AndroidHealthClinic

Brutal way to get ripped

Damn, ik ga dit volgenn!!
Op je 15e idd al extreem gemotiveerd, maar het klopt, als je ver wilt komen moet je zo vroeg mogelijk beginnen. En als dit is waar je denkt dat je roeping ligt, wie gaat jou dan in de weg staan?

Ben ERG benieuwd naar hoe dit gaat aflopen, zolang je maar naar je lichaam luisterd :).

Succes!!!

• Topic Starter Topic Starter
@philippe thnx man, ja ik weet het zeker en niemand kan mij in de weg staan dit jaar, het zal zwaar worden, maar des te meer ik er voor over heb, des te meer ik bereik.

Ik ga dit wel volgen man veel succes.

thnx man!

nou vandaag benen trainen, ik moest het helaas gisteren uitstellen wegens zwaar rot voelen, ik was gisteren misselijk, maar het gaat nu al wel wat beter.

vandaag wil ik gaan proberen 450-500 kg calves press op de 45 graden leggpress, ik hoop dat het me gaat lukken, maar het zou moeten, want ik kon de 400 al 30 reps doen,nu nog hopen dat de machine het aankan...

Waar train je?

:roflol: pleur op man gekke

ik tran bij gym Alkmaar.

effe update

vandaag een van de zwaarste benen trainingen gehad, ik train nu meer op volume, maar het maakt me af omdat ik low carbs heb...

over de calves press, ik kon niet hoger dan 295 kg gaan, want er waren niet meer schijven, ik had zelf dumbbells ipv schijfen erop moeten zetten want er waren der niet genoeg.

als je allemaal echt doet wat je hier zegt en dat vol houdt, vooral op die leeftijd, respect!

@ gheez, thnx man, ik doe mijn best!

nu ga ik effe mijn eten inpakken voor morgne.

Dikke respect, school en bodybuilding zal wel moeilijk te combineren zijn
hoe leg je op school uit dat je elk uur moet drinken?
post je ook je trainingen?

Ik zit op Gym Alkmaar (zelfde sportschool als hem) en dit is gewoon om te lachen XD A.U.B maak filmpjes.
Heb er eigenlijk geen woorden meer voor... hoop dat dit duidelijk was XD

Lol alsof jij altijd traint als hij er is... Wie ben jij dan? Als je zo stoer bent spreek je hem aan als je hem ziet. E-hero.

lil_gangsta_m_9@.....

Veel succes !

Vroeg me wel af hoe je je trainingen combineert met de examens?
Stop je dan gewoon effe of blijf je gaan elke dag?

Dikke respect, school en bodybuilding zal wel moeilijk te combineren zijn
hoe leg je op school uit dat je elk uur moet drinken?
post je ook je trainingen?

Ik hoefde dat gelukkig niet uit te leggen, ik mocht het gewoon doen.

Het combineren is niet altijd even gemakkelijk, maar ik doe mijn best.

Ik zit op Gym Alkmaar (zelfde sportschool als hem) en dit is gewoon om te lachen XD A.U.B maak filmpjes.
Kom maar, als jij je zelf zo veel vind gaan we even kijken hoe dat zit, ga je samen met mij benen trainen of doe je die niet E-hero?Ik heb zo mijn gevoeld dat jij als een van die huiswijven bent die alleen machines bezet houden en verder niks doen behalve klagen over anderen...
Lol alsof jij altijd traint als hij er is... Wie ben jij dan? Als je zo stoer bent spreek je hem aan als je hem ziet. E-hero.

Ik heb zo mijn gevoel dat dat nooit gaat gebeuren...:P

Veel succes !

Vroeg me wel af hoe je je trainingen combineert met de examens?
Stop je dan gewoon effe of blijf je gaan elke dag?

Ik heb gelukkig geen examens nog.

Trouwens wat lief van je dat je zich hiervoor speciaal aanmeld:D

Terug
Naar boven