MuscleMeat

broodje aap, gezond??

DutchDedication

Cool Novice
Waardering
2
Ik heb weer een nieuw verhaal gehoord, namelijk: Een glas water met citroensap 's-morgends zet het verteringsstelsel in werking, en je zal dus meer en sneller verteren. is dit gewoon weer een broodje aap verhaal of is dit echt zo??
Post hier allemaal jullie broodje aap verhalen/vragen!

DutchDedication

ik drink vaak water met citroensap, ik hou van de smaak. water is namelijk zo "saai". alsk met met eten citroen drink dan voel ik wel dat je rapper verteerd. ik ga af op men gevoel en voel me er goed bij. maar of je er van vermagert....

nog nooit van gehoord.

Op het moment dat jij eten ruikt komt je spijsvertering al op gang en begin je automatisch meer speeksel aan te maken.
Dus als je moeite hebt met eten in de ochtend, kan je beter eerst iets kleins eten zodat je honger gevoel opwekt. OF je kan ff langs be bakker lopen en die geur goed opsnuiven :D Als je dan nogsteeds geen honger hebt dan weet ik het ook niet meer.

Laatst bewerkt:
wel lekker inderdaad

• Topic Starter Topic Starter
''alsk met met eten citroen drink dan voel ik wel dat je rapper verteerd.''

maar 't werkt dus wel? of is het gewoon een kwestie van dat je uberhaubt iets binnen krijgt, dat je daarom verteerd?

ik bedoel dat alsk citroen drink na men eten of tijdens maar vooral na dat ik rapper het gevoel krijg dat men maag leeg word gewerkt. Ik krijg het gevoel dat men maag lichter is. maar zoals ik zeg het is een gevoel ik weet niet wat het echt doet

Denk dat het niet een broodje aap verhaal is:) vraag me niet waarom (waarom???)

"Since introducing lemon juice to my daily routine my digestion has improved significantly as have my energy levels and general vitality!""

Citroensap is goed voor onder andere:
  • Regulating Digestion
  • Improve Breakdown of food thanks to increased stomach acid
  • Enhancing Nutrient Absorption
  • Alkalizing the body
  • Enhancing Mineral absorption (Stop body leeching calcium from bones)
het heeft dus wel degelijk nut voor je vertering (digestion).

Weer een nieuwe: een thee lepeltje pindakaas voor het slapen gaan. Blijkt ook goed te zijn. Ben er nog niet helemaal achter waarvoor het goed zou moeten zijn maar dat zal ik nog wel even nazoeken.

Iemand hier eerder van gehoord??

DutchDedication

Wij hebben bij ons op de sportschool zo'n flesje met citroenwater.
Ik zal morgen wel even het hele lulverhaal van het etiketje posten.

Ik heb weer een nieuw verhaal gehoord, namelijk: Een glas water met citroensap 's-morgends zet het verteringsstelsel in werking, en je zal dus meer en sneller verteren. is dit gewoon weer een broodje aap verhaal of is dit echt zo??
Post hier allemaal jullie broodje aap verhalen/vragen!

DutchDedication
Google levert geen resultaten op, denk dus aap.

Heb er wel eens van gehoort, bij van die crash dieeten wordt het gebruikt om te "onstlakken". Ik nam het in mijn cut wel eens voor het hardlopen op lege maag, voelde dat het wel wat deed maar was wel vrij smerig.

Het is geen wonder middel maar hielp bij mij vooral om wat honger te onderdrukken, met hele lege maag hardlopen was niet heel geschikt, nu heb je het gevoel dat je toch iets binnen hebt.

Ok touché ;)

als je in de bulk zit zou ik het sowieso niet doen...van citroen krimpt je maag...

Ja je moet ook geen hele citroenen eten he ;)
Maar ik zal vanmiddag even het ''lulverhaal'' achter 't thee lepeltje pindakaas voor 't slapen gaan posten. (in ieder geval, wat het zou moeten doen, aan jullie om te gedogen of dit nou daadwerkelijk is of weer een broodje aap ;))

DutchDedication

Ik heb hetzelfde gehoord.. maar dan over chocomel.

Ik het zelfde maar dan over rukken.
Ow het gaat over eten, Laat maar zitten :tanden:

Terug
Naar boven