AndroidHealthClinic

Broeken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kunnen we de Belgen überhaupt serieus nemen?

Niks grappiger dan een of andere dude die tof probeert over te komen en vervolgens dan praat met een Belgisch accent. Dat is toch gewoon schattig.
Ik ben belg :( Maar toch probeer ik correct Nederlands te praten/schrijven/typen whatever... Komt voor mij intelligenter/volwassener over.
Altijd respect gehad voor mensen die nadenken over hun woordkeuze, en niet zomaar een ''moeilijker' woord gebruiken om slimmer over te komen maar de betekenis van het woord totaal verkrachten.

Alleen bij wijfen is het geil. Als gozer zijnde klinkt het wel heel nichterig inderdaad.:D
@Potentie Welke wijven zijn ook weer Belgisch van dit forum?

Ik ben belg :( Maar toch probeer ik correct Nederlands te praten/schrijven/typen whatever... Komt voor mij intelligenter/volwassener over.
Altijd respect gehad voor mensen die nadenken over hun woordkeuze, en niet zomaar een ''moeilijker' woord gebruiken om slimmer over te komen maar de betekenis van het woord totaal verkrachten.
Ja maar aan die accent ga je niks meer kunnen doen. Klinkt gewoon voor geen meter.

Laten de Limburgers nou net de "Nederlanders" zijn die je niet serieus kan nemen...

• Topic Starter Topic Starter
Armani zit best ok.

Kathlinoo sowieso niet, grote mond op het internet maar grootste p*ssy die ik ken als het over irl gaat
Bubs durft vast wel iets te zeggen, stoerdere vrouw dan sommige mannen hier
Ja, is het zo erg? Vertel.

Zoveel ''mannen'' zijn er ook niet, dus dan is het ook niet moeilijk.

• Topic Starter Topic Starter
Ja, is het zo erg? Vertel.

Zoveel ''mannen'' zijn er ook niet, dus dan is het ook niet moeilijk.
Eerst toen ze mijn buurvrouw werd, veel blabla en zei ik dat ik ging komen en nog meer blabla tot ik het echt zou doen. Durft ze opeens niet meer
Eergisteren stuurde ze nog een filmpje van m'n fitness ongeveer hier en dan dit
1600434800818.png

@Kathlinoo :trollface:

Eerst toen ze mijn buurvrouw werd, veel blabla en zei ik dat ik ging komen en nog meer blabla tot ik het echt zou doen. Durft ze opeens niet meer
Eergisteren stuurde ze nog een filmpje van m'n fitness ongeveer hier en dan dit
1600434800818.png

@Kathlinoo :trollface:

Wel willen praten, maar niet ''durven''(willen) afspreken. We weten allemaal hoe die heten. :thinking:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven