XXL Nutrition

Caio Summer sl*ts 2011 Log

• Topic Starter Topic Starter
vandaag rug met biceps

Deadlift

10x50kg
6x70
6x90

Toen wou ik m'n nieuwe riem aan doen, maar dat klote ding kreeg ik niet strak genoeg. De woede die hierdoor loskwam resulteerde erin dat ik 110 kilo niet eens 1x omhoog kreeg, daarmee was ook gelijk de rest van de training verpest en had ik totaal geen zin meer.

Front Lat Pulldown
15x50kg
10x65
8x70
6x75(2 spot)

Reverse grip Latpulldown
6x75
5x80(1 spot)

T-Bar
15x40kg
10x60
6x70
12x50

Chin Ups
7x
7x
6x
5x

ging echt niet meer, ****ing zwaar na 3 rug oefeningen

Biceps

Had ik al helemaal geen zin meer in dus maar 2 gare pomp oefeningen snel gedaan

Klote training dus

Laatst bewerkt:
achja volgende keer beter toch:)
toch ckkr wel nette latpulldowns!

cutten gaat nog steeds goed! aders are on the way:D

Iedereen heeft wel eens een slechte training. Komt wel goed. Abbootje nemen :)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

achja volgende keer beter toch:)
toch ckkr wel nette latpulldowns!

cutten gaat nog steeds goed! aders are on the way:D
Ja, maar baalde er wel van.

Mooi man, houd je je ook nog een beetje aan je kcals elke dag?

---------- Toegevoegd om 18:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:14 ----------

Idd, iedereen verdoet wel eens een training, hoort erbij.;)
Klopt.

---------- Toegevoegd om 18:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:14 ----------

Iedereen heeft wel eens een slechte training. Komt wel goed. Abbootje nemen :)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Yo, welkom.

Ik wil trouwens wat meer massa op m'n onderarmen en apart onderarmen trainen lijkt niet echt te werken. Daarom zat ik er aan te denken helemaal geen straps meer te gebruiken, ook niet met deadlifts en shrugs. Doen of alleen bij deadlift gebruiken?

Laatst bewerkt:
Ja, maar baalde er wel van.

Mooi man, houd je je ook nog een beetje aan je kcals elke dag?

---------- Toegevoegd om 18:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:14 ----------

Klopt.

---------- Toegevoegd om 18:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:14 ----------

Yo, welkom.

Ik wil trouwens wat meer massa op m'n onderarmen en apart onderarmen trainen lijkt niet echt te werken. Daarom zat ik er aan te denken helemaal geen straps meer te gebruiken, ook niet met deadlifts en shrugs. Doen of alleen bij deadlift gebruiken?

Knijpkracht verbeteren/trainen. Ik meen dat op sportfoods.nl van die grippers te koop zijn om in te knijpen.

Nog aardig wat chin-ups zo aan het einde toch? Wide grip neem ik aan :)

pinch grip holds (schijf met 1 hand pakken), dumbbell holds (aan bovenkant dumbbell vastpakken met 1 hand, zo lang mogelijk) is wel leuk voor onderarmen

Nog aardig wat chin-ups zo aan het einde toch? Wide grip neem ik aan :)
Chin ups betekend een onderhandse grip, niet een wijde of smalle grip. Ik zelf pak chin-ups op schouderbreedte, snap het nut van wide niet, dat beperkt je ROM alleen maar. Vergeleken met 6x BW + 27.5kg is 7x BW natuurlijk niks :P

---------- Toegevoegd om 20:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:23 ----------

pinch grip holds (schijf met 1 hand pakken), dumbbell holds (aan bovenkant dumbbell vastpakken met 1 hand, zo lang mogelijk) is wel leuk voor onderarmen
Deadliften en rowen zonder straps ook maar beetje zonde denk ik.

Als je grip het houdt zou ik geen straps om doen.

Ehm, je gebruikt toch wel mixed grip he? En liever pak je magnesium en laat je de straps thuis.
Ik gebruik altijd straps dus dan pronated grip. Magnesium is niet toegestaan in m'n gym. Ik ga denk ik 1 all out setje pronated, 1 all out setje mixed grip en 1 all out set met straps doen. En voor Rows hetzelfde.

hoelang moet je vasten volgens leangains kon het niet echt vinden :P

Terug
Naar boven