MuscleMeat

bulking schema ? wil ik graag

en wanneer ga je dr wat aan doen:windup:
kijk idd maar bij vince, heeft een goed schema, maar neem m niet zomaar over, verdiep je er in zodat je je eigen kunt maken.

• Topic Starter Topic Starter
Gezien je stats zit je ongeveer op hetzelfde aantal kcal als mij:

17 jaar
186 cm
80kg
13% BF

=

3606 KCAL
547 KH
174 Eiwitten
70 Vetten

Check mijn voedingsschema anders even(via m'n log). Kan je mss wat helpen in het opstellen voor je eigen schema.

Succes!

heb net eve je voeiding schema gedownload zo eve kijken thanx man

en wanneer ga je dr wat aan doen:windup:
kijk idd maar bij vince, heeft een goed schema, maar neem m niet zomaar over, verdiep je er in zodat je je eigen kunt maken.

is goed man man zal ik doen ben niet zo lang bezig met me voeding maar sinds kort wel sinds ik eigelijk ingeschreve sta hier hehe net 2 weke of 1 week

Maakt toch niet uit.

Bedoel, je hebt al meer gepost dan ik :P

waarom ik dat denk omdatik beetje hebt gekeken bij de rest rest hun bulking schema;s en zie toch dat ze veel meer calorie binne krijgen dus vroeg ik me af.
en ik ga zo eve bij VinceSmit ze log eve bekijken

Post eens hoe je denkt dat het voor jezelf beter zou zijn en laat me ook weten waarom

Post eens hoe je denkt dat het voor jezelf beter zou zijn en laat me ook weten waarom

najah waarom het beterzou zijn denk beter groei,,,,?
en hmm dan is het ook niet gelijk zonde van me suple. die ik er bij gebruiken dan zou het messchien meer effect hebben ?

als ik het fout heb wil ik graag weten

grtz.
moj0

en hmm dan is het ook niet gelijk zonde van me suple. die ik er bij gebruiken dan zou het messchien meer effect hebben ?

grtz.
moj0

het gaat erom dat je gaat begrijpen wat voeding voor je doet, niet enkel dat je er van moet groeien. Dat je begrijpt wat eiwitten, kh en vetten voor je doen, en op welke manier je die voor jezelf moet gaan verdelen. Als je jezelf niet van kennis over voedsel voorziet, zul je gewoon altijd een handicap blijven houden binnen deze sport.

het gaat erom dat je gaat begrijpen wat voeding voor je doet, niet enkel dat je er van moet groeien. Dat je begrijpt wat eiwitten, kh en vetten voor je doen, en op welke manier je die voor jezelf moet gaan verdelen. Als je jezelf niet van kennis over voedsel voorziet, zul je gewoon altijd een handicap blijven houden binnen deze sport.

oo zo jah dat weet ik wel..ongeveer dan eiwitten zijn nodig om spierherstel en kolydraden zij toch voor zeg maar benzine voor de auto dus de brand stof voor je spieren ?

Eiwitten zijn onontbeerlijk voor het leven op zich. We kunnen niet zonder eiwitten leven en hebben ze elke dag in onze voeding nodig. Ze worden ook wel aangeduid als proteïnen, het engelse woord voor eiwitten. Eiwitten zijn nodig voor de opbouw van het lichaam: denk hierbij bijvoorbeeld aan de groei, het zuurstoftransport naar de spiercellen en het herstel en de opbouw van spierweefsel.

Er wordt vaak gezegd dat wij eiwitten gebruiken als energiebron maar eigenlijk gaat het daarbij om de rol in de aanvoer van aminozuren. Eiwitten bestaan uit aminozuren. De spijsvertering breekt het eiwit af tot de individuele aminozuren en hiervan zijn er op dit moment circa 25 verschillende bekend.

De mens maakt sommige eiwitten zelf maar het lichaam kan niet alle eiwitten zelf maken. Acht zogenaamde essentiële eiwitten moeten uit de voeding gehaald worden. Dit zijn: leucine, isoleucine, valine, teonine, methionine, fenylalanine, tryptofaan en lysine.

Er zijn allerlei voedingsmiddelen die eiwitten bevatten. Vlees, vis, melkproducten en eieren. Maar ook graanproducten, bonen en peulvruchten.

Koolhydraten zijn de energieverschaffers van het lichaam. Voor iedere sporter zou 60% van zijn voeding uit koolhydraten moeten bestaan, deze kun je halen uit bronnen zoals aardappelen, rijst, pasta, bananen en natuurlijk uit sportvoeding. Koolhydraten worden in je lichaam omgezet in glucose, en glucose wordt in het bloed vervoerd naar je spieren en je lever, waar het wordt omgezet in glycogeen. Glycogeen is de uiteindelijke brandstof voor je spieren en organen. Glycogeen is dus voor je lichaam wat benzine voor de vaderlandse economie is: het loopt erop. Glycogeen wordt opgeslagen in je spieren en je lever. Het wordt verbruikt om je lichaam warm te houden, om te bewegen en om te denken. Als je koolhydraten eet, lever je je lichaam dus de ruwe grondstoffen om glycogeen te produceren.

Laatst bewerkt:
mooi gekopieert, maar waarom at je dan witte bolletjes met hagelslag..?
Maar goed, als je dit allemaal tot je hebt genomen, kom dan eens met een voorstel voor een goed voedingsschema,
dan kunnen we je helpen bijschaven.

Lol, ik had je post nog niet gelezen en dacht ook al: "Copy Paste ftw!".

Post een voedingsschema :D

grtz.
moj0

je hebt me daar even verkeerd begrepen.
je zult vast wel een ideetje hebben van dit zou wel eens goed kunnen zijn (zoniet dan nu aant lezen jij in de stickies en artikelen etc:p)

ik vroeg mij af wat dan jouw idee zou zijn wat goed is en ook waarom je denkt dat dat zou helpen.

(PS ik probeer je middels jou zelf vragen te stellen je er zelf over na te laten denken. zo leer je veel meer en leer je vooral de reden waarom iets werkt ipvdat je van ons een schemaatje krijgt)

Hehe, coaching ftw! ;)

Goede benadering, alleen is een klein btje hulp wel aangenaam in de vorm
van een voedingsschema toch? Krijg je een idee van de voeding die je tot je
kan nemen.

Hehe, coaching ftw! ;)

Goede benadering, alleen is een klein btje hulp wel aangenaam in de vorm
van een voedingsschema toch? Krijg je een idee van de voeding die je tot je
kan nemen.

wat is ftw btw?:p

en bedoel je nu dat ik dan een voedingsschema zou moeten plaatsen?
wil ik best doen hoor, maar wat moet hij dan na 6 maand als hij er zt van is en ik ben niet hier om te helpen.

ftw=for the win :D

En nee, dat bedoel ik zeker niet. Had em een link gegeven naar mijn voedingssschema als voorbeeld. Daarop kwam ik even snel terug.

Oeps, that's what they call defense :o

Gaat je gaan zak aan Roberto ;)

Ik ben off, even naar Kin. Jew

sorry man :( dat was niet mijn bedoeling

nou dan ga ik me maar voorstellen :

ik ben 17 jaar
train nu 6 maanden intensief bezig 5 dagen perweek
woon in uithoorn train ook in uithoorn (plux)
zit opschool doe ict appli. writer...
ben nieuw op de forum
hmm hoe moet ik me verder voorstellen
grtz moj0

Terug
Naar boven