Fitness Seller

Bulk schema - ga ik groeien hierop?

Dawg3

Dutch Bodybuilder
Waardering
2
Hallo

Ik ben sinds een aantal dagen begonnen met het volgende:

7.00 bak vruchtenyoghurt 500 ml met eetlepel olijfolie (620 kcal)

10.00 2 sneeen brood met 2 plakken schouderham en 1 grote plak kaas en boter plus een proteine shake van 500 ml melk met 1 scoop eiwit poeder en 1 eetlepel olijfolie (plusminus 900 kcal)

12.45 4 sneeen brood met boter en 2 plakken ham/1 kaas en 500 ml melk (700 kcal)

15.00 2 sneeen brood met 2 plakken schouderham en 1 grote plak kaas en boter plus een proteine shake van 500 ml melk met 1 scoop eiwit poeder en 1 eetlepel olijfolie (plusminus 900 kcal)

18.30 avondeten: 225 grams krieltjes gebakken, met 1 kleine pot groenten (bonen oid) en 1 stuk kipfilet/biefstuk (gok iets van 700-800 kcal)

22.00 250 gram kwark met 1 eetlepel olijfolie (300 kcal)

denken jullie dat ik hierop zal groeien? totaal zo'n 4000 kcal gok ik...

mijn stats: 1,88 meter lang bij 64 kilo

1 scoop eiweit poeder? dat is toch maar 10gr?

Verder pak in de ochtend snelle eiwitten. dan heb je ze het harst nodig. + ik zou iets van brinta toevoegen.

ik zou op je brood iets van kip of tonijn doen inplaats van kaas en ham.

• Topic Starter Topic Starter
1 scoop eiweit poeder? dat is toch maar 10gr?

Verder pak in de ochtend snelle eiwitten. dan heb je ze het harst nodig. + ik zou iets van brinta toevoegen.

ik zou op je brood iets van kip of tonijn doen inplaats van kaas en ham.

ehm.. ja ik heb die van de tuinen genomen die in de aanbieding is op t moment.. elke scoop is 22 gram waarvan 16,2 g eiwit

dus als je t mixt met melk 500 ml x 3,5 = kom je mooi aan ongeveer 30 gram eiwit

ja dan kan ik het wel nemen maar krijg later op de dag moeilijker normaal eten weg, met dit schema zit ik echt vol.. misschien in de ochtend toevoegen (maar is wel sneller op dan de eiwit)

ja ik probeer het ook te varieren hoor.. maar je bedoelt voor hogere eiwit inname (2 plakjes schouderham en 1 kaas = te weinig eiwit??)

Het maakt niks uit dat je vol zit , dit kan je echt geen bulkschema noemen , tzijn maar een paar broodjes, je gaat egt niet groeien hierdoor>
Je moet gewoon van die 2 broodjes 4 broodjes maken met kipfilet en in de middag gewoon nog grote borden met droge spaghetti of zo of rijst gewoon eten tot je moet kotsen want 64 kilo voor die lengte is ook niet echt gezond

Jouw opmerkingen slaan gewoon nergens op. 4000kcal lijken me echt wel genoeg voor iemand van 64kg, bovendien weet je totaal niet wat hij vroeger at.
Ik zou zeggen begin langzaam aan dingen toe te voegen aan wat je nu eet (uiteraard clean), tot je bw begint te stijgen 0,5-1kg per week.

Het heeft geen zin om overdreven te gaan bulken en moddervet te worden, en dan 6 maand te moeten cutten...

ik sluit me aan bij tripax. door eten tot je moet kotsen: het enige wat je daarmee bereikt is een ver uitgerekte maag en een te hoog oplopend bf. Wil je aankomen moet je gewoon 500 kcal boven je verbruik gaan zitten. mocht dit niet voldoende zijn, voeg dan steeds 100 kcal bij totdat je wel aankomt. op deze manier zal je eerder kwaliteit gainen ipv dat achterlijke volproppen.

ik at nooit ontbijt en eerste maaltijd kwam 's middags van de kantine.. vette hap of brood met soep .. op zich lekkere maaltijd, niet altijd even gezond

's avonds at ik dan mijn tweede maaltijd, verdeeld in tweeen omdat ik het simpelweg niet op kon

nou ben ik wezen trainen en gelijk meer honger, t is wel ff wennen zeg zoveel eten, damn..

maar goed miss dat ik volgende week wel meer kan binnenproppen, daar boven op komt nog water ik zit constant tot me nek vol :P als ik een boer laat voel ik mn eten weer boven komen ;)

heb overigens twee saladebakjes bij de edah gehaald en die leeg gemaakt op boterhammen.. hier stop ik nu mijn proteine poeder in en gooi er sinds vandaag de rest van het bakje vol met brinta.. op zich mixt dit aardig alleen wordt 1 grote dikke brei als je het niet snel opdrinkt

ben benieuwd of dit gaat werken, geen idee hoeveel gram brinta het is, heb nou wel het idee dat mn shake wat voller / dikker aanvoelt

andere mensen hier ervaring met mammoth? ik zit er over te denken dit te nemen.. de mensen die net zo ondergewicht zijn als ik, die hier flink op gegained hebben.. kunnen die misschien een reactie geven hoe ze het gebruikten en wanneer?? ik wil naast een shake ook wat vast voedsel erbij nemen namelijk

thx dudes... misschien kan ik verder nog wat noten toevoegen als mn maag wat meer aankan en een paar bananen... we zien het wel.........

Toen ik in september (2006) begon woog ik 67kg met een lengte van rond de 1.90 was dit voor mij best weinig. Ik heb toen ook een voedingsschema gemaakt en nam als aanvulling daarop s'ochtends en s'avonds een shake nu ongeveer 10 maanden verder weeg ik 78kg. Ik ben dan ook niet voor het volproppen tot je moet kotsen want ik ben ook redelijk aangekomen en heb elke keer gewoon gegeten tot ik vol zat en ben toch ook al redelijk wat aangekomen.

Je het trouwens over Mammoth (Weight Gainer) mij werd ook aangeraden om een weight gainer (ik wel een andere weight gainer) te nemen omdat ik ook nog wel wat mag aankomen. Ik kon het dan ook het beste voor het slapen innemen omdat dan je stofwisseling op een lager pitje staat je zei dat je erover zat te denken ik denk dat zoiets wel wat zou kunnen zijn.

Laatst bewerkt:
Ja je kan het achterlijk noemen maar thielp wel gewoon hardcore man

lol dit is bulshit man. Ie kan evengoed het resultaat behalen wat je "vriend" behaalde met dit schema en daarna rustig opbouwen ipv iedere keer te moeten kotsen wat gewoon op niets slaagt :rolleyes:

thx voor de reacties guys..

ik probeer eerst dit ff te verwerken voor een 4 tal weken en kijken of ik aankom, zo niet ga ik geleidelijk opvoeren paar broodjes erbij, wat noten erbij of studentenhaver, wat banaantjes

moet lukken denk ik zo!

Toen ik in september (2006) begon woog ik 67kg met een lengte van rond de 1.90 was dit voor mij best weinig. Ik heb toen ook een voedingsschema gemaakt en nam als aanvulling daarop s'ochtends en s'avonds een shake nu ongeveer 10 maanden verder weeg ik 78kg. Ik ben dan ook niet voor het volproppen tot je moet kotsen want ik ben ook redelijk aangekomen en heb elke keer gewoon gegeten tot ik vol zat en ben toch ook al redelijk wat aangekomen.

Je het trouwens over Mammoth (Weight Gainer) mij werd ook aangeraden om een weight gainer (ik wel een andere weight gainer) te nemen omdat ik ook nog wel wat mag aankomen. Ik kon het dan ook het beste voor het slapen innemen omdat dan je stofwisseling op een lager pitje staat je zei dat je erover zat te denken ik denk dat zoiets wel wat zou kunnen zijn.

Goed resultaat man. Ik hoef niet per se 10 kilo in 3 maanden te winnen omdat dat niet realistisch is. Jouw gains zouden mooi zijn voor mij ook. Het moet volgens mij meer een gewoonte worden om beter te eten en geleidelijk op te voeren.

Wat betreft Mammoth heb ik goede dingen gehoord. Ik ga m denk bestellen van body-supplies.nl daar hebben ze een actie lopen 70 euris voor 6,6 kilo.
Ik zou m alleen niet 's nachts nemen omdat dat spul bomvol suikers zit die 's nachts als vet worden opgeslagen. Hoewel me dat niet zo boeit omdat ik toch al weinig weeg, lijkt me toch beter om wat normale massa te winnen.

De comments van volproppen hebben ook een punt, maar dat is zo radicaal.. ik ben voorstander er van om dit meer een lifestyle te maken zodat je niet ineens na 6 maanden denkt waar the fok ben ik mee bezig, als ik zo doorga en het kan volhouden ga ik gegarandeerd groeien. Thx boyzz.

Iemand suggesties voor brood? Wanneer kopen jullie het en hoe krijgen jullie het weg, wat is het makkelijkste brood?

Ik wil wel op wit brood overstappen omdat ik bulk en omdat dat het enige is wat ik makkelijk wegkrijg, droog bruin hard dik volkorenbrood is niks voor mij.

Andere suggesties.. zijn er mensen die elke dag vers hun brood halen of een dag van tevoren en dat de dag dat ze het eten nog kauwbaar is...??? Welk "type" brood kan ik hiervoor het best nemen (diepvries brood is niet te doen blegh).

Thx guys.

..

Laatst bewerkt:
thx dude!

dikke shit dit, vandaag op weegschaal gestaan en hoppa ik weeg nu 65 kilo ipv 64

dit gaat de goeie kant op (gestaag)!!

Terug
Naar boven