Brutal
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 18%
Pff wat een mong*len hier zeg, hij is nog 15 jaar jezus... Laat hem nog even een kind zijn, zolang hij nog niet volwassen is mag hij fouten maken zoals iedereen hier heeft gedaan. Mensen die op zijn gedrag reageren zijn gewoon zelf zielig, wees zelf de meest verstandigste en reageer er niet op, of stuur hem een PM als je het zo erg vind, zodat zijn topic niet helemaal verziekt word.
Ga zo door Brutal! Hopen dat je blessure snel voorbij is zodat je weer hard kan trainen!
zal ik doen man en thnx

Dat was echt ****ing epic om te zien met die ene kerel nog zittend boven op de schijven. 

En even voor de haters.. Vergeet niet dat deze jonge pas 15 jaar is en wrs nog aan het puberen is, je kan hem zijn attitude niet kwalijk nemen op die leeftijd. Op mijn 15e was ik ook gods arrogant en iritant lol.. Als hij ouder is zal zijn attitude vanzelf wel veranderen, ik vind het alleen belachelijk dat jullie van een 15 jarige, volwassen gedrag verwachten. Tuurlijk heeft hij een attitude en tuurlijk is hij misschien een beetje arrogant, maar waren jullie zulke lieverdjes dan op je 15de? Kom op zeg... Het is pas een kind, hij zal dit later allemaal pas inzien.