AndroidHealthClinic

Bruno Mars

Zwak refrein, dat zeker. Dat doet mij het weer afzetten. En dat irritante 'whoop whoop whoop' geluidje. En zijn f**got stem. Alhoewel het wel zuiver is.

dat komt omdat ze tegenwoordig allemaal door zo'n vervormend mengpaneel zingen. het is onmogelijk om dan vals te klinken.

gasten die wat melig staan te janken scoren altijd goed bij wijven, zeker geen meter voor kwaliteit. een schop in z'n reet richting z'n achternaam was eigenlijk het eerste dat bij me opkwam toen ik hem voor het eerst hoorde.

Laat die gast gewoon melig janken..die verdient bakken geld en scoort goed bij de ladies..
Al die jaloezie is toch niet nodig, bruno kan er ook niet aan doen dat jullie leven saai is, jullie hard moeten werken voor peanuts en jullie elke nacht naast dezelfde draak liggen..

ga weg man

flikkergejank :barf:

als je hoort dat concerten van Beyoncé, Kayne West en Lady Gaga hier in een recordtempo worden uitverkocht dan moet het wel heel triestig gesteld zijn met de huidige muziekscene. beetje kwelen, wat hoerig doen en je hebt er een low standard publiek voor. sommige mensen worden nu éénmaal snel reuzeblij met wat ze voorgeschoteld krijgen :spaz:

waar is de tijd dat (hard)rock nog aandacht kreeg op diverse tv-zenders, r&b heeft veel kapot gemaakt. het achterlijkste genre ooit, gee...

ik heb nu al een aantal jaar geen tvaansluiting en ik heb er nog geen moment spijt van gehad. kwestie van een computer op de tv aansluiten en de weinige leuke dingen terugkijken via uitzendinggemist. dan kun je tenminste metal concerten kijken via youtube!

ik heb nu al een aantal jaar geen tvaansluiting en ik heb er nog geen moment spijt van gehad. kwestie van een computer op de tv aansluiten en de weinige leuke dingen terugkijken via uitzendinggemist. dan kun je tenminste metal concerten kijken via youtube!

hehe, doe ik ook + tv aansluiten op stereo voor nog meer lawaai :P

hehe, doe ik ook + tv aansluiten op stereo voor nog meer lawaai :P

metal is geen lawaai, metal is muziek gemaakt met instrumenten.

voor lawaai of geluid moet je in het wat luister je nu topic kijken. onvoorstelbaar hoeveel volwassenen kansloze bagger luisteren.

metal is geen lawaai, metal is muziek gemaakt met instrumenten.

voor lawaai of geluid moet je in het wat luister je nu topic kijken. onvoorstelbaar hoeveel volwassenen kansloze bagger luisteren.

lol, je hebt wel een punt. metal is een ondergewaardeerd genre, al heb je er ook veel troep tussen. wannebes heb je nu eenmaal overal

Al die muziek is klote op de radio. Sommige nummers zijn nog wel te doen maar als je die dan 5x per dag hoort 7 maanden lang dan is het ook niet meer om aan te horen. Nog erger wordt het als diezelfde artiest zoals Rhianna of Adelle 3 of 4 nummers heeft lopen. Dan hoor je de hele dag dat schapengemekker aan.
En de tekst bestaat tegenwoordig ook maar uit enkele woorden die in alle vormen uitgesproken en opgerekt worden met een goedkope beat eronder. Lijkt wel of je constant het refrein hoort.

Luister alleen nog maar Veronica fm en eigen muziek, maar op je werk is het niet te voorkomen.

Ik lijk godver wel een oude lul als ik mijn bericht zo doorlees. Is het zo erg met mij of de muziek gesteld?

Al die muziek is klote op de radio. Sommige nummers zijn nog wel te doen maar als je die dan 5x per dag hoort 7 maanden lang dan is het ook niet meer om aan te horen. Nog erger wordt het als diezelfde artiest zoals Rhianna of Adelle 3 of 4 nummers heeft lopen. Dan hoor je de hele dag dat schapengemekker aan.
En de tekst bestaat tegenwoordig ook maar uit enkele woorden die in alle vormen uitgesproken en opgerekt worden met een goedkope beat eronder. Lijkt wel of je constant het refrein hoort.

Luister alleen nog maar Veronica fm en eigen muziek, maar op je werk is het niet te voorkomen.

Ik lijk godver wel een oude lul als ik mijn bericht zo doorlees. Is het zo erg met mij of de muziek gesteld?

Niks erg..je bent gewoon een oude lul !
(Zoals ik)

Ik was er al bang voor ja :sad:

Terug
Naar boven