was. Mij nog lang aan het lijntje laten houden en me uitgesloofd, mede omdat ze qua hobbies, interesses, kijk op het leven en uiterlijk echt mijn ding is. Tot vorige week ze me dus plots leek af te stoten of hoe ik het mag noemen...

Verlies het vertrouwen niet in je eigen oordeel kerel. Ik heb ook legio van die meiden gehad en op een gegeven moment ga je twijfelen aan jezelf. Het is een kwestie van tijd voor je een "normale" meid tegenkomt. Het is nu eenmaal een gegeven dat de normale meiden in een lager aantal beschikbaar zijn dan de borderliner of andere issue types, die steeds weer op straat geworpen worden nadat de ware aard naar boven is gekomen. Dus de kans dat je zo'n probleemgeval tegenkomt, is vele malen groter ;)
Ze kwam uit een relatie van 10 jaar deze ;) Maar heel bemoedigende post :D

• Like
Waarderingen: Vonk
Haha arme beta :kiss:

Terug
Naar boven