roberto24
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Gezien je stats zit je ongeveer op hetzelfde aantal kcal als mij:
17 jaar
186 cm
80kg
13% BF
=
3606 KCAL
547 KH
174 Eiwitten
70 Vetten
Check mijn voedingsschema anders even(via m'n log). Kan je mss wat helpen in het opstellen voor je eigen schema.
Succes!
en wanneer ga je dr wat aan doen
kijk idd maar bij vince, heeft een goed schema, maar neem m niet zomaar over, verdiep je er in zodat je je eigen kunt maken.
Maakt toch niet uit.
Bedoel, je hebt al meer gepost dan ik![]()

waarom ik dat denk omdatik beetje hebt gekeken bij de rest rest hun bulking schema;s en zie toch dat ze veel meer calorie binne krijgen dus vroeg ik me af.
en ik ga zo eve bij VinceSmit ze log eve bekijken
Post eens hoe je denkt dat het voor jezelf beter zou zijn en laat me ook weten waarom
najah waarom het beterzou zijn denk beter groei,,,,?
en hmm dan is het ook niet gelijk zonde van me suple. die ik er bij gebruiken dan zou het messchien meer effect hebben ?
als ik het fout heb wil ik graag weten
grtz.
moj0
het gaat erom dat je gaat begrijpen wat voeding voor je doet, niet enkel dat je er van moet groeien. Dat je begrijpt wat eiwitten, kh en vetten voor je doen, en op welke manier je die voor jezelf moet gaan verdelen. Als je jezelf niet van kennis over voedsel voorziet, zul je gewoon altijd een handicap blijven houden binnen deze sport.
najah waarom het beterzou zijn denk beter groei,,,,?
en hmm dan is het ook niet gelijk zonde van me suple. die ik er bij gebruiken dan zou het messchien meer effect hebben ?
als ik het fout heb wil ik graag weten
grtz.
moj0
)Hehe, coaching ftw!
Goede benadering, alleen is een klein btje hulp wel aangenaam in de vorm
van een voedingsschema toch? Krijg je een idee van de voeding die je tot je
kan nemen.

ftw=for the win
Oeps, that's what they call defense![]()