Ik blow al jaren (10 jaar elke dag, 3 tot 10 keer), en het heeft zeker wel invleod op je stemming training en ook ik weet zeker (uit eigen ervaring) dat het iets doet met je spieren, vooral ten aanzien van de totale energie huishouding in je lichaam( hopelijk begrijpen jullie een beetje wat ik bedoel).... deze wordt sterk beperkt door het regelamtig blowen, het komt de spier zeker niet ten goede. Al heb ik nooit gemerkt dat ik kwa kracht minder kon drukken. Ook heb ik nooit gemerkt dat het mijn zin op trainen vermindert heeft ik train minstens 5 keer per week en het is voor mij nooit een reden geweest om niet te gaan..... heb dus sterk het gevoel dat de cliche dingetjes ten aan zien van het gebruikt van cannabis eerder tussen de oren zit.... Of kan ik me er makkelijk over heen zetten, het is voor mij erg moeilijk om te bepalen want ik ben praktisch 3/4 van de dag stoned.....
In mijn geval, ik heb altijd 3 procent vet of minder, heeft het dus (naar mijn idee) geen uitwerking gehad op de vorming van mijn lichaam. ik moet wel zeggen dat ik op zijn minst gezegd "amazingly suprised" was bij het lezen dat het de oestrogeen aanmaak bevordert. Het zou wel een verklaring kunnen zijn waarom mijn borst ten opzichte van alle spieren in mijn lichaam zo'n beetje het best ontwikkeld en grootst gevormd is. Ik ben dan ook erg benieuwd of dit er dan ook mee te maken heeft wie o wie geeft mij het antwoord.....