AndroidHealthClinic

buik probleem

in de vakantie ben ik totaal 4kilo afgevallen ik kreeg een aardig lichaams beeld wat ik wou behouden maar nu 2 weken later is alles er al weer bijna op wat ik er af had alleen dan ook nog is 3 kilo kwijt maar wel skinny fat terug voor deel
zie foto's
eetschema :
10:00 250 ml havermoud pap+ banaan en 250 ml melk
12:00 4 boterhammen met kipfilet,ham,pindakaas
14:00 vis blik tonijn,of pak zalm vaak
16:00 250 ml brinta pap
18:00 avondeten wat de pot schaft meestal ( aardappelen-vlees-groenten)
20:00 kwark 250 ml of 2/3 eieren

ik post foto's zo

ik wil gewoon strakker maken geen skinny fat meer

hahaha t*ring dan vind ik het wel om te huilen hoe ik er uit zag op me 15e met elk weekend comazuipen, nóóít iets goeds eten en nachten doorhalen :eek:
genen ofzo :p

• Topic Starter Topic Starter
nieuwste resultaat van vandaag foto
vinden jullie dit beter of juiste slechter

2sept2.jpg

2 sept 2.jpg

elke dag 100 sit-ups met een lege maag zou goed zijn voor je buik.. Vet verlies + spier oefeningen

elke dag 100 sit-ups met een lege maag zou goed zijn voor je buik.. Vet verlies + spier oefeningen

Nee, dat is bullshit. JE kan het zien als cardio, maar dat is dan wel hele lichte cardio! Ben jij toevallig een nieuwe superdude met blojuhssssss!

Gast, je bent 15 jaar en je houdt je nou al aan strakke voedingsschema's??? Daar verneuk je jezelf mee...

Ga weg met je vaste eetpatronen, zorg gewoon dat je gezond eet, sport een uurtje of 3 per week, en kom over een jaar of 2 terug wil je spieren gaan kweken....

Maar begin NIET nu al met strakke regels, verneuk je je jeugd mee en is nergens goed voor!

Gast, je bent 15 jaar en je houdt je nou al aan strakke voedingsschema's??? Daar verneuk je jezelf mee...

Ga weg met je vaste eetpatronen, zorg gewoon dat je gezond eet, sport een uurtje of 3 per week, en kom over een jaar of 2 terug wil je spieren gaan kweken....

Maar begin NIET nu al met strakke regels, verneuk je je jeugd mee en is nergens goed voor!

Amen!

Echt zoooooo 100 % true dit :D

discipline noem ik dat en jeugd vernken? ik eet vaak zat vette dinge maar hou ook streng vol aan schema gevarieerd 5 dage schema 2 dage los eet ik wat ik wil

discipline noem ik dat en jeugd vernken? ik eet vaak zat vette dinge maar hou ook streng vol aan schema gevarieerd 5 dage schema 2 dage los eet ik wat ik wil

Als je er wat bereikt is het prima natuurlijk, maar dan moet je wel serieus gaan trainen. Want je instelling zoals je post verklapt namelijk al dat het geen nut heeft om jezelf zo strict aan het schema te houden.

Eerst goed trainen en flink wat massa kweken voor je je druk maakt over dat kleine laagje vet. Owja, kijk vooral niet naar anderen van je leeftijd. Sommige gassies hoeven nou eenmaal bijna niks te doen voor hun blokjusss

Als je er wat bereikt is het prima natuurlijk, maar dan moet je wel serieus gaan trainen. Want je instelling zoals je post verklapt namelijk al dat het geen nut heeft om jezelf zo strict aan het schema te houden.

Eerst goed trainen en flink wat massa kweken voor je je druk maakt over dat kleine laagje vet. Owja, kijk vooral niet naar anderen van je leeftijd. Sommige gassies hoeven nou eenmaal bijna niks te doen voor hun blokjusss

blokjesbuik intereseert me niet zo veel meer om de rug,borst,biceps,triceps,schouders als die maar flink wat breder/groter word

TS,

je bent 15 en nog vol in de groei.
Super dat je goed op je eten en beweging let, maar verwacht met 15 jaar geen grote spieren. Je voeding en energie zijn nodig voor de groei (in de lengte, niet de breedte).
Ga gewoon zo door en zie krachttraining als goede bewegingsvorm.

Over een jaar of 2/3 kun je meer aandacht gaan besteden aan massa bouwen maar heb je wel al een goede start omdat je spieren al gewent zijn aan trainingsschema's.

Hoe dan ook, volhouden en geniet van je jeugd.
Met jouw discipline komt dit die spiermassa er over een paar jaar 'vanzelf'.

ik post wel nieuwe foto in december :p

Terug
Naar boven