XXL Nutrition

Bye DBB! (Maaike)

Zitten er op een DUTCH forum belgen?!?!

Ik neem mijn woorden terug van net :D

Nee hoor Belgishe medemensen. oudoe go! Of uhhh
Haddig! Ca va?

Misschien toch wel Thomas omdat hij boos is dat zijn Tinder topic is verwijderd @AK

Voor degenen die nog twijfelen en contact hebben met "haar" buiten het forum, videobellen is enigste manier om zeker te zijn (ja zelfs op snap) en vraag om iets 'unieks' te doen. Dit kan ook met foto's, maar laat er dan niet teveel tijd tussen zodat er geen foto's opgezocht of bewerkt kunnen worden.

Maak je hoofd eerst helder en ga dan pas verder in gesprek. Voldoende oplichting tegenwoordig. Mogelijk is dit alleen voor een bepaalde fetish, hebben we hier nog al gehad met al die gespierde buffels.

Laatst bewerkt:
Voor degenen die nog twijfelen en contact hebben met "haar" buiten het forum, videobellen is enigste manier om zeker te zijn (ja zelfs op snap) en vraag om iets 'unieks' te doen.
Zal denk ik ook niet al te lang meer duren voor dat je met AI daar iets mee kan.
Je ziet op Twitch bijvoorbeeld streamers streamen die gebruik maken van een avatar die precies de bewegingen (van ogen, mond noem maar op) 1 op 1 nadoet

Zal denk ik ook niet al te lang meer duren voor dat je met AI daar iets mee kan.
Je ziet op Twitch bijvoorbeeld streamers streamen die gebruik maken van een avatar die precies de bewegingen (van ogen, mond noem maar op) 1 op 1 nadoet

Klopt, maar momenteel is het nog duidelijk te onderscheiden als je de tijd ervoor neemt. Zelfde voor foto's. Aan de stem kan je het ook nog horen.

Ach de meeste hebben hier al moeite om 20% bf te onderscheiden van 10% bf, hopeloze zaak.

Als je jou c**k stuurt dan vraag je erom. Iedereen weet inmiddels dat je eerst een foto van de tet*en moet hebben voor je jou c**k veilig kan sturen.

Ach de meeste hebben hier al moeite om 20% bf te onderscheiden van 10% bf, hopeloze zaak.

Als je jou c**k stuurt dan vraag je erom. Iedereen weet inmiddels dat je eerst een foto van de tet*en moet hebben voor je jou c**k veilig kan sturen.
Weet je wel niet hoeveel tet*en je van het net kan halen maat.
Oneinig!!!!

Ik? ik weet van niks
I Should Go Reaction GIF by Bounce

Heeft iemand hier nog zn oksels laten likken?

• Haha
Waarderingen: Pren
Zijn altijd die belgen valt me op.
Raar volk.

Terug
Naar boven