MuscleMeat

broodje aap, gezond??

Ik citeer een paar stukjes van Centaur:

"Zuivelproducten bevatten lactose, maar bedenk je dat bijna al het zuivel toch wel wat bewerkt is, dus de lactose ook een redelijk simpele vorm van koolhydraten is.''

"Waarom is een koolhydraat die zijn complexe structuur verloren heeft - dus een simpele koolhydraat - slecht voor je? Simpele koolhydraten worden snel opgenomen vanuit de maag omdat het verterings systeem geen enkele moeite heeft met het opnemen van de simpele structuur."

bron: http://forum.dutchbodybuilding.com/f53/slechte-goede-voeding-onderscheid-113259/ (echt aan te raden om te lezen!!! word je een stuk wijzer van ;))

DutchDedication

mooie link!

een bber in men zaal zij ooit is dat als je wilt cutten je beter geen melk drinkt omdat melk een soort van laag onder je huid maakt die ervoor zorgt dat je huid minder strak is.

is al lang geleden dus twas mss iets anders dat hij bedoelde maar tkwam hier op neer.

dont shoot the messenger.

lactose is niet slecht (tenzij je het niet kan verteren en er kramp, winderigheid en diarree van krijgt)

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet het niet heel zeker, maar volgens mij zorgt lactose er ook voor dat je vet sneller opslaat als lichaamsvet (en dus niet verteerd)

Nieuw verhaaltje gehoord (nou ja nieuw... hoor het vrij regelmatig) Te veel trainen is slecht voor je... Maar dan vraag ik mij ten eerste af:

wanneer train je teveel?
en uiteraard,
hoe en waarom is dit slecht voor je?

Want lijkt mij als je gewoon genoeg eiwitten en rust neemt je vrij veel kan trainen, en je lichaam snel genoeg herstelt... Iemand ervaringen hier mee? Of iemand die hier zijn kennis over wil delen met ons? ;)

DutchDedication

Hi... !!!

I'm new here.. just wanted to say hi![Link niet meer beschikbaar]

dus... iemand nog wat eloquentere reacties???

Dit gaat hem niet worden he..?? :p

Ik vond die post van troncunny gewoon grappig, en dan jouw reactie erop. :p

Nieuw verhaaltje gehoord (nou ja nieuw... hoor het vrij regelmatig) Te veel trainen is slecht voor je... Maar dan vraag ik mij ten eerste af:

wanneer train je teveel?
en uiteraard,

Want lijkt mij als je gewoon genoeg eiwitten en rust neemt je vrij veel kan trainen, en je lichaam snel genoeg herstelt... Iemand ervaringen hier mee? Of iemand die hier zijn kennis over wil delen met ons? ;)

DutchDedication

dat merk je na een tijd zelf als je nietmeer vooruit gaat of gewoon zelf achteruit gaat dab train je te veel.

tja.. zo heb ik ook weer gehoord, dat als je op een donkere kamer slaapt, je harder zou groeien...

kom op joh... mensen zijn altijd bezig om een 'wondermiddeltje' te vinden..

gewoon voeding en trainen!

tja.. zo heb ik ook weer gehoord, dat als je op een donkere kamer slaapt, je harder zou groeien...

kom op joh... mensen zijn altijd bezig om een 'wondermiddeltje' te vinden..

gewoon voeding en trainen!

zolang je maar gelooft wat je doet;)

wanneer train je teveel?

als je niet meer genoeg hersteld.

en uiteraard,

DutchDedication

Naast overtraining is er altijd nog

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Exertional rhabdomyolysis, or rhabdo, is muscle damage that arises from overexertion of the muscles.

[Link niet meer beschikbaar]

(typisch iets voor crossfitters waar te veel nog niet genoeg is)

Maar 'te veel' verschilt dus per persoon, en hoezo het slecht kan zijn is dus simpelweg omdat je lichaam niet genoeg herstelt. En je hiermee je spieren juist afbreekt en niet opbouwt. Heb ik het zo goed begrepen?? Of heeft er iemand nog een toevoeging op?

DutchDedication

je snapt toch zelf ook wel dat je spieren gewoon rust nodig hebben om te herstellen?
its as simple as that..

ik doe het altijd zo: dag1: helemaal tot het naatje, dag 2: rusten en cardio

Terug
Naar boven