MuscleMeat

broodje aap, gezond??

Op zich heeft citroensap wel ontvettende eigenschappen, maar die komen in het menselijk lichaam niet tot hun recht om vetcellen af te breken.
Het is een dieet mythe en je kunt dus niet afslanken met citroensap. Ook is het erg slecht voor je tandglazuur.

• Topic Starter Topic Starter
Op zich heeft citroensap wel ontvettende eigenschappen, maar die komen in het menselijk lichaam niet tot hun recht om vetcellen af te breken.
Het is een dieet mythe en je kunt dus niet afslanken met citroensap. Ook is het erg slecht voor je tandglazuur.

dus jij zegt dat het geen nut heeft om in je voedingsschema elke morgen een glas citroensap te stoppen?

Niet om andere reden dan smaak of als je op hoger niveau bezig bent met voeding voor je zuur/basen balans.

Laatst bewerkt:
ik drink het altijd drink enkel tijdens sporten water(met tegenzin). men maag voelt lichten aan alsk citroensap drink. geloof het of niet. ik doe het wel voor de smaak.

volgens de oude geneeskunde in Pakistan is het drinken van citroen thee na het eten goed voor de vertering en nog iets maar dat ben ik vergeten. dus citroen met water zal wel een gelijkaardig effect hebben al dan niet in mindere maten.

Just wait a second guys! ;)

Nou hier het beloofde lulverhaal(tje:o). Het drankje heet AQUA+ btw.
"Aqua+ is een dieet sportwater met L-Carnitine dat wordt beschouwd als een aminozuur dat echter niet als bouwstof dient voor lichaamsweefsel, zoals andere aminozuren, maar een belangrijke rol speelt in de vetstofwisseling. Tevens fungeert carnitine als antioxidant."

Voedingswaarde per 100/500 ml
Energie: 0Kcal/0Kcal
Eiwit: 0g/0g
Koolhydraten: 0g/0g
Vet: 0g/0g

Mineralen per 100/500 ml
L-Carnitine: 1000mg/5000mg
Calcium: 8,25mg/41,25mg
Magnesium: 1,04mg/5,20mg

www.sport-energy.nl (importeur)

misschien is een broodje aap smorgens ook wel gezoned :haha:

misschien is een broodje aap smorgens ook wel gezoned :haha:

Ja inderdaad! Bijvoorbeeld om je spieren te voeden als je een nacht hebt liggen krikken en ze je 's ochtends (in nuchtere toestand) toch maar een ongespierde slapjanus vind. ;)

ja ik heb ook wel is meegemaakt toen was ik naar een feestje gegaan toen een lekker ding mee naar huis genomen helemaal kapot gedoet en toen de dag erna waren me spieren slap toen dacht ze dat ze dronken was ik dat ik zo gespierd was maar dat kwam door de ochtend ??????????? :S

duuuus.... hehe,
maar het komt er op neer dat het dus geen kwaad kan om elke morgen even een glas citroensap te nemen? Sterker nog, het kan zelfs goed voor je zijn?

Waar kan het goed voor zijn dan?

Nou hier het beloofde lulverhaal(tje:o). Het drankje heet AQUA+ btw.
"Aqua+ is een dieet sportwater met L-Carnitine dat wordt beschouwd als een aminozuur dat echter niet als bouwstof dient voor lichaamsweefsel, zoals andere aminozuren, maar een belangrijke rol speelt in de vetstofwisseling. Tevens fungeert carnitine als antioxidant."

Voedingswaarde per 100/500 ml
Energie: 0Kcal/0Kcal
Eiwit: 0g/0g
Koolhydraten: 0g/0g
Vet: 0g/0g

Mineralen per 100/500 ml
L-Carnitine: 1000mg/5000mg
Calcium: 8,25mg/41,25mg
Magnesium: 1,04mg/5,20mg

www.sport-energy.nl (importeur)

;)

Als dit waar is , drink ik ook liever water met een citroensmaakje aan! Maar kan iemand dit wetenschappelijk bewijzen.. ik vind het alvast nergens terug

Het is gewoon een drankje met een chemisch citroensmaakje man. Dat heeft niks met echt citroensap te maken.

echt citroensap kan niet ongezond zijn. je kan het puur bijna niet drinken dus altijd gemengd met water. veel calorien zullen er niet inzitten. druk het soms puur maar daar drink je gene heel glas van.

voor de maag zal het wel goed zijn, anders zouden zoveel mensne het niet na hun eten drinken in thee

Wat een drogreden

Terug
Naar boven