MuscleMeat

Bruno Mars

Ik heb niks tegen Bruno Mars. Hij is erg muzikaal en hij is ook niet zo'n arrogant typetje als de meeste van die top 40 artiesten.

• Topic Starter Topic Starter
Al die muziek is klote op de radio. Sommige nummers zijn nog wel te doen maar als je die dan 5x per dag hoort 7 maanden lang dan is het ook niet meer om aan te horen. Nog erger wordt het als diezelfde artiest zoals Rhianna of Adelle 3 of 4 nummers heeft lopen. Dan hoor je de hele dag dat schapengemekker aan.
En de tekst bestaat tegenwoordig ook maar uit enkele woorden die in alle vormen uitgesproken en opgerekt worden met een goedkope beat eronder. Lijkt wel of je constant het refrein hoort.

Luister alleen nog maar Veronica fm en eigen muziek, maar op je werk is het niet te voorkomen.

Ik lijk godver wel een oude lul als ik mijn bericht zo doorlees. Is het zo erg met mij of de muziek gesteld?

Weet nog wel een baantje na schooltijd van me. In dat bedrijf stond de hele dag radio538 aan. Gek werd je er van. Nog steeds trauma's van het nummer 'Life' van Desiree.

Weet nog wel een baantje na schooltijd van me. In dat bedrijf stond de hele dag radio538 aan. Gek werd je er van. Nog steeds trauma's van het nummer 'Life' van Desiree.

ja op een gegeven moment kan je er niet meer omheen:p Ik heb dat ook met een liedje, umbrella van Rhianna. En toen was die eindelijk een beetje aan het afsterven en dan komt er weer zo'n remix met die gays die je de komende maanden hoorde:mad:

Ik luister op het werk ook meestal radio veronica. Maar daar komen ook constant dezelfde nummers van bon jovi, guns n roses, alanis morrisette, metallica, u2, golden earring en weet ik veel wat voorbij. Nooit eens afwijken van de standaard nummers.

Ik luister op het werk ook meestal radio veronica. Maar daar komen ook constant dezelfde nummers van bon jovi, guns n roses, alanis morrisette, metallica, u2, golden earring en weet ik veel wat voorbij. Nooit eens afwijken van de standaard nummers.

Hehe idd. Je vergeet ****ing coldplay.

• Topic Starter Topic Starter
En Aerosmith. Ook zo irritant dan draaien ze een keertje een leuk nummer van Guns n Roses (patience) en als het hoogtepuntje begint draaien ze het nummer weg.

Die moppen 's middags met somertijd zijn ook verschrkkelijk. Nog nooit om moeten lachen en daar in de studio hebben ze er toch een lol om :gek:

En Aerosmith. Ook zo irritant dan draaien ze een keertje een leuk nummer van Guns n Roses (patience) en als het hoogtepuntje begint draaien ze het nummer weg.

Die moppen 's middags met somertijd zijn ook verschrkkelijk. Nog nooit om moeten lachen en daar in de studio hebben ze er toch een lol om :gek:

Ik ben om half 4 vrij gelukkig.

Terug
Naar boven