bodybuilding321
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 12%
Hoi jongens ik ben vrij nieuw op dbb forum , Ik heb zojuist een bulkschema voor mezelf gemaakt , me lengte gewicht etc staat ook in het schema ik zou graag willen weten of me schema zo juist is.
even wat opmerkingen , :
1. Ik eet aleen komkommer omdat ik het koud eet ivm school en lus niets qua groenten
( daarom pak ik pille)
2. de 4000kcal is omdat ik vroeger een heel mager mannetje was ( nu nogsteeds ) maar ben wel wat aangekomen
3. Ik volg hierbij een split schema:
maandag: borst/tricep buik - dinsdag: rug bicep - woensdag buik - donderdag: benen schouders - vrijdag: bicep tricep buik
4. me macro's zijn atm: eiwit 275 koolhydraten 406 vetten130
volgens site's om te bereken krijg ik dit als advies:
4000 kcal
2200 kcalcarbs 55%
1000 kcal vetten 20%
800 kcal eiwitten 25% is dat juist denken jullie?
zoo ja , zal ik dan mijn eiwit shakes smorgensvroeg weghalen en inplaatsdaarvan iets eten zoals havermout brinta etc om de koolhydraten iets hoger te krijgen en de eiwitten iets lager?
Verder als iemand advies heeft ik hoor het graag!
hoop dat jullie me kunnen helpen
Hier mijn schema:
even wat opmerkingen , :
1. Ik eet aleen komkommer omdat ik het koud eet ivm school en lus niets qua groenten
( daarom pak ik pille)2. de 4000kcal is omdat ik vroeger een heel mager mannetje was ( nu nogsteeds ) maar ben wel wat aangekomen
3. Ik volg hierbij een split schema:
maandag: borst/tricep buik - dinsdag: rug bicep - woensdag buik - donderdag: benen schouders - vrijdag: bicep tricep buik
4. me macro's zijn atm: eiwit 275 koolhydraten 406 vetten130
volgens site's om te bereken krijg ik dit als advies:
4000 kcal
2200 kcalcarbs 55%
1000 kcal vetten 20%
800 kcal eiwitten 25% is dat juist denken jullie?
zoo ja , zal ik dan mijn eiwit shakes smorgensvroeg weghalen en inplaatsdaarvan iets eten zoals havermout brinta etc om de koolhydraten iets hoger te krijgen en de eiwitten iets lager?
Verder als iemand advies heeft ik hoor het graag!
hoop dat jullie me kunnen helpen
Hier mijn schema:

)
. 1000 kcal overschot lijkt me teveel van het goede, probeer eerst eens 300 en let op de weegschaal. Als je +-0,5kg per week pakt zit je goed. Anders kun je nog altijd verhogen. BCAA's zijn trouwens ook overbodig, je krijgt genoeg eiwitten(aminozuren) binnen.