MuscleMeat

bulken en droogtrainen?

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb eigelijk nooit echt vet gehad, ikheb het op 2 dingen gemeten met een apparaat wat je vast moet houden en drukken ofzoiets die gaf aan dat het te laag was om te kunnen achterhalen , daarna hebben ze me op 3plekken gemeten met zon soort van klemmer daar kwam 8% uit maar dat is nu alweer een maand geleden ik ga het morgen nog is doen. Daarnaast ben ik redelijk sportief ik doe wel s cardio 1x in de maand cardio doe actief werk en heb vroeger gevoetbald tot een jaar geleden, kwil wel weer beginnen maar pas als ik mijn doel heb bereikt en dat is groter worden, nu ik dit heb verteld wat is je advies nu?

Haha rustig maar, ik ben geen expert of orakel.

Je metabolisme is dus aan de snelle kant. Dat betekent dat als je wilt aankomen dat je dus veel moet eten. Om even terug te gaan naar je eerste post, het is dus niet echt mogelijk om droog te trainen en aan te komen tegelijk. Want je eet om aan te komen en traint dan om het er weer af te krijgen, dat werkt dus niet echt.

Ik zou zeggen, eet vooral nog even een paar weken/maanden goed door en probeer te focussen op kracht en massa-training. Dit houdt vooral in dat je weinig herhalingen (reps) doet met 'veel' gewicht. Hierdoor kweek je meer spiermassa maar verlies je dus wel wat definitie (oftewel, je buikspieren zullen (hopelijk) een beetje verborgen worden onder een dun laagje vet).

Maar aangezien je makkelijk vet verliest zou je rond mei kunnen gaan trainen op droogheid, en op of iets onder je onderhoud gaat eten. Dan begin je op tijd om rond de zomer lekker strak in je vel op het strand te staan. Tenminste, als ik jouw snelheid van vetverlies mag geloven haha.

Haha oke bedankt man dus bulken tot ideaal gewicht en dan droogtrainen, wat voor schema raad je aan om lekker strak te worden ? Veel reps weinig kg ofwat?

Meer als 12 vind ik veel aangezien ik begin met 12 10 8 6 en steeds in kilos hoger ga, kheb een redelijk goed dieet toch? Maar cardio doe ik niet echt is dat een must zo ja hoevaak pw moet ik dat dan doen? Onthoud dat ik nog bulk

Terug
Naar boven