XXL Nutrition

Bruno Mars

Stephen Graham

.
Elite Member
15 jaar lid
50.000 berichten 10.000 likes 10.000 berichten
Waardering
22.094
Hebben jullie ook zo'n hekel aan die knuppel? Je kan tegenwoordig de radio niet meer aanzetten of je hoor die paupermuziek van die lummel. Waar is de tijd gebleven dat muziek op de radio nog kwalitatief goed was, en niet dat 'artiesten' het mogen proberen omdat ze aan de juiste derde been zuigen ergens op het hofdkantoor van een platenmaatschappij?

Ik vind al die slappe mannen met die homo kapsels niets.
Justin Biemer of hoe heet die gast ook weer?

I would go through all this pain
take a bullet straight through my brain
yes I would die for you baby
but you won't do the same
Word er zelf ook schijtziek van om telkens van die janknummers te horen die voor wijven bedoeld zijn. Tegenwoordig is het ook "in" om naar dat soort nummers te luisteren. En je kan inderdaad de radio niet aanzetten of je hoort zo'n nummer.

Het is al een hele tijd aan de gang dat dit soort nummers overal opduiken en I'm not liking it. :mad:

Enrique Iglesias is d'r nog zo'n 1. Die zou ik het liefst voor z'n bek rammen als ik die zie.

ik digg bruno wel

bruno mars is de shit man,niet haten

nee bruno mars eigenlijk niet, omdat deze man echt wel talent heeft en heel down 2 earth is

I aint catchin' no grenade for any of you phaggots

I ain't mad at cha bro

Haha is idd wel een grote knuppel dit. Z'n muziek is ook vrij zwak.

Elke keer als ik hoor ''I just wanna lay in my bed'' denk ik aan die irritante n*ger die dan met zn stinkend en ongewassen lichaam in bed ligt..

Owja, z'n muziek is ook k*t trouwens.

ik hoor er de laatste tijd vrij weinig meer van, was eerder veel erger :P

Vroeger was alles beter, die jeugd met hun k*tmuziek tegenwoordig.:mad:
It sounds all like shit to me ???

Elke keer als ik hoor ''I just wanna lay in my bed'' denk ik aan die irritante n*ger die dan met zn stinkend en ongewassen lichaam in bed ligt..

Owja, z'n muziek is ook k*t trouwens.

Ik heb ooit met zo'n type gewerkt. Rastakop, ongeschoren, sloffend voortbewegen, geen reet uitvoeren. Het type wat je bloed doet koken met zijn verschijning. Elke keer als ik dat k*tnummer hoor zie ik die debiel weer voor me.

OT: Bruno Mars is een jankende nicht. Ontzettende k*tmuziek waarvan het mij een gigantisch raadsel is hoe het populair kan zijn.

Van mij mag ie een grenade catchen.

Hij is jarig vandaag. Je zou hem beter een gelukkige verjaardag wensen:clown:

ik zou wel eens een Marsje met hem willen eten (no homo)

Rommel idd, maar dit genre/stijl is helemaal in bij een bepaald deel van de bevolking. Een weinig getalenteerde man of vrouw die emo onzin zingt en een beetje ritme eronder. Radio moet je gewoon buitengooien en MP3 autoradio/speler met al je favo nummers erop kopen. K*tmuziek in omgeving? Ipod. Problem solved.

Terug
Naar boven