- Waardering
- 32.561
- Massa
- 160kg
ik gok op @Arminius , hij voldoet aan heel dat gay date gebeuren profiel!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien toch wel Thomas omdat hij boos is dat zijn Tinder topic is verwijderd @AK
Zal denk ik ook niet al te lang meer duren voor dat je met AI daar iets mee kan.Voor degenen die nog twijfelen en contact hebben met "haar" buiten het forum, videobellen is enigste manier om zeker te zijn (ja zelfs op snap) en vraag om iets 'unieks' te doen.
Zal denk ik ook niet al te lang meer duren voor dat je met AI daar iets mee kan.
Je ziet op Twitch bijvoorbeeld streamers streamen die gebruik maken van een avatar die precies de bewegingen (van ogen, mond noem maar op) 1 op 1 nadoet
Nog wel ja...Klopt, maar momenteel is het nog duidelijk te onderscheiden als je de tijd ervoor neemt. Zelfde voor foto's. Aan de stem kan je het ook nog horen.
Weet je wel niet hoeveel tet*en je van het net kan halen maat.Ach de meeste hebben hier al moeite om 20% bf te onderscheiden van 10% bf, hopeloze zaak.
Als je jou c**k stuurt dan vraag je erom. Iedereen weet inmiddels dat je eerst een foto van de tet*en moet hebben voor je jou c**k veilig kan sturen.
Andersom kan je ook een c**k van internet sturen he 💁Weet je wel niet hoeveel tet*en je van het net kan halen maat.
Oneinig!!!!
HOE WEET JIJ DAT?!?!Andersom kan je ook een c**k van internet sturen he 💁
Weet jij van mij
Ik? ik weet van niks
Zeker.

Dat zal die niet doen, dan heeft hij zelf namelijk minder.Mij nodigde ie uit voor eten, misschien dat ik dan gedrogeerd werd.
@th0maz vibes krijg ik nu wel hoor 🧐