XXL Nutrition

Brutal way to get ripped

hoe gaat het met de cheatmeal

Geen updates meer...?

zal mij niks verbazen als er van die 4 geplande wedstrijden er geen 1 overblijft

Ik ben benieuwd...

Idd, waar blijven die updates

Ja ik zie hem nog wel alleen hij post nu minder hier omdat hij op Muscleboard zit.

• Topic Starter Topic Starter
Ben ik weer! :P

Ja inderdaad ik poste meestal op muscleboard, maar ik had het ok enrom druk laatste tijd...

Alles verloopt volgens planning weer ondanks de blessures die ik heb gehad zoals eentje aan mijn onderarmen en mijn gescheurde quadricep is nu ook volledig geheeld, ik heb laatst zelf 140 kg gesquat en ik weet dat het niet veel is, maar ik doe zeer voorszichtig wegens die scheur...

Gewicht is niet eens veranderd volgens mij de laatste tijd, ik kwam van 104 kg in begin, maar ik ben nu nog steeds tussen de 95-97 kg, maar bf is al flink gedaald.

Dat is netjes dat je je gewicht aardig hebt weten te behouden. Je zit nu minder dan 3 weken voor je wedstrijd dus ik neem aan dat je wel rond de 6% zit inmiddels?

Waar blijven de filmpjes Brutal? Je zou toch in aanloop naar de wedstrijd van 28 augustus filmpjes plaatsen van de trainingen?

filmpjes/fotos zullen worden beloond met karma.

Dat is netjes dat je je gewicht aardig hebt weten te behouden. Je zit nu minder dan 3 weken voor je wedstrijd dus ik neem aan dat je wel rond de 6% zit inmiddels?

Waar blijven de filmpjes Brutal? Je zou toch in aanloop naar de wedstrijd van 28 augustus filmpjes plaatsen van de trainingen?

Vertrouw je het niet testoanimal? :p

uploadfromtaptalk1313061993916.jpg

Iedereen is zo onder de indruk maar ik zie nergens goede foto's of filmpjes, kan iemand me daaraan helpen zodat ik ook kan zien 'what all the fuzz is about"?

had ondertussen ook filmpjes e.d verwacht...

had ie belooft :D

Hoe kan je mensen zetten op de leg press? Bij ons kan dat niet op dat apparaat hoor :P

De wedstrijd heb ik moeten afzeggen en dat heb ik al gemeld, omdat mijn paspoort niet af is en ik het europese unie niet mag verlaten anders mag ik niet meer terugkomen...

Hoe kan je mensen zetten op de leg press? Bij ons kan dat niet op dat apparaat hoor :P

bij ons kan het wel man, ze kunnen zitten op de bovenste schijven...

pics komen er binnenkort aan, maar ik heb het een beetje druk laatste tijd, ik weet ook dat ik had beloofd pics ed te maken, maar dat kan nu even niet wegens een paar dingen, binnenkort maak ik er wel een paar, dat beloof ik...

Waar dan? niet in dit topic in ieder geval. Dus de eerst volgende wedstrijd wordt het NK NBPF?

Ik had het vermeld op MB...

Neem aan dat we niet allemaal MB volgen hiero he. Naja, alsnog benieuwd naar de pics en maar hopen dat NK NBPF wél doorgaat.

Terug
Naar boven