XXL Nutrition

Bruno Mars

Rommel idd, maar dit genre/stijl is helemaal in bij een bepaald deel van de bevolking. Een weinig getalenteerde man of vrouw die emo onzin zingt en een beetje ritme eronder. Radio moet je gewoon buitengooien en MP3 autoradio/speler met al je favo nummers erop kopen. K*tmuziek in omgeving? Ipod. Problem solved.

+1, geldt ook voor in de gym
Je test levels zakken toch gewoon meteen als je dat gejank op de radio hoort

Rommel idd, maar dit genre/stijl is helemaal in bij een bepaald deel van de bevolking. Een weinig getalenteerde man of vrouw die emo onzin zingt en een beetje ritme eronder. Radio moet je gewoon buitengooien en MP3 autoradio/speler met al je favo nummers erop kopen. K*tmuziek in omgeving? Ipod. Problem solved.

Precies. Radio is k*t. Heb m'n telefoon vol met mp3's en hang 'm aan de radio in de auto.
In de gym staat slamfm aan. Daar word je ook niet blij van tenzij er echt hardstyle is. Niet mijn muziek maar wel fijn om op te trainen.

Ben ik dan echt de enigste die hem goed vind ???

• Topic Starter Topic Starter
Dat laatste nummertje van hem is ok. Ben tot inkeer gekomen :o

Ik vind Bruno Snickers beter :P

Niet haten op Bruno Mars :mad:

Dit dus :rolleyes:

nee bruno mars eigenlijk niet, omdat deze man echt wel talent heeft en heel down 2 earth is

+1 zeker zijn laatste album is enorm divers en hier kun je goed horen dat deze man echt wel weet wat muziek maken is.

Maar ik snap dat hetgeen wat op de radio gedraaid wordt van hem een erg eenzijdig geluid laat horen.

flikkergejank :barf:

als je hoort dat concerten van Beyoncé, Kayne West en Lady Gaga hier in een recordtempo worden uitverkocht dan moet het wel heel triestig gesteld zijn met de huidige muziekscene. beetje kwelen, wat hoerig doen en je hebt er een low standard publiek voor. sommige mensen worden nu éénmaal snel reuzeblij met wat ze voorgeschoteld krijgen :spaz:

waar is de tijd dat (hard)rock nog aandacht kreeg op diverse tv-zenders, r&b heeft veel kapot gemaakt. het achterlijkste genre ooit, gee...

Vind 't ook helemaal niks, maar om nou te zeggen dat hij een slechte stem heeft? Dat is gewoon niet zo.

Vroegah was alles Betah! :janken:

Vroeger had je nog headbanger's ball en vara's vuurwerk. :sad:

headbanger's ball of hun voorganger MTV's metal hammer op donderdag met de laatste nieuwtjes over de rockbands, superchannel die hardrockvideoclips speelden, zelfs overdag... en nu, niks meer :treuren: nu zijn het f**gots, h**ren of n*gers die interessant denken te zijn hun stom ge-yow-yow-yow

Ik ken maar 1 liedje over dat ie graag een granaat wil vangen ofzo.

Ik verdraag n*gers met een jankstemmetje zoiezo niet. Volgens mij is alle ellende begonnen bij brace.

Laatst bewerkt:
Die gast moet wel niet om 6 uur opstaan om dan met een fake smile te gaan werken voor een baasje zoals de meeste losers hier...

Terug
Naar boven