XXL Nutrition

bulking schema ? wil ik graag

• Topic Starter Topic Starter
je hebt me daar even verkeerd begrepen.
je zult vast wel een ideetje hebben van dit zou wel eens goed kunnen zijn (zoniet dan nu aant lezen jij in de stickies en artikelen etc:p)

ik vroeg mij af wat dan jouw idee zou zijn wat goed is en ook waarom je denkt dat dat zou helpen.

(PS ik probeer je middels jou zelf vragen te stellen je er zelf over na te laten denken. zo leer je veel meer en leer je vooral de reden waarom iets werkt ipvdat je van ons een schemaatje krijgt)

okay man wil wel leren dus....:cool: thanx voor je info verder

???
mooi gekopieert, maar waarom at je dan witte bolletjes met hagelslag..?
Maar goed, als je dit allemaal tot je hebt genomen, kom dan eens met een voorstel voor een goed voedingsschema,
dan kunnen we je helpen bijschaven.

omdat ik dat lekker vind ...??? of mag je dat niet meer als je bezig met met bulken ? en ik doe niet elke dag 2 dagen in de week meestal is het gewoon bruin brood met kaas en kipfilet (c1000) :rolleyes:

Hehe, coaching ftw! ;)

Goede benadering, alleen is een klein btje hulp wel aangenaam in de vorm
van een voedingsschema toch? Krijg je een idee van de voeding die je tot je
kan nemen.

ik wil ook niet een complete voeding schema maar zeg maar ik wil leren wot je moet eten enzo (heb nog nooit eerder een voeding schema gezien dus jah :()

grtz moj0

wat is ftw btw?:p

en bedoel je nu dat ik dan een voedingsschema zou moeten plaatsen?
wil ik best doen hoor, maar wat moet hij dan na 6 maand als hij er zt van is en ik ben niet hier om te helpen.

sorry man ik wilde geen complete voeding schema dat zeg ik ook niet dat ik wil ik vroeg gewoon of wat ik nu at of het goed was of niet en het is gebleken dat het niet goed is dus jah ik ga verandering inbrengen ben nu eve een voeding schema aan het samen stellen :) ik post hem zo dra ik hem af heb wel op :)

grtz moj0

???

omdat ik dat lekker vind ...??? of mag je dat niet meer als je bezig met met bulken ? en ik doe niet elke dag 2 dagen in de week meestal is het gewoon bruin brood met kaas en kipfilet (c1000) :rolleyes:

je kunt best eens een bolletje hagelslag eten, maar naast dat eet je knudde en krijg je lang je voeding niet binnen, dat zou k eerst op orde maken voor je jezelf trakteert op bolletjes hagelslag.

ik heb over na gedacht ik ben op dit gekomen ....

ochtend
1 banaan
1 appel
5 sneetjes brood(bruin tarwe )
5 plakken klaas (belege)
100 gram kipfilet
whey shake met water

middag
5 sneetjes brood (bruin tarwe) kipfilet er op
1 banaan
halve liter melk
+ weight gainer shake met water (krijg van de week binnen die complex gainer van xxl nutriton (Complex Carb Gainer))

s'avonds
weight gainer shake ..(" ")
200 gram rijst
roodvlees (rund) in olijf olie gebakken met saus er op
+2 eitejs gebakken in olijf olie weer

voor slapen
2 bakjes kwark
2 vita pillen b12
+ 2 magnesuim en calcuim bruistablet

(ben eve weg tv kijken kom zo weer on)

gaat de goede kant op. Je hebt nu 4 maaltijden, splits dit op in 6 zo evenredig mogelijk verdeelde maaltijden. hoeveel gram zijn je bakjes kwark?

gaat de goede kant op. Je hebt nu 4 maaltijden, splits dit op in 6 zo evenredig mogelijk verdeelde maaltijden. hoeveel gram zijn je bakjes kwark?

is volgens mij halve liter weet niet zeker het zijn van die ronde bakjes c1000 magere kwark is het wel

ik heb over na gedacht ik ben op dit gekomen ....

ochtend
1 banaan
1 appel
5 plakken klaas (belege)
100 gram kipfilet
whey shake met water

middag
1 banaan
halve liter melk
+ weight gainer shake met water (krijg van de week binnen die complex gainer van xxl nutriton (Complex Carb Gainer))

s'avonds
weight gainer shake ..(" ")
200 gram rijst

voor slapen
2 bakjes kwark
2 vita pillen b12
+ 2 magnesuim en calcuim bruistablet

(ben eve weg tv kijken kom zo weer on)

ochtend
1 banaan
1 appel
5 plakken klaas (belege)
100 gram kipfilet
whey shake met water

ochtend pauze (school)
weight gainer +appel
2 broodjes er bij met kaas

middag pauze (school)
1 banaan
halve liter melk

2de middag pauze (school)
+ weight gainer shake met water (krijg van de week binnen die complex gainer van xxl nutriton (Complex Carb Gainer)) + 2 broodjes met kipfilet
en 1 banaan + en 75 gram dextrose met water gemengd

s'avonds
weight gainer shake ..(" ") + rode druivensap (als fruit)
200 gram rijst

voor slapen
2 bakjes kwark
2 vita pillen b12

zo beter ?

Wil je je weight gainer op school nemen? Is dat niet lastig?

Als ik jou was zou ik een weight gainer in de ochtend nemen,
en dan je fruit meenemen naar school. Scheelt een hoop geklooi.
Desnoods 2 bananen per dag, zijn aardige koolhydraten.

kerel, stuk beter!

Je bent er bijna. Probeer nu bij elke maaltijd uit te rekenen
hoeveel kc je binnenkrijgt en hoe de verdeling ligt tussen
eiwit, kh en vet. Zo kun je zien of je de juiste verdeling hebt
gemaakt of wat je nog moet veranderen of toevoegen.

Maar ziet er goed uit hoor!

hij kan die 2e weightgainer wel helemaal laten zitten, hij neemt er 3 per dag, s veel te veel.
hij zit al aan 3 bananen per dag, maar zou die idd ook meenemen naar school dan, alles wat makkelijk
mee te nemen is moet je gebruik van maken.

hij kan die 2e weightgainer wel helemaal laten zitten, hij neemt er 3 per dag, s veel te veel.
hij zit al aan 3 bananen per dag, maar zou die idd ook meenemen naar school dan, alles wat makkelijk
mee te nemen is moet je gebruik van maken.

jah oki ik ga alles nog uit rekenen de kcal vet en eiwitten en koolhy post ik van de week op heb nu te weinig tijd druk druk school/werken :(

Laatst bewerkt:

lol handig deze topic van je man ;) ik wil ook naar de 90 dana 100
maja wat we nu doen massive bulken heeft ook wel een invloed ??

????meschien vraagje aan iedereen we eten zegmaar eiwit volle voeding pinda`s waar veel energy in zit en tegerlijk ook weer vetten en koolhydraten ???? *het hele pakketje*<< voldoet dat ??? (gewoon echt flink bulken )

en ik zelf wil niet aan de shakes/supplementen etc beginnen . ik ga wel die gratis tester dingen proberen kijken wat voor invloed het heeft .

ik train zelf 3 keer in de week om een mooie verhouding te houden op de spiergroei te motiveren dat ik dag train dag rust etc.

187cm
83kg
bf=??? weet niet ik schat rond de 13-16 %<<op nieuw berekent worden *morgen*

lol handig deze topic van je man ;) ik wil ook naar de 90 dana 100
maja wat we nu doen massive bulken heeft ook wel een invloed ??

????meschien vraagje aan iedereen we eten zegmaar eiwit volle voeding pinda`s waar veel energy in zit en tegerlijk ook weer vetten en koolhydraten ???? << voldoet dat ??? (gewoon echt flink bulken)

en ik zelf wil niet aan de shakes/supplementen etc beginnen . ik ga wel die gratis tester dingen proberen kijken wat voor invloed het heeft .

ik train zelf 3 keer in de week om een mooie verhouding te houden op de spiergroei te motiveren dat ik dag train dag rust etc.

187cm
83kg
bf=??? weet niet ik schat rond de 13-16 %<<op nieuw berekent worden *morgen*

nee, dat voldoet bij lange na niet. verdiep je ff in de voeding, lees het hele topic anders ff door.

nee, dat voldoet bij lange na niet. verdiep je ff in de voeding, lees het hele topic anders ff door.

w8 maak het effe duidelijker :P
ik zet de dag van vandaag der op graag meschien een beoordeling ofzo etc.ben inprincipe een beginner op het gebied met voeding . en ik probeer me daar ook in te verdiepen

in de ochtend 3 broodje smet pindakaas banaan met 2 glazen melk

dan op de 10:15 pauze 3 broodjes met kaas 1 der van pindakaas

tussen 10:15 pauzen en 12:00 pauze een appel

op 12:00 pauze van vandaag 3 roomboter cakjes 3 gevulde koeken breaker van friesche vlag :D 1 broodje pindakaas+jam (en wat losse nuts )t

van 12:00 >> tot heden nu me midaag snackje sultana yo fruit met 2 broodjes kaas jong en nog een roomboter koek die ik moet benuttigen

voor avond 2 rauwe eieren zonder eigeel <<vertrouw het niet

dana gewoon avond eten als ieder normaal mens doet

en ik probeer dit aan te houden mijn reden daarvoor
: ik train niet elke dag maar om de dag 2 uur soms langer maar dan cardio ik

dit is het voedingsschema van mn trainingsmaat. Zoek de 30 verschillen en concludeer.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f142/voedingsschema-wie-wie-heeft-tips-136683/

het ziet er ordelijk afgemeten op gram etc:cool:

ik zou dit schema op mij leeftijd kunnen gebruiken mijn gewicht zonder de suplementen /shakes vitaminen pillen etc . ????

en der staat 140 gr brood maar dat zijn gewoon 2 broodjes want dat precies afwegen hoeft ook niet persee als je der maar ongeveer in de buurt zit is ook goed neem ik aan ???

het is niet de bedoeling dit schema over te nemen, enkel een voorbeeld.
Nu ga je dit voor jezelf doen. uitrekenen van je behoefte en daar vervolgens
een evenwichtig schema voor opstellen. kijk ff bij de sticky's om je behoefte
uit te rekenen, open daarna ff je eigen topic zodat we je met je schema
kunnen helpen.

Terug
Naar boven