AndroidHealthClinic

Bulken naar een athletische lichaam

Lekker bezig man, duidelijk progressie

• Topic Starter Topic Starter
Dat is bij mij niet zo erg. Ik eet volgens me schema en daarnaast junk ik er ook nog veel bij. Daarnaast komt het er vast wel makkelijk weer af bij het cutten.

Dat laatste zou ik me niet in vergissen als ik jou was ;) Zo makkelijk is dat nog niet.

Het lijkt mij bij het cutten juist moeilijk om spiermassa/kracht te behouden tijdens cutten.

Einde bulk 31-03 toegevoegd.

goed bezig.. alleen denk ik dat je iets te uitbundig eet.. je staat dan ook zeker geen 14%. Zou sterk gaan denken aan een maandje cutten.

Klopt, ik extra gelet om aan me macros te komen, maar heb daarnaast heel vaak erbij nog zitten junken. Ik ben nu van plan morgen 16-8 en later 19-5 Intermittent Fasting schema te volgen, op 2500 kcal.

op goede weg , keep it up :)

9 kilo aangekomen na 1,5 jaar? vind het zelf maar magertjes. Ik snap die laatste pose ook totaal niet..
Is dat een poging tot een stomach vacuum? Je chest en abs komen er slecht door uit. en omdat je het niet goed doet lijkt het niet echt ergens op.

Je bent 1 kilo aangekomen tijdens een bulk van 2 maanden? Je moet echt meer gaan eten. Zelfs was het enkel spier dat je aangekomen bent zou ik het maar magertjes vinden als beginner. Ga er maar van uit dat je het goed hebt gemeten.. ochtend/avond kan al kilo's schelen.

Snap niet waarom iedereen doet alsof je "aardig" moet zijn en alles sugarcoaten bij het bekritiseren van foto's. Wees gewoon eerlijk. Daar heeft iemand veel meer aan. FF je voedingsschema aanpassen en dan gaan knallen. Je kan er veel meer uit halen in zoveel tijd.

Terug
Naar boven