Ik weet mijn onderhoud enzo al, ik heb altijd heel weinig gegeten en wil nu ook bijkomen. Mijn onderhoud is 2300 kcal per dag en ik eet er nu 2000, de bedoeling is om naar de 2500 te gaan maar in kleine stappen en dan misschien nog te verhogen als ik niet meer bijkom, maar ik ben nu in een week al bijna 2 kilo bij gekomen omdat ik eerst altijd zo weinig at denk ik... men lichaam moet gewoon nog wat wennen en een bruin broodje met sla tomaat ei komkommer en wortelen is denk ik nog wel iets gezonder als een friet hoor, ik weet dat niet alle broodjes zo gezond zijn als ze klinken, maar dit valt wel mee bij mijn broodje. Ik ben van plan ook te gaan clean bulken, nu weet ik dat ik weinig weeg, en ik ben dan ook van plan zo gezond mogelijk te eten met 2 keer in de week een cheat meal ( ik weet dat sommige het mij elke dag ofzo aanraden omdat ik zo weinig weeg, maar zo wil ik het doen) mijn vraag daarover is nu, wat zien jullie als een cheat meal? Als jullie bijvoorbeeld een friet eten met een bicky burger, maar als je dan nog binnen je macros en caloriebehoefte van de dag zit, geldt dit dan als cheat meal? of is het alleen als je je calorieen overschrijdt?