XXL Nutrition

Brutal way to get ripped

8-9 liter water per dag?

LOLOLOL, je weet dat als je TE veel water drinkt je ook niet goed bezig bent?
voor de rest ben je uitermate goed bezig.

hoeveel weeg je nu en op hoeveel kcal boven je onderhuid bulkte jij of heb je nog nooit gebulkt ?

• Topic Starter Topic Starter
ik heb gebulkt met ongeveer 4500-5500 kcal.

ik drink elke uur minimaal 0,6 en maximaal 1 liter water.

Waaaaaat beginstats en nu, haha jij moet je koning voelen op school/gym. Suc6 met droog worden

Ik ben benieuwd naar het einde van het jaar! Train je dinsdag avond trouwens? Heb je vorige week niet meer gezien man.

@ Sanne, deze week ben ik er gewoon 's avonds op dinsdag!

Wat is het idee achter zoveel water drinken? Want het is wel een enorme hoeveelheid water wat je daar op een dag wegdrinkt...

WOW nice stats! succes man

nice, ik vind zelf dat je al zo toegewijd traint op je 15e dat je jezelf te kort doet, op sociaal gebied
je moet niet leven voor bodybuilding, iig nu nog niet.
maarja, het is jou keuze, en het gaat je goed af!
succes met cutten ;)

Veel water drinken om mijn systeem schoon te maken en de laatste week ineens eruit gooien waardoor ik met bijna geen vocht on stage kom.

Ik doe mezelf niet tekort op sociaal gebied hoor, ik ken zat mensen en ik kan prima afentoe uitgaan etc, alleen niet drinken enzo en gewoon mijn maaltijden meenemen, dit zijn al mijn vriendne al gewend en mensen die mij kennen.

nice, ik vind zelf dat je al zo toegewijd traint op je 15e dat je jezelf te kort doet, op sociaal gebied
je moet niet leven voor bodybuilding, iig nu nog niet.
maarja, het is jou keuze, en het gaat je goed af!
succes met cutten ;)

Als je echt ver wilt komen dan moet je zo vroeg mogelijk zo leven.. zo simpel is het.

Gast..deze volg ik, als jij die kerel bent op je 'plaatje'. heb je al verrekt grote biceps héy. suc6 ! ;)

@bas94 ja dat ben ik!

heel veel succes man! ;)
Ik ga je volgen!
respect voor wat je doet

thnx
!

Zo jong en zo gemotiveerd al :eek:
Goed bezig! Ga je zeker volgen
Succes!

Terug